![]() |
24 uur van Spa 2010: Geen GT1!
Een glimp op 2010:
Quote:
|
Zeer jammer :crazy:
|
Die vent is getikt ofzo?!:mad::fight::mad:
|
Quote:
|
Quote:
|
In het land van de zotten is de grootste zot koning...
Gaat de gt1 dan ergens anders een 24 uurs koers krijgen? Of is een 24 uurs koers misschien gewoon te duur voor de meerderheid van de teams? |
Denk het laatste Jakke.
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee. De enige voorwaarde voor mij is dat er voldoende variatie is in GT2, dus niet alleen Porsche en Ferrari. Dan liefst ook (veel) meer deelnemers dan je nu in GT1 hebt. Het GT1 weekend zou dan ook van de 24Hr gesplitst worden. De GT1 als nevenwedstrijd is maar flauw voor GT1. |
Quote:
|
Gezien de prestaties van de nieuwe GT1's is dit misschien zo slecht nog niet. Er staat nergens dat ze er in 2011 ook niet bij zijn - maw, is dit niet meer een manier om de nieuwe auto's ontwikkelingstijd te geven, zodat we in een 24 uur ook daadwerkelijk een strijd krijgen op de baan met betrouwbare auto's?
|
Quote:
|
Quote:
Maar daarover zal éénieder zijn eigen mening hebben. Vraag mij alleen af of het snelheidsverschil tussen de gt2 en de gt4 ni te groot is. Voor de veiligheid weet je wel. |
Quote:
De kans dat ze dus volgend jaar in Spa hun titel verdedigen is dus rëeel! Ik vind GT2-GT3 voor de 24h zeker geen slecht idee, aangezien beider klassen ongeveer even snel zijn. GT4 vind ik dan weer minder... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:23. |