De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Afgewerkte modellen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 02-03-2011, 23:07
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Tamiya Ducati 900 NCR Racer

Hallo iedereen,

Ja, ik ben vorige maand druk bezig geweest. Hier hebben we de Ducati 900 NCR Racer van Tamiya in schaal 1/12. Ten opzichte van mijn eerste motor was dit toch een heel andere ervaring. Deze had ik op marktplaats gekocht voor weinig geld en dacht bij mezelf, gewoon een nieuwe set decals kopen en dan zullen we wel verder zien. Echter niet meegerekend toen in de doos in mijn handen kreeg, dat het grootste deel van de motor al in elkaar zat en natuurlijk verkeerd in elkaar gelijmd. Het frame was ook al geverfd en ook in de verkeerde kleur. Dus alle verf er af gehaald en het motorblok terug opnieuw in elkaar gelijmd, zodat alles op de juiste plaats zat. De carroserie en het frame werd in TS8 gespoten, motorblok in TS17 en afgewerkt met enkele BMF accenten. Ik vind het model zeer geslaagd, ook al ben ik op dit gebied nog een leerling. Hier zijn enkele foto's. Niet kijken naar de staander, want die kreeg ik maar niet gelijmd, dus stukje tape doet wonderen. Zoals altijd zijn alle tips welkom. Veel kijkplezier.

Lesley






Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.