![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de rest : Het was een super-donderdag in Zolder! Blij dat ik geweest ben. Ook eindelijk eens in Wheels geraakt. Prachtig themacafé, Andy! ![]() |
|
|||
|
|||
bedankt Baron
Wheels is inderdaad een prachtige tent, zeer mooi ingericht |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was vandaag overvol in Zolder en dat soort voorvalletjes hoort er nu eenmaal bij. Het heeft iets speciaals al die verschillende klassen en wagens door mekaar op de baan en in de pitlane. Het was vandaag echt gezellig in Zolder. |
|
|||
|
|||
Re: Donderdagtraining 11 maart
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alvast bedankt! Gr, Robin |
|
||||
|
||||
Quote:
vandaag (hmm, tis te zeggen, gisteren) staat er al een preview online.
|
||||
|
||||
Re: Re: Donderdagtraining 11 maart
Quote:
Om onder de 95dB te blijven, gaan we waarschijnlijk een rechte uitlaat steken.
http://www.m-s-e.be/ Last edited by B.V.S.; 12-03-2004 at 09:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
We zullen dit ook wel onder de categorie leergeld moeten plaatsen denk ik. De marshal die daar stond mocht wel van geluk spreken natuurlijk dat die aanrijding 10m voorbij hem gebeurde. |
|
||||
|
||||
Zijn er eigenlijk tijden van wat er gisteren gedraaid is ? Of was er geen timing aanwezig ?
|
|
|||
|
|||
Op de vrije trainingsnamiddagen op donderdag is er me dunkt nooit chronometrage voorzien in Zolder. De tijden die geregistreerd worden, worden door de teams zelf geregistreerd...
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Op de Rode Loper was een reportage over de missen die gisteren met de Mini aan het rijden waren, herhaling deze avond om iets na middernacht dacht ik.
Ik heb ergens gelezen dat de donderdag test op 1 april in de voormiddag gaat zijn? |
|
|||
|
|||
Yep de Belcar test en dan kunnen ze namidda nog eens vrij trainen maar dit dan zoals een gewone donderdag test. allé zo heb ik me toch laten vertellen
|
|
||||
|
||||
Dat klopt helemaal.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|