![]() |
|
#61
|
||||
|
||||
Opvallen gaat die BMW wel doen, vind het ook wel een knappe livery
|
#62
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#63
|
||||
|
||||
De ACO en Michelin hebben een online game ontwikkeld om zelf de 24h Du Mans mee te spelen. Om tijdens de examens ook wat anders te doen te hebben dan blokken heb ik me ingeschreven als Porsche Motorsport. Als iemand de handschoen wilt opnemen, laat het maar weten
![]() http://www.racemyday.com/index_24hmans.php
__________________
|
#64
|
||||
|
||||
Bij Panoz zijn ze precies fan van Batman, ze hebben gisteren in de paddock hun nieuwe Abruzzi "Spirit of Le Mans" voorgesteld:
![]() ![]() ![]() (foto's van www.motorsport.com) en ja, er zijn plannen in competitie-verband. Prototype Technology Group zou hem reeds dit jaar willen inzetten in Petit Le Mans, als ze op tijd gehomologeerd raken. hopelijk ziet hij er in race-trim iets minder lelijk uit.
__________________
|
#65
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand een livestream gevonden voor de trainingen en de wedstrijd?
edit: http://www.allfootballtv.com/24-hour...ts-2010-06-07/ Last edited by Razornord; 09-06-2010 at 16:18. |
#66
|
||||
|
||||
Iemand een idee hoe het met Matias Russo is?
Ambulance op de baan is meestal geen goed teken |
#67
|
||||
|
||||
Quote:
|
#68
|
||||
|
||||
Had alleen de engelse versie gelezen, daar staat niets in over zijn been.
|
#69
|
||||
|
||||
Ook nieuws van de ACO vandaag. Vanaf 2011, no more GT1. GT2 gaat gesplitst worden in Pro en Am-subklasse. Verder ook nog het nieuws dat huidige proto's in 2011 nog welkom zijn mits een balance of power. Meer details te vinden op de gebruikelijke websites
![]()
__________________
|
#70
|
|||
|
|||
Eén GT klasse in de vorm van GT2 (weliswaar verdeelt in pro en am klasse) is naar mijn mening de juiste beslissing. Met de komst van Corvette, BMW en in mindere mate Aston Martin en Jaguar is er voldoende variatie in het veld.
|
#71
|
||||
|
||||
alsof er in GT1 niet genoeg variatie zou zijn, met de Ford, Nissan, Lamborghini, en ook de corvette en aston martin.
ik vind het een gemiste kans, al ligt het ook wel aan het venieuwde GT1-race formaat...
__________________
|
#72
|
||||
|
||||
Vraag is hoelang de Corvettes en Astons nog in het WK GT1 blijven rijden. Moeten die er niet uit voor 2011, zoals de Maserati? Ik ben ook eerder voor 1 GT klasse in Le Mans en aanverwante kampioenschappen.
|
#73
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Het is een zeldzame uitspraak van mij maar eindelijk hebben die fransen op het gebied van GT1 een correcte beslissing genomen. Op het gebied van GT2 pro's en am's snap ik het dan weer niet. Krijg je weer een GT2-1 en GT2-2 ...........pffffffff.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#74
|
||||
|
||||
Ja lap, deze morgen heeft de Peugeot LMP1 de leidende corvette GT2 eraf gereden. Zeer jammer, want corvette had verdiend winnaar geweest in deze toch wel open gebloiede race klasse.
Momenteel is voor de overwinning nog steeds veel mogelijk. Ondanks dat de peugeot sneller is dan de audi, staan de audi's momenteel toch nog op 1 en 2. |
#75
|
|||
|
|||
Normaal gesproken #9 Audi voor de winst, gevecht voor plaats 2 wordt nog spannend.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|