![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoop doet leven!
Ik heb vandaag met ne vriend wa de koppen bij elkaar gestoken om volgend jaar als team met eigen wagen deel te nemen aan de VW funcup, waar ook Maarten in meerijdt! We zijn allebei gebeten door het racevirus en hebben allebei veel ambities op dat vlak!
Het probleem is natuurlijk altijd de budgetten vinden bij bedrijven, personen,... We hebben allebei al tevergeefs naar sponsors gezocht het afgelopen jaar maar nu zijn we tot een schitterend en origineel idee kunnen komen. Iets waar ik nog niet te veel over kwijt wil, maar wat wel succes zal hebben denk ik. We zijn nog maar volop in de beginfase en moeten deze week de juiste personen gaan aanspreken om dit project te kunnen en mogen uitvoeren. Het belooft in ieder geval en ik heb er na vandaag alle vertrouwen in dat jullie hier volgend seizoen raceverslagen zullen lezen van ons team. Groeten Benklak |
|
||||
|
||||
Re: Hoop doet leven!
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
veel succes !!
|
||||
|
||||
succes op de lange weg naar de top
![]()
|
||||
|
||||
Nie meer overgeven in den auto dan hé
|
|
|||
|
|||
allee succes en hou ons op de hoogte
|
|||
|
|||
tis toch steeds weer hetzelfde liedje. Sponsoring vinden. Nochtans zijn daar wel manieren voor. Eenvoudigst is te beginnen bij mensen/ bedrijven zelfstandigen die je kent. Het wordt pas moeilijker als je grotere bedragen wil verzamelen, want dan zijn bekenden niet meer voldoende. Belangrijk bij sponsoraanvraag is om geen aanvragen in het wilde weg te sturen maar op voorhand te weten aan wie je stuurt; zodat je die persoonlijk kan aanspreken. In ieder geval wensen we je veel succes.
|
|||
|
|||
Alles begint bij een droom en het zal keihard worden maar als je zegt dat je het gaat halen en je geeft jezelf 200% dan haal je het ook. Wij hebben zoveel dromen, sommigen lukken, anderen niet.
Wees wel eerlijk met jezelf en stop onmiddellijk als je merkt dat de droom niet haalbaar is en begin aan de volgende. |
|
|||
|
|||
Dromen komen gelukkig ook uit, kijk naar mijn sig, 2 jaar aan gewerkt en eindelijk rijdt hij en hoe !!!!
|
||||
|
||||
Ik hou jullie zeker op de hoogte! Morgen heeft mijne compagnon gedaan met zijn vakantiejob en dan gaan we eraan verderwerken.
Btw Compact wie ben je??? |
|
||||
|
||||
Ik ben de piloot van de Funcup met nr 333 waarmee jij, als ik me niet vergis, vorig jaar meereed als passagier tijdens de 25 hr in Francorchamps. Ik rij dit jaar met de nr 53. Groetjes en succes.
|
|
|||
|
|||
Quote:
...dat zou anders wel een idee zijn om deelname aan zo'n kampioenschap te kunnen betalen; je verkoopt "co-piloot"-plaatsen aan mensen die een deel van de race mee willen beleven als passagier :-) ...alhoewel de organisatie daar niet zo blij mee gaat zijn waarschijnlijk, en wanneer de passagier teveel schrik krijgt moet ge nog extra gaan kuisen bij een pitstop. |
|
||||
|
||||
Nee nee Stipey, tijdens de race zelf. Er zijn namelijk ook tweezitters die meerijden. Benklak reed met me mee tijdens de nacht en kreeg het op het einde (te) moeilijk. Stel u maar is in zijn plaats: voor het eerst op Francorchamps in den donker a font de Raidillion omhoog. Vele anderen zouden het zelfde meemaken.
|
|
|||
|
|||
Whow, indrukwekkend, ik wist niet dat dat tijdens de race ook kon... Miljaar, weer iets om jaloers op te zijn :-)
Maar mijn idee om op die manier aan een budget te geraken kan toch niet onmogelijk zijn he :-) |
|
||||
|
||||
Hoe heb ik vorig jaar gereden denk je?
Alleen zijn die tweezitters trager en kom je normaal meer de pits in om passagiers te verversen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|