![]() |
|
|
|||
|
|||
websites Belcar-teams
Blijkbaar is voor sommige teams pers geen prioriteit, voor andere hun websites updaten...Net eens gaan rondsurfen, heb de kalender 2002... toch al gevonden,
Joost |
|
||||
|
||||
Re: websites Belcar-teams
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Zoals je zal merken worden er heel wat teamsites gemaakt, maar nadien laat het "onderhoud" ervan te wensen over, wat erg jammer is, zoals Joost hierboven reeds aanhaalde.
Natuurlijk gaat de aandacht in de eerste plaats uit naar de racerij zelf, begrijpelijk. Natuurlijk moet die wagen in orde zijn...natuurlijk moet het team op punt staan... Niettegenstaande dat alles geeft het opbouwen van een site, om daarna alles aan het lot over te laten,een slordige indruk. Niet alleen naar de pers toe. Ook voor de vele belcarliefhebbers, die met de regelmaat van een klok de sites bezoeken die wel up to date zijn, is het dikwijls een doorn in het oog. Betreffende twee websites kan ik jullie wel al volgend goed nieuws melden : www.anthonykumpen.com wordt momenteel volledig herwerkt door de nieuwe webmasters. Een nieuw kleedje, nieuw navigatieconcept voor FIA GT en Belcar, evenals nog een pak andere wijzigingen. Daar de site in drie talen is, vraagt dit wat tijd. Het nederlandstalig gedeelte is quasi afgewerkt en kan reeds geraadpleegd worden. Daarna zal de site van GLPK een opfrisbeurt ondergaan. Ook hiervoor rekenen we op webmasters Martijn en Mark om deze taak te vervullen. Tijdens de "werkzaamheden" kan er enige hinder zijn voor de surfers, waarvoor onze excuses. Last edited by Mistery; 17-05-2003 at 13:33. |
|
|||
|
|||
Is er omleiding voorzien tijdens de werkzaamheden?
|
|
|||
|
|||
ja, via La Hulpe
![]() Back to topic... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Joost,
waarom eens geen pol starten om de populairste team-website te verkiezen .... Als onafhankelijke ben jij daar 'de man' voor ... Groeten Karl |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
idd vertigo is in hetzelfde bedje ziek
www.gilletvertigo.com (denk ik) echt chique site (full flash) maar niet geupdate, dan is ie ook maar waardeloos
|
||||
|
||||
Re: Re: websites Belcar-teams
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zal moeilijk worden, in het weekend zitten we in Spa en aansluitend vertrekken we naar Le Mans voor een dag of 10...
Zal dus iets voor later worden... PS : Joost : dit NIET lezen eh jong! (te laat zeker?) |
|
|||
|
|||
Als verantwoordelijke webmaster van het MSE Team doe ik al het mogelijke om alle info ASAP online te krijgen.
Ik ben er vorige keer in geslaagd als eerste de uitslag, stand en bijhorende foto's online te zetten. Nog dit niet elk team heeft elka dag nieuwe info. Voor de persmensen die graag realtime info wensen raden wij aan ons te contacteren. Op verzoek worden alle coördinaten doorgeven.
|
|