![]() |
|
|
||||
|
||||
Met andere woorden als het niet moest van KSO dan hadden ze zich gewoon niets aangetrokken van wat jij gezegd had.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 22-06-2010 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Op deze manier zien ze mij daar niet meer terug volgende keer. Ik zal wel op Eurosport kijken. En als ik ze live wil zien ga ik naar Brands Hatch, daar worden betalende toeschouwers tenminste deftig behandeld.
En dan dit; "Datwe NIET op de site aangeven dat de tribunes NIET inbegrepen zijn in het ticket, zie ik niet meteen als een organisatiefout. Er stond nergens dat de tickets verkocht werden MET INBEGRIP VAN TRIBUNES." Dus als Jan Modaal een ticket koopt en we zetten hem in een hoekje achter wat Heras hekwerk heeft die gewoon pech gehad, want er stond nergens dat je op een redelijk comfortabele manier de race kon volgen?? Ze hebben daar nog minder respect voor de racefan dan ik dacht. Chapeau, doe zo verder ![]() |
|
|||
|
|||
ja precies ik had een mail naar CZ en KSO gestuurd..KSO heeft mijn een mail doorgestuurd naar CZ met het verzoek daarop te reageren.Wat een arrogantie ..
|
|
|||
|
|||
ik had ook naar verschillende teams mijn reactie gemaild
Hier de reactie van SUNRED: Dear Raymond, I am surprised for this information. If I understand well you have paddock tickets and with these you can not go to the grandstands? Normally you can go with paddock tickets sure to the grandstands. Also you can see the race from the terrace up from our box… It is really strange. Our idea as a team, is to save and help as maximum as possible the fans of our brand and championship. I will give you a mail of the organization, and you can explain this situation. Also I have found more problems than usual with stewards in Zolder, than other races of the championship. I apologies for your situation, Best regards, Joan Orús SUNRACE ENGINEERING DEVELOPMENT, S.L. C/Juan de la Cierva 2, P.I. La Torre 08760 Martorell Tel: +34 93 776 98 40 Fax: +34 93 773 71 28 joanorus@sun-red.com www.sun-red.com |
|
||||
|
||||
Ik heb geen enkel last gehad van de tribunes, ik ben geen vip, geen pers (desondanks ik foto's maak voor heusden-zolder.eu) maar ik heb overal kunnen zien waar ik iets wilde zien, overal foto's maken waar ik er wilde maken.
![]() ![]() Omdat iedereen hier altijd vooral hun frustraties willen spuuggen zet ik hier al lange tijd zelfs geen foto's meer. Wie ze wilt zien moet maar op mijn facebook of site kijken, hier is het toch zinloos om ze te plaatsen. Quote:
|
|||
|
|||
Sommige mensen zoals ik met kinderen maakt het wel uit... En jij vind het een goed idee dat ALLE tribune's worden weggegeven aan prosecco zuipende niet race fans.. Er moet een gedeelte overblijven voor de echte race fans..die wel met hart en ziel zich naar hard werken met het gezin de tickets en een dagje autosport kunnen veroorloven .
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoe groter de affiche, hoe groter de teleurstelling... Nog steeds winnen zij die thuisblijven.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
?? dat is een meeting, heeft toch niets met racen te maken...
|
||||
|
||||
Quote:
Waarschijnlijk is het voor bwm chevy invoerders de eerste keer in een hele lange tijd dat ze aan zo een event mee werken. Ze zullen ook wel niet tevreden zijn met vele lege plaatsen live op tv in hun tribune, en zullen hier ook wel uit leren.
|
||||
|
||||
Uit de reactie van Walter Goossens kan ik alleen maar afleiden dat de minachtende houding van Circuit Zolder ten opzichte van de gewone racefan nog veel groter is dan ik al dacht.
Jan Modaal heeft voor zijn duur betaald ticket evenveel recht op een respectvolle behandeling, en evenveel recht om de races op een fatsoenlijke manier te kunnen volgen als die schuimwijnzuipende VIPs. Uit zijn reactie wordt pijnlijk duidelijk hoe Walter Goossens over Jan Modaal denkt. De tribuneplaatsen zijn betaald door de bedrijven, de centjes zijn binnen, dus vanaf dat ogenblik wordt de gewone toeschouwer alleen nog maar een lastpost die je liever kwijt dan rijk bent. Mij zien ze bij de volgende WTCC-passage niet meer in Zolder; ik kijk thuis wel op Eurosport. En ik heb een vaag vermoeden dat ik niet de enige zal zijn die afhaakt. Dat wordt mooi volgend jaar : een WTCC-race voor lege tribunes en zonder toeschouwers langs de draad; misschien wel de ultieme natte droom van sommige organisatoren in Zolder? |
|
||||
|
||||
Dat het ook anders kan is vorig jaar bewezen tijdens de superleague. Mooie tijdelijke treibune gebouwd in de paddock met zicht op de chicane. Vlak naast de vip tent. Vips moesten niet ver wandelen, hadden een mooi zicht en zaten op een plaats waar anders toch nooit veel volk stond te kijken. De rest van de toeschouwers had al zijn normale kijkpunten. Ik snap trouwens ook niet dat dat niet vaker kan zo een tijdelijke tribune.
|
||||
|
||||
wie weet was dit gewoon weer zo'n eenmalig optreden...
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|