![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die 5 in-lijn 2.0 atmosferische motor klinkt echt geweldig. ![]()
|
||||
|
||||
het zal toch ene 1.6 moeten worden vanaf volgend jaar.
|
||||
|
||||
Is er dan al beslist of de huidige auto's al dan niet een "uitloopjaar" krijgen?
|
||||
|
||||
Telt dit als een huidige wagen voor de FIA? Als ze het doen zal BMW zich bijna zeker officieel terugtrekken en eigenlijk hebben ze wel gelijk. We hebben in alle series al gezien dat equilasation niet werkt.
|
||||
|
||||
Quote:
“We blijven ons concentreren op de nieuwe reglementeringen betreffende de S2000 motoren,” aldus Alexander Murdzevski Schedvin, commercieel directeur van de motorsportafdeling van Volvo Cars. http://www.autosportnieuws.be/nieuws...an%20en%202011!
|
||||
|
||||
Wat is er toch met dat kampioenschap?
Ik snap heel die organisatie niet in de kwestie rond Turkinton. De goede man komt Wat doen de herenkele races on het wtcc meerijden met een oude bmw, gerund door WSR, en komt dus ook uit in de independents klasse, TOT blijkt dat de heer Turkinton beter een zijn stuurtje kan draaien dan werd verwacht. Door de absurde puntentelling in het independents kampioenschap scoort Turkinton in 1 weekend genoeg om naar de 2de plaats in het klassement van de vaste rijders te klimmen. en van de organisatie dan? eerst veranderen ze in het midden van het kampioenschap van punten systeem ![]() En even later beslissen ze dat Turkington niet meer mag aantreden als independent ![]() Dus als je te goed bent, wordt je bestrafd. Ik vraag me af of een kampioenschap zoals het nu is een toekomst waardig is. Met al hun rare regeltjes en ballast toestanden.. |
|
|||
|
|||
Ik ben het wel eens met de beslissing van de organisatie. Turkington is BTCC kampioen en WSR is ook een erg professioneel team. In het verleden zijn meer coureurs uitgesloten van deelname aan het independents kampioenschap (Colciago, Coronel). Staat ook gewoon in het reglement:
Quote:
De organisatie maakt zich wel opnieuw belachelijk door nu pas deze beslissing te nemen. Men had dat gewoon voor Turkington's eerste race moeten doen. Last edited by FIRE; 02-08-2010 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Enfin laat ze maar doen. ![]() |
|
|||
|
|||
In 2012 start men in Japan met een kampioenschap op basis van S2000 regelement. Lijkt me dus dat de Japanse fabriakanten zeer sterke interesse hebben. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat men een kampioenschap start als er geen eigen fabrikanten meedoen.
|
|
||||
|
||||
wel een probleem als de rest van de wereld overgaat op een s1600 reglement
|
|||
|
|||
Met S2000 bedoelen ze natuurlijk gewoon het WTCC reglement
![]() |
|
||||
|
||||
Kan iemand antwoorden aub ?
Blijkt dat bmw uit de wtcc weg zal gaan, om zich op dtm te concentreren en volledig op het gt gebeuren zowel GT1 als GT2 , en op andere bronnen zouden ze volgendjaar de 1600 turbo motor gaan gebruiken in wtcc ! wat is daar nu van waar ? |
|
||||
|
||||
Quote:
BMW zal een 1600 turbo motor gaan ontwikkelen, maar ze zeggen er meteen bij dat dit geen garantie is, dat ze als fabrieksteam zullen aantreden met 1600 turbo. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|