![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zegt veel over de werkwijze en de aanpak van de organisatoren. Zeer professioneel. Geen noemenswaardige dingen te melden verder. Enkel nog wat afstelwerk en bollen zou ik zeggen. |
#17
|
||||
|
||||
en rondetijden Driesco??? weet je daar al iets van??? Ben heel curieus????
![]() ![]()
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#19
|
|||
|
|||
Er werd vandaag dus door twee piloten getest. In de voormiddag Anthony Kumpen en in de namiddag Pierre Yves Corthals.
Ze grepen een intensive van Pirelli als excuus voor deze testen. Voila op Pirelli's draaide Anthony 2.02. Met dien verstande dat op het de respectievelijke rechte stukken (start/finish) en deze na de Bianchi chicanes waren gelegd. Nou ja chicanes. Er was een obstakel zodanig dat er niet helemaal op de ideale lijn kon gereden worden. Anthony was best tevreden over de test. Naar zijn mening, en na aanpassingen aan de remmen en ophanging, zouden deze Mini's wel eens om en bij de 1.50 kunnen draaien. Ikzelf heb daar mijn bedenkingen bij maar er zullen alleszins nog enkele seconden af kunnen. Maar ik hoor jullie al denken : "Aanpassingen ??? Blijven dit dan zoals vooropgesteld geen standaard auto's ???" Over de remmen zou al duidelijkheid bestaan. Deze zouden enigszins aangepast worden om (of onder het mom van ???) de verhoogde veiligheid. Over de aanpassingen aan de ophanging is nog geen duidelijkheid. In de namiddag ging PYC dan de piste op. PYC begon al dadelijk met de bandenspanning te spelen. Dit is uiteraard ook een manier van afstelling en vooral cup-piloten zullen deze truukjes iets vlugger door hebben. Van de tijden van PYC heb ik geen weet. Het werd me nogal wat koud en ben niet langer gebleven, waarvoor mijn excuses. C U |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een hele tijd, open en bloot (alléé, bij wijze van spreken) gepraat met de mensen van BMW en Pirelli daar ter plaatse. Zo geheim was het nu ook weer niet. In samenwerking met de RACB werd de wagen al eens goed bekeken wat betreft een technische en veiligheidsgoedkeuring. Iedereen was het er inderdaad over eens dat het er veelbelovend uitziet. Afwachten maar, zou ik zo zeggen... C U |
#21
|
|||
|
|||
Als men mij iets vraagt dan doe ik dat hé Pascal. Als toekomstige Mini driver heb ik er ook alle belang bij de info niet rond te strooien naar Jan en alleman. Een dagje verlof en het trotseren van een helse koude geven je inderdaad wel wat info omtrent de wagen. Ik zou misschien een mail kunnen maken naar alle toekomstige piloten waar ze kunnen op letten of wat de regelingen zijn, maar dan is mijn voorsprong en tijd die ik er nu insteek ook verloren tijd.
Wij willen vanaf Februari direct kunnen rijden zonder teveel tijd te verliezen aan het zoeken naar de juiste afstelling en de beste bandendruk, daarom was de aanwezigheid leuk meegenomen. Met je ogen kan je veel bruikbare info vergaren die je later veel tijd en kosten kan sparen. De tijden die je post kloppen inderdaad maar met 2 chicanes en nog niet de juiste uitlaat. De tijden van Flugel zijn dus best haalbaar. |
#22
|
||||
|
||||
Wij heten U, alle 44 stuks naar wij hopen, welkom op Post 12, meer bepaald de grindbak ervoor.
![]() ![]() "Road Spec."-racing, dat wil ik weleens meemaken. Kan leuk worden........tijden rond de 1.55.....dat is leuk.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#23
|
|||
|
|||
Zo denk ik er ook over Marchall, en geloof me, ik ben zeker niet alleen.
![]() Post 12 ? Ik vrees dat ik dan een andere ga nemen, daar waar er minder fotografen staan. ![]() |
#24
|
||||
|
||||
Even een paar opmerkingen: de ophanging is niet de standaard maar een JCW upgrade, de luchtinlaat en uitlaat worden JCW upgrades maar die waren op de test nog niet geplaatst. Op het gebied van tijden nog een kleine opmerking: remmen en afstelling ophanging kunnen nog makkelijk een verbetering van 2 à 3 seconden op leveren.
|
#25
|
||||
|
||||
Aangepast of niet, voor dat autoke kom ik naar Zolder!!
|
#26
|
|||
|
|||
Ik ookk
![]() |
#27
|
||||
|
||||
In u geval is da eerder: ik kom MET da autoke naar Zolder zeker??
|
#28
|
||||
|
||||
ik ook, allesinds met nen dikken en misschien met nen dunnen, donderdag weet ik meer.....
__________________
NORMA addicted !!! ![]() |
#29
|
|||
|
|||
Tot aan de start dan hé Vincent. T'zal wel wennen zijn voor u als ge van den enen in den anderen moet stappen en omgekeerd.
![]() |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
__________________
NORMA addicted !!! ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|