![]() |
|
|
||||
|
||||
pitstoptv.be meldt dat Heylen voorlopig dan toch geen F1 gaat rijden, al zou het geld er wel zijn.
Maar er wordt gewerkt aan een (groot) project voor volgend jaar, F1 behoord tot de mogelijkheden ... Toch wel een slimme keuze denk ik, om nu niet zo direct in die Minardi te stappen.
|
|||
|
|||
Op Pitstop.tv staat het bericht dat Heylen niet zal ingaan op het bod. Hij geeft er de voorkeur aan te werken op langere termijn en zo zijn sponsors te behouden.
Persoonlijk vind ik dit een goede beslissing op lange termijn. |
|
||||
|
||||
Als insider kan ik jullie vertellen dat er al een geruime tijd aan vanalles gewerkt wordt en het zeker de bedoeling niet was om nu naar buiten te moeten komen met een stelling. Maar er zijn veel oortjes die meeluisteren blijkbaar
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
geef hem nog een half jaar om nog wat xtra €€€ bijeen te rapen ...
He deserves it ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Volgens mij is het een goede keuze van Jan & co om effe met de voeten op de grond te blijven, zeker als je zo'n partners achter je hebt staan. Ik hoop alleszins het beste voor hem, want hij is een goeie piloot...!
|
||||
|
||||
Goede beslissing van het management van Jan heylen. Anders was het geld toch maar gewoon weggegooid. Dan kon je het evengoed op mijn rekening zetten...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|