![]() |
|
|
|||
|
|||
alhoewel ik hier niet al teveel post lees ik regelmatig mee om een beetje op de hoogte te blijven van alle verwikkelingen. de classic club races bezocht ik dit jaar voor de derde maal achtereenvolgend en ik moet zeggen dat dit voor mij altijd een prettige dag is ! Ook dit jaar weer ! Sjappoo aan de organisatie.
Zijn er nog mensen / sites die fotokes hebben getrokken ( speciaal van het defilé ![]() Groeten Jos |
|
||||
|
||||
Ik was er ook, voor het eerst, en dan vooral aangetrokken door de talrijke Lotusjes die er beloofden te zijn (én er waren!).
Maar het spektakel dat de minitjes, fiatjes en NSU'tjes te bieden hadden enerzijds, en de +1600cc-klasse anderzijds, verraste me in positieve zin! Prachtig racewerk met superhete momenten, maar zónder brokken!! Ook m'n vriendin was er weg van, veel beter dan Formule 1, zei ze ![]() Supermooie wagens gezien in de paddock, en leuke sfeer met een gezellige drukte!! (ik had gevreesd voor minder volk) Voor herhaling vatbaar, dus! |
|
||||
|
||||
Quote:
had in mijn maandag morgen glorie, na het missen van de classic clubrace en de eran dag van vrijdag , de 0 niet zien staan. ![]() Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
ja,
heb wat foto's,maar weet niet hoe ze hier op te krijgen, Sorry AVD |
|
||||
|
||||
Quote:
[IMG]url waar de foto te vinden is[/IMG] Anders een site gebruiken zoals imageshack ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Nee,
Ik heb ze per mail binnengekregen, en kan ze dus wel forwarden naar iemand, die ze dan eventueel kan doorsturen. geef maar seintje andre.vandyck@aldhem.be |
|
||||
|
||||
Enkele foto's van AVD
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|