De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-06-2003, 11:29
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Zulke dingen doe je volgens mij in een zotte periode, een modetrend, om erbij te horen.

Veel van deze mensen hebben er later spijt van dat ze toen niet geluisterd hebben naar de mensen die hen dat ontzegden.

Ikzelf heb ook hier weer geen problemen mee, maar stel je even voor dat je carriere als een pijl de hoogte in gaat en dat je marketing directeur wordt bij Renault, ze zullen je graag zien komen met al die piercing. Het buitenland kan je zowieso al vergeten, je geraakt nooit door de metaaldetector
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 11:31
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

hmmm, ik vind het ook mottig. Een mooie navelpiercing bij een mooie vrouw daarentegen mag best wel van mij hoor En een tattoo, ik weet het niet. Zou er zelf geen willen.
Old 23-06-2003, 13:14
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

tattoo'ke zie ik ook zitten ... een Ferrari paard van aan 20 tal cm lang op mijn rug

verder is een navelpiercing ook wel schoon
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 13:44
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Gilles
tattoo'ke zie ik ook zitten ... een Ferrari paard van aan 20 tal cm lang op mijn rug
Om even over na te denken : ik was vroeger ook een Ferrari-fan in hart en nieren. Niet dat ik zo'n tattoo zou laten zetten hebben, maar STEL dat ik het zou gedaan hebben. En dan komt er zo'n pipo van een Schumacher bij Ferrari rijden, die ik (zoals iedereen wel weet, voor diverse redenen maar daar gaat het nu niet om) niet echt in mijn hart kan sluiten. Daar sta je dan met je Ferrari-paard. Om maar te zeggen : een tattoo is volgens mij een ingeving van een moment, en geïnspireerd op een bepaalde voorkeur die je op een moment of zelfs gedurende een langere periode bovenaan je prioriteitenlijst zet. Allemaal goed en wel, maar als die voorkeur om één of andere reden wegvalt, zit je wel met de gebakke peren... En een tattoo laten verwijderen is niet alleen pijnlijk, maar laat ook zijn sporen na. Om maar te zwijgen over de dubbele investering natuurlijk.

Let wel : persoonlijk heb ik niets tegen een artistiek verantwoorde tattoo, het is gewoon niet aan mij besteed. Dit in schril contrast met een piercing, waartegen ik me ten allen tijde en met alle mogelijke middelen verzet, of het nu bij mezelf of bij iemand anders betreft. Ik blijf het mottig vinden. Dat is voor mij nu eens echt een afknapper zie!

Bweeuurrkkk!!!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 15:14
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

een tattoo is moeilijk... k heb enkele desings in mijne kop, maar... een mens veranderd, dingen veranderen.. en dan sta je daar...
t enigste wa'k mij echt zou laten tattoeren, zijn de namen van mijn kinderen, en iets met mijn geboortedatum, dingen die k no matter what voor de rest van mijn leven meedraag...

Die pierce is zeker geen modeding of trendvolgen... K wou ze al heel lang, en heb heel lang getwijfeld. Nu heb k de stap gezet en ben er echt wel blij mee.. (ben eig ook de enigste gast die k zelf ken met een tongpierce.. :/)
Het leuke aan een tongpierce is wel (eig aan eender welke pierce) als je ze beu bent, dan doe je ze uit en groeit eht gaatje dicht...

en de doorgroei mogelijkheden met of zonder pierce zijn weinig verschillend denk ik.
De directiesecretaresse hier bij BIAC, heeft een mooie lip en neuspierce + de nodige ringetjes in haar oor... ;-)
Old 23-06-2003, 15:15
laurent's Avatar
De Paddock Regular

euhm maar natuurlijk, alle respect voor zij die een pierce lelijk/afknapper en dergelijke vinden..
k hoop alleen da ge nog tegen mij wil babbelen ;-)
Old 23-06-2003, 15:30
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by laurent
euhm maar natuurlijk, alle respect voor zij die een pierce lelijk/afknapper en dergelijke vinden..
k hoop alleen da ge nog tegen mij wil babbelen ;-)

Als ge maar niet teveel lispelt....
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 15:39
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by laurent
De directiesecretaresse hier bij BIAC, heeft een mooie lip en neuspierce + de nodige ringetjes in haar oor... ;-)
Even voor alle duidelijkheid : oorringen beschouw ik niet als zijnde een "piercing" : zoiets is al sinds eeuwen sociaal aanvaard en of dat er dan 1 of 6 zijn maakt weinig uit. Nogmaals : dit betekent niet dat je mij binnen de kortste keren met een oorbel gaat zien (zou nogal ne post pakken op het werk) maar ik kan het perfect accepteren en zelfs bewonderen. In tegenstelling tot elke andere vorm van piercings... Enneuh Laurent, ik zal nog wel met je praten hoor, maar je tong niet uitsteken naar mij eh!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 15:42
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

secretaresse tot daaraan toe, maar ik denk niet dat de directeur met een piercing rondloopt...
Volgens mij heeft dat wel invloed op uw doorgroei kansen, zeker als ge hoger op de ladder geraakt...

FF
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 17:01
laurent's Avatar
De Paddock Regular

u zal niet merken da er iets door mijn tong steekt (moest ge t wel merken, ik zou t ten sterkste apprecieren da u er mij op wijst, t is ni de bedoeling da'k er continu mee speel, ma t gebeurd wel onbewust :-))

en lispellen? Bijna gedaan :-)
Old 23-06-2003, 18:38
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by yvdp
Een mooie navelpiercing bij een mooie vrouw daarentegen mag best wel van mij hoor
Groot gelijk.
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 19:09
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Noem mij conservatief, of ouderwets, of wat dan ook, maar hier ben ik (in tegenstelling tot het roken - zie andere thread) totaal TEGEN. Lichaamsverminking noem ik dat. Met alle respect voor wie een piercing "cool" vindt, ik vind het mottig. Als jullie het recht hebben om zoiets leuk te vinden denk ik toch wel dat ik het recht heb om het mottig te vinden, niet?

Bweeuurrkkk!!!!

ja , bompa (grapje) dat recht heb je zeker . ik ken nog mensen die er zo over denken
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 21:16
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Supra
ja , bompa (grapje) dat recht heb je zeker . ik ken nog mensen die er zo over denken
jah, pa bij ons is ook zo ene ... toen men broer een wenkbrouwpiercing wilde ... dat hebbe we hier lang moeten aanhoren ...

maar allez nu senna ... nix zo mooi en indrukwekkend als zo'n cavallino rampante op je rug in Monza vorig jaar heb ik een tiental mensen zo gezien en amaai, stuk voor stuk echte kunstwerken
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 21:21
Sennake's Avatar
Administrator

Kunstwerken : akkoord, maar daar bestaan doeken of papier of motorkappen voor, daar moet je je lichaam niet voor gebruiken (vind ik). Maar nogmaals : tegen een tattoo ben ik niet gekant, tegen een piercing WEL. Kan ik het nog duidelijker zeggen?
En is dat dan mijn goed recht niet misschien? Of moet ik met de grote hoop meepraten om me "populair" te maken misschien???

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-06-2003, 21:29
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

lol sennake, da was echt ni bedoeld als aanval ofzo hé
btw: iedereen heeft eigen mening en moet voor die mening uitkomen.
trouwens ... iemand al ooit die kerel gezien met wereldrecord piercings ...? hij had er een 400-tal als k me niet vergis
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules