De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Driver's seat & Trackdays (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Classic Clubraces 09-10-05, CZ (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11396)

pascual 14-09-2005 14:23

09-10: Classic Club Races, Circuit Zolder.............geen vrij rijden maar wel racen zonder licentie

Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.

Jo Smets 14-09-2005 15:35

Pascual,

ik heb nog wel een auto die daarvoor geschikt is :D:D, maar die krijg je niet ;)

tenzij de som hoog genoeg is natuurlijk

(Ik zit dan in Kroatie spijtig genoeg)

race-groeten,
Jo

Mark 14-09-2005 21:27

Quote:

Originally Posted by pascual
Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.

In principe alles............

In voorgaande jaren waren er altijd vier klassen, onderverdeeld in motorinhoud (onderstaand overzicht is bij benadering ;) ).

Klasse 1: 0 - 1000 cc
klasse 2: 1001 - 1600 cc
Klasse 3: 1601 -2(5?)000 cc
Klasse 4: > 2(5?)01 cc

Uiteraard maximaal 95 db.........en bij het bouwjaar is er ook een beperking. Niet jonger dan jaar X. De mensen van Bravo zullen er wel meer vanaf weten......

pascual 15-09-2005 09:47

Bedankt Mark. :worship:

Wie is Bravo? Want het bouwjaar wil ik natuurlijk zeker weten.

Wij vinden het trouwens zeer goed dat er nu eens eindelijk een vrije trainings kalender is! Dit zijn de dingen die op een forum thuis horen, i.p.v. :fight: !

M.v.g.

Pascal.

Jo Smets 15-09-2005 10:37

Pascual,

zie http://www.bravo-racing.be

Daar vind je meer info erover.

mvg,
Jo

Mark 01-10-2005 11:27

Timing onder voorbehoud:

TIMING



Saturday, October 8th 2005
2.00- 4.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents in the info house on parking 69. When the info house is closed, it isn’t possible anymore to pick up the documents. Documents, which are not picked up keeps in property of the organisation. Start fees can’t be paid back.
3.00-5.00 p.m. Technical check up of the racing-cars. Every competitor is free to present his car at the technical check up, or Saturday or Sunday.

Sunday, October 9th 2005
7.00 a.m.- 1.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents.
8.00 – 10.30 a.m. Technical check up of the racing-cars
10.30 - 11.00 a.m. Technical check up Lotus Cars (numbers from 1 to 99)


9.45 - 9.55 a.m. Briefing pilots Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.20 - 10.30 a.m. Briefing pilots division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
10.50 - 11.00 a.m. Briefing pilots division 1301-1600 cc.(numbers from 301 to 399)
11.20 - 11.30 a.m. Briefing pilots division + 1600 cc. (numbers from 401 to 499)
12.50 – 13.00 a.m. Briefing pilots Lotus drives

10.00 - 10.25 a.m. Training division Abarth Coppa Mille, British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.35 - 11.00 a.m. Training division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
11.05 - 11.30 a.m. Training division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
11.35 - 11.55 a.m. Training division + 1600 cc.(numbers from 401 to 499)

12.00 a.m.- 1.00 p.m. BREAK (complete silence on the circuit and in the paddock)

1.00 - 1.25 p.m. Slow drive on the circuit with "Concours d'élégance"
1.30 – 2.00 p.m. Demonstration drive Lotus Cars (numbers from 1-99)
2.10 – 2.45 p.m. 1st race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
2.55 – 3.30 p.m. 12 laps race for division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
3.40 – 4.10 p.m. 12 laps race for division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
4.20 – 4.55 p.m. 12 laps race for division +1600 cc.(numbers from 401 to 499)
5.05 – 5.40 p.m. 2nd race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)

IlPrincipal 03-10-2005 20:55

Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...

Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy

M-jo 04-10-2005 15:09

Ben ooit 1 keer naar Bravo geweest .
Met ons formule fordje . In Croix en Ternois .
Ik ga niet meer terug .
Weinig rijtijd . Strenge controle .
Wel leuke sfeer en gezellig samenzijn .
Veel volk en gespecialiseerde vakmensen .
Hangt er van af , wat je zelf verwacht .
Of wat je zoekt op dergelijk evenement .
Ik vond er niet wat ik wou .
Anderen wel . Dit gewoon ter info ,
zonder afbreuk te doen aan Bravo .
Trouwens wel een referentie in zijn
categorie van organisaties !

Mark 04-10-2005 20:04

Quote:

Originally Posted by IlPrincipal
Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy

Nou bij deze: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11428

Mark 09-10-2005 20:36

De klasse van de BCT Mini's, Abarths en NSU TT'jes was wel lekker om te kijken. Voor de eerste race waren er 57 !! wagens aan de start......en koplopers maakten er in de tweede race een mooie strijd van. Clubracen kan voor de toeschouwer dus toch leuk zijn.

De klasse 0-1300 en 1600+ hadden ook mooie startvelden, alleen de klasse 1300-1600 was een tegenvaller.

Raceboy 09-10-2005 22:26

Quote:

Originally Posted by Mark

De klasse 0-1300

0 is dat met fietsen ofzo? :D

Jo Smets 10-10-2005 16:07

@Raceboy,

ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he ;)

Race-groeten,
Jo

Raceboy 10-10-2005 16:30

Quote:

Originally Posted by Jo Smets
@Raceboy,

ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he ;)

Race-groeten,
Jo

1297is volgens mij nog altijd 1297meer dan 0. Logisch gezien is 0 dus geen cilinders.

Clubman 10-10-2005 17:02

Quote:

Originally Posted by IlPrincipal
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...

Dat maakt wel dat je achteraf met je kar (bijna) meteen kan meedoen bij SCZ.
MET licentie dan. ( maar omdat je de CCR ervaring dan hebt , is die kinderspel).
Zo is het in elk geval bij mij begonnen !:gas:

Pascal 10-10-2005 18:22

Wat begin ik oud te worden. Hier en daar zag een een Fiat Ritmo of Ford Fiesta meerijden... Dat zijn dus wagens die ik me nog goed herinner. Ook de VW Golf GTI club was aanwezig. Toch ook een auto die ik me nog kan herinneren uit mijn jeugd. Als je destijds een GOLF GTI has, was je "in". Nu zou zulke auto niet meer meetellen.

Voor de rest zeer leuke wedstrijden gezien. Behoorlijk aantal deelnemers. Leuke strijd en gelukkig niet te veel crashes... Laat maar komen die cluraces voor hedendaagse wagens...

C U


All times are GMT +2. The time now is 10:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.