![]() |
|
|
||||
|
||||
24 uur van Spa 2010: Geen GT1!
Een glimp op 2010:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zeer jammer
![]() |
|
||||
|
||||
Die vent is getikt ofzo?!
![]() ![]() ![]() Last edited by Neo-242; 24-07-2009 at 22:42. |
|
|||
|
|||
Is toch ook de wens van de teams zelf?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In het land van de zotten is de grootste zot koning...
Gaat de gt1 dan ergens anders een 24 uurs koers krijgen? Of is een 24 uurs koers misschien gewoon te duur voor de meerderheid van de teams? Last edited by Jakke.be; 25-07-2009 at 15:43. |
|
||||
|
||||
Denk het laatste Jakke.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee. De enige voorwaarde voor mij is dat er voldoende variatie is in GT2, dus niet alleen Porsche en Ferrari. Dan liefst ook (veel) meer deelnemers dan je nu in GT1 hebt. Het GT1 weekend zou dan ook van de 24Hr gesplitst worden. De GT1 als nevenwedstrijd is maar flauw voor GT1. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gezien de prestaties van de nieuwe GT1's is dit misschien zo slecht nog niet. Er staat nergens dat ze er in 2011 ook niet bij zijn - maw, is dit niet meer een manier om de nieuwe auto's ontwikkelingstijd te geven, zodat we in een 24 uur ook daadwerkelijk een strijd krijgen op de baan met betrouwbare auto's?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tijdens een 24uur koers is er het meeste volk aanwezig tijdens de start (en enkele uren daarna) en de finish (en enkele uren daarvoor). Als ik het goed voor heb, kan je nu voor en na de 24 uur nog de gt1 aan het werk zien...
![]() Maar daarover zal éénieder zijn eigen mening hebben. Vraag mij alleen af of het snelheidsverschil tussen de gt2 en de gt4 ni te groot is. Voor de veiligheid weet je wel. |
|
|||
|
|||
Quote:
De kans dat ze dus volgend jaar in Spa hun titel verdedigen is dus rëeel! Ik vind GT2-GT3 voor de 24h zeker geen slecht idee, aangezien beider klassen ongeveer even snel zijn. GT4 vind ik dan weer minder... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Veel GT2's en/of GT3's? Voor mij geen probleem, als het maar veel wagens zijn! Vraag me alleen af hoe je GT2 levend gaat houden als GT3 net zo snel is en een pak goedkoper is (als ik de blaadjes moet geloven).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by FIRE; 27-07-2009 at 21:56. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|