De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-06-2010, 16:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Met andere woorden als het niet moest van KSO dan hadden ze zich gewoon niets aangetrokken van wat jij gezegd had.

Last edited by Raceboy; 22-06-2010 at 16:48.
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 17:15
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Op deze manier zien ze mij daar niet meer terug volgende keer. Ik zal wel op Eurosport kijken. En als ik ze live wil zien ga ik naar Brands Hatch, daar worden betalende toeschouwers tenminste deftig behandeld.

En dan dit; "Datwe NIET op de site aangeven dat de tribunes NIET inbegrepen zijn in het ticket, zie ik niet meteen als een organisatiefout. Er stond nergens dat de tickets verkocht werden MET INBEGRIP VAN TRIBUNES."

Dus als Jan Modaal een ticket koopt en we zetten hem in een hoekje achter wat Heras hekwerk heeft die gewoon pech gehad, want er stond nergens dat je op een redelijk comfortabele manier de race kon volgen?? Ze hebben daar nog minder respect voor de racefan dan ik dacht. Chapeau, doe zo verder
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 17:30
rayvankeulen rayvankeulen is offline
De Paddock Rookie

ja precies ik had een mail naar CZ en KSO gestuurd..KSO heeft mijn een mail doorgestuurd naar CZ met het verzoek daarop te reageren.Wat een arrogantie ..
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 17:34
De Paddock Rookie

ik had ook naar verschillende teams mijn reactie gemaild
Hier de reactie van SUNRED:

Dear Raymond,

I am surprised for this information. If I understand well you have paddock tickets and with these you can not go to the grandstands?
Normally you can go with paddock tickets sure to the grandstands. Also you can see the race from the terrace up from our box…
It is really strange. Our idea as a team, is to save and help as maximum as possible the fans of our brand and championship. I will give you a mail of the organization, and you can explain this situation.
Also I have found more problems than usual with stewards in Zolder, than other races of the championship.

I apologies for your situation,

Best regards,

Joan Orús

SUNRACE ENGINEERING DEVELOPMENT, S.L.
C/Juan de la Cierva 2, P.I. La Torre 08760 Martorell

Tel: +34 93 776 98 40
Fax: +34 93 773 71 28
joanorus@sun-red.com
www.sun-red.com
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 18:05
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Ik heb geen enkel last gehad van de tribunes, ik ben geen vip, geen pers (desondanks ik foto's maak voor heusden-zolder.eu) maar ik heb overal kunnen zien waar ik iets wilde zien, overal foto's maken waar ik er wilde maken. mij kan het niets schelen op ik in een tribune kan zitten of niet, wat maakt het uit. Ik vind het zelfs een goed idee van de organisatie om tribunes te verhuren aan vips

Omdat iedereen hier altijd vooral hun frustraties willen spuuggen zet ik hier al lange tijd zelfs geen foto's meer. Wie ze wilt zien moet maar op mijn facebook of site kijken, hier is het toch zinloos om ze te plaatsen.

Quote:
Originally Posted by Pegasus View Post
Op deze manier zien ze mij daar niet meer terug volgende keer. Ik zal wel op Eurosport kijken. En als ik ze live wil zien ga ik naar Brands Hatch, daar worden betalende toeschouwers tenminste deftig behandeld.

En dan dit; "Datwe NIET op de site aangeven dat de tribunes NIET inbegrepen zijn in het ticket, zie ik niet meteen als een organisatiefout. Er stond nergens dat de tickets verkocht werden MET INBEGRIP VAN TRIBUNES."

Dus als Jan Modaal een ticket koopt en we zetten hem in een hoekje achter wat Heras hekwerk heeft die gewoon pech gehad, want er stond nergens dat je op een redelijk comfortabele manier de race kon volgen?? Ze hebben daar nog minder respect voor de racefan dan ik dacht. Chapeau, doe zo verder

Reply With Quote
Old 22-06-2010, 18:29
De Paddock Rookie

Sommige mensen zoals ik met kinderen maakt het wel uit... En jij vind het een goed idee dat ALLE tribune's worden weggegeven aan prosecco zuipende niet race fans.. Er moet een gedeelte overblijven voor de echte race fans..die wel met hart en ziel zich naar hard werken met het gezin de tickets en een dagje autosport kunnen veroorloven .
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 18:41
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Ik heb geen enkel last gehad van de tribunes, ik ben geen vip, geen pers (desondanks ik foto's maak voor heusden-zolder.eu) maar ik heb overal kunnen zien waar ik iets wilde zien, overal foto's maken waar ik er wilde maken. mij kan het niets schelen op ik in een tribune kan zitten of niet, wat maakt het uit. Ik vind het zelfs een goed idee van de organisatie om tribunes te verhuren aan vips

Omdat iedereen hier altijd vooral hun frustraties willen spuuggen zet ik hier al lange tijd zelfs geen foto's meer. Wie ze wilt zien moet maar op mijn facebook of site kijken, hier is het toch zinloos om ze te plaatsen.
Ik ben zelf zoals zoveel fotografen het hele circuit rond gegaan, ik zit ook niet hele races op de tribune. Maar een ticket kopen van 25 euro, en daar toekomen om vast te stellen dat geen enkele tribune toegankelijk is... Er zijn namelijk ook racefans of occasionele bezoekers die wel graag neerzitten tijdens de races en de pitlane en het podium kunnen zien. Een beetje kritiek moet je toch kunnen verdragen, niet?
Reply With Quote
Old 22-06-2010, 19:50
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie

Hoe groter de affiche, hoe groter de teleurstelling... Nog steeds winnen zij die thuisblijven.
Old 22-06-2010, 20:04
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by McLarenboy View Post
Hoe groter de affiche, hoe groter de teleurstelling... Nog steeds winnen zij die thuisblijven.
Neen hoor, Spa Italia was heel fijn.
Old 22-06-2010, 20:08
McLarenboy's Avatar
De Paddock Rookie

?? dat is een meeting, heeft toch niets met racen te maken...
Old 22-06-2010, 20:11
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pegasus View Post
Ik ben zelf zoals zoveel fotografen het hele circuit rond gegaan, ik zit ook niet hele races op de tribune. Maar een ticket kopen van 25 euro, en daar toekomen om vast te stellen dat geen enkele tribune toegankelijk is... Er zijn namelijk ook racefans of occasionele bezoekers die wel graag neerzitten tijdens de races en de pitlane en het podium kunnen zien. Een beetje kritiek moet je toch kunnen verdragen, niet?
Ja natuurlijk. Maar netzoals bij F1 en champcars in de tijd is het logisch dat bij zoon event bepaalde plaatsen gereserveerd zijn. En het is zoals in die mail staat: "Dat de plaatsen niet allemaal bezet waren, daar kunnen wij helaas niks aan doen."

Waarschijnlijk is het voor bwm chevy invoerders de eerste keer in een hele lange tijd dat ze aan zo een event mee werken. Ze zullen ook wel niet tevreden zijn met vele lege plaatsen live op tv in hun tribune, en zullen hier ook wel uit leren.

Reply With Quote
Old 23-06-2010, 12:16
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Uit de reactie van Walter Goossens kan ik alleen maar afleiden dat de minachtende houding van Circuit Zolder ten opzichte van de gewone racefan nog veel groter is dan ik al dacht.
Jan Modaal heeft voor zijn duur betaald ticket evenveel recht op een respectvolle behandeling, en evenveel recht om de races op een fatsoenlijke manier te kunnen volgen als die schuimwijnzuipende VIPs.
Uit zijn reactie wordt pijnlijk duidelijk hoe Walter Goossens over Jan Modaal denkt. De tribuneplaatsen zijn betaald door de bedrijven, de centjes zijn binnen, dus vanaf dat ogenblik wordt de gewone toeschouwer alleen nog maar een lastpost die je liever kwijt dan rijk bent.
Mij zien ze bij de volgende WTCC-passage niet meer in Zolder; ik kijk thuis wel op Eurosport. En ik heb een vaag vermoeden dat ik niet de enige zal zijn die afhaakt. Dat wordt mooi volgend jaar : een WTCC-race voor lege tribunes en zonder toeschouwers langs de draad; misschien wel de ultieme natte droom van sommige organisatoren in Zolder?
Reply With Quote
Old 23-06-2010, 12:23
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Dat het ook anders kan is vorig jaar bewezen tijdens de superleague. Mooie tijdelijke treibune gebouwd in de paddock met zicht op de chicane. Vlak naast de vip tent. Vips moesten niet ver wandelen, hadden een mooi zicht en zaten op een plaats waar anders toch nooit veel volk stond te kijken. De rest van de toeschouwers had al zijn normale kijkpunten. Ik snap trouwens ook niet dat dat niet vaker kan zo een tijdelijke tribune.

Reply With Quote
Old 23-06-2010, 12:23
McLarenboy's Avatar
De Paddock Rookie

wie weet was dit gewoon weer zo'n eenmalig optreden...
Old 23-06-2010, 21:57
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by rayvankeulen View Post
:

ik citeer de heer walter goossens

Het is zeker niet onze intentie om de echte racefans af te straffen of weg te houden. Verre van.
Alleen is het zo dat ‘de winkel’ hier enkel kan draaien met de hulp en de centen van bedrijven.
Ik kan je verzekeren dat WTCC géén winstgevende operatie is voor ons.
Zonder de middelen van sponsors en bedrijven kunnen we WTCC helemaal vergeten.
Of zelfs Circuit Zolder helemaal.
Je moet weten dat we geen enkele vorm van subsidie krijgen.
Datwe NIET op de site aangeven dat de tribunes NIET inbegrepen zijn in het ticket, zie ik niet meteen als een organisatiefout.
Misschien hadden we dat wel moeten doen. Misschien ook niet.
Er stond nergens dat de tickets verkocht werden MET INBEGRIP VAN TRIBUNES.
Er staat enkel dat paddock inbegrepen is. Tribunes zijn meestal inbegrepen, gratis.
Wanneer dat eens niet het geval is, krijgen we inderdaad kritiek.
Omdat we ALTIJD tribunes en paddock in de ticketprijs hebben steken, worden we nu uiteraard afgesnauwd omdat we de plaatsen ‘vermarkten’.
Dat de plaatsen niet allemaal bezet waren, daar kunnen wij helaas niks aan doen.
Ze waren wel allemaal betaald. Als een dienst wordt gekocht, moet die geleverd worden. Zie je?
Het was inderdaad leuker geweest, mochten ze allemaal benut zijn geweest.
De promotor van het WTCC heeft ons gevraagd om op de opmerking te antwoorden die jij hen had gestuurd.
Dat is bij deze gebeurd.
We nemen je opmerking mee in de evaluatie, en zullen ons bezinnen over de wijze waarop we over de tribunes zullen communiceren in de toekomst.
Wat een triest antwoord van CZ, zijn we al op dit nivo terecht gekomen? Doet de laatste betalende toeschouwer het licht uit bij het verlaten van het circuit s.v.p.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules