![]() |
|
|
||||
|
||||
Jan Heylen in derde Minardi?
Net gelezen op pitstop.tv dat Jan Heylen dicht bij een zitje als derde rijder bij minardi zou staan,hij zou al in Silverstone kunnen rijden,als hij zijn licentie op basis van zijn resultaten zou kunnen verkrijgen! Het mocht eigenlijk nog niet geweten zijn,maar in ieder geval,het zou leuk zijn om weer een belg aan een F1 stuur te zien draaien! De ticketverkoop in spa zou er wel es wel bij kunnen varen,want er zijn nog maar 27.000
![]()
|
||||
|
||||
Dit werd ook tijdens de kwalificaties verteld op La Deux. Laat ons hopen dat het allemaal gaat lukken. Ik duim voor Jan
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb Jan een paar jaar geleden op het Formule Ford Festival op Brands Hatch 'wel leuk zien meedoen'. Sindsdien heb ik van harte gehoopt dat ie nog eens de doorgroei naar de top zou kunnen maken. Een aanrader dat FFF mensen! Zie daar de mannen van de toekomst en dat geldt ieder jaar weer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb er toch maar een dubbel gevoel bij. Leuk als Heylen er in zou geraken.
Maar langs de andere kant met het verhaal van Leinders vorig jaar indachtig heb ik er toch mijn vraagtekens bij. Heylen heeft echt met krachtige F1 of vergelijkbare auto's toch maar weinig of geen ervaring. Ten tweede, wat is de reele kans dat er iets verder uit verder komt...Het lijkt me eerder een initiatief waar weer veer geld zal inkruipen maar weeral het typisch belgische probleem. Alle bedrijven/sponsors steunen weer hun eigen kandidaat... We werken weer naast elkaar in plaats van alle krachten te bundelen..
|
||||
|
||||
Jan Heylen is na Marc Goossens, Kurt Mollekens en David Saelens het grootste belgische talent van de afgelopen jaren.
Mooie overwinning in Brands Hatch. De helft van het Duitse F3-seizoen missen en toch iedereen naar huis rijden en nog 3 de eindigen. En nu een mooi seizoensbegin in de Mégane Trophy. Akkoord, de F3 Euroseries en F3000 waren minder goed, maar Bas Leinders had het in de F3000 ook niet bepaald makkelijk. Indien Jan daadwerkelijk bij Minardi derde rijder wordt, dan vraag ik me af of hij dat zal combineren met de Mégane Trophy, want Donington valt tijdens het Spa-weekend als ik me niet vergis. Daar kan Jan dus cruciale punten laten liggen voor het kampioenschap indien hij daar niet zou meerijden. Quote:
Last edited by bluelite; 03-07-2005 at 22:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 2004 was niet een van de sterkste Astromega jaren.....alles kwam zeer laat rond. Gebrek aan testwerk?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik denk inderdaad dat de prestaties van Jan slecht waren door de omstandigheden. We zien nog steeds dat Team Kolles (aka Midland) niet kan meedraaien in de Euroseries.
En Astromega kende ook geen goed jaar, maar natuurlijk springt dan de prestatie van Gianmaria in het oog, die tijdens de laatste race aan het stuur van de wagen kroop.. meteen 4de. Nu ja, ik zou Jan erg graag in een F1-wagen zien zitten. |
|
|||
|
|||
Ik zou Jan ook graag zien zitten in een F1-wagen. Maar hij moet er gewoon NIET alles opzetten, want dan kom je zo uit als Leinders.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Echter als het "vrijdag-plan" deel uitmaakt van een groter geheel dan kan dat de zaak weleens aardig veranderen. We zullen dat morgen wel lezen als we mogen uitgaan van dit bericht op Pitstop. Of meer ervaring gewenst is op F3000/ GP2 nivo? Als je kijkt wie de laatste jaren de sprong heeft gemaakt zijn er toch heel wat die rechtstreeks uit de F3 komen. Als je de boekjes mag geloven was de oude F3000 wagen niet echt een goed leermiddel voor de F1. De karakteristiek van zo'n wagen week teveel af van een F1. Een F3 lag wat dat betreft dichter in de buurt van een F1. Hoe dat zit met de huidige GP2 wagens weet ik niet.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Normaliter komt zijn Mégane Trophy programma niet in gevaar.. Bilbao / Donington vallen samen met F1 weekend maar hij kan makkelijk op de zaterdag aan de kwalificaties deelnemen.
|
||||
|
||||
Zojuist werd in RTL5's Autosport e.e.a. reeds als een zekerheid verteld. Dus de "Doornbos-optie" lijkt me niet van toepassing
![]()
|
||||
|
||||
Het prijskaartje eens bekeken? Volgens pitstoptv.be zo'n 800.000 euro voor de licentietest en de 5 Europese GP's als derde rijder
![]() Met hoeveel geld zijn die Friesacher en Albers dan wel niet moeten afkomen?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In de Autosport noemen ze vaker het bedrag van 1800 Euro's per gereden F1 testkilometer, buiten een GP weekend, als ze het hebben over kostenbesparing e.d. met het oog op de toekomst. Kilometers voor de boeg: -300 KM ivm licentie - 5 GP's => 10 vrije trainigen => gemiddeld rijden de 3de piloten zo'n 20 rondjes per training => gemid. circuit is 4 KM lang => 800 KM Dus 1100 km * 1800 GBP = 1.980.000 Euro.........dus die 800.000 is een koopje ![]() ![]() Nu denk ik dat 1800 Euro voor een Minardi F1 Kilometer tijdens een GP wat aan de hoge kant ligt. Dat bedrag zal lager uitvallen omdat er geen kosten zijn voor huur van het circuit, reiskosten e.d.
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|