![]() |
|
|
||||
|
||||
ik moet hier mijn eerste plaats verdedigen, m.a.g. mijn prono:
Real Madrid - RC GENK 4-2 AEK Athene - AS Roma 3-3 Club Brugge - Lok. Moskou 1-2 Galatasaray - Barcelona 1-2 we zullen direct weten of het geluk was of puur voorspellingstalent ![]()
|
||||
|
||||
Real Madrid - KRC Genk 5-1
AEK Athene - AS Roma 1-3 Club Brugge - Lok. Moskou 2-1 Galatasaray - Barcelona 1-3
|
||||
|
||||
Real Madrid - KRC Genk 4-0
AEK Athene - AS Roma 1-1 Club Brugge - Lok. Moskou 1-0 Galatasaray - Barcelona 2-0 zitten een paar gokjes in, maar wie niet waagt,... blijft maagd ![]() |
|
||||
|
||||
brugge - lok moskou 0-0 ; zwakke match brugge verdiende meer
|
||||
|
||||
Zwakke arbitrage ja.
De match op zich was nogal aangenaam om te volgen vonnek. Veel mmoie doelkansen gezien, geen doelpunten. Maar die russen hadden opt einde nog me 8 ofzo opt veld moeten stan, als de ref eerlijk had gefloten.
|
||||
|
||||
Tja, ik heb wel bij meerdere arbiters hun kunnen vragen, zie maar naar het voorbije wk!
|
|
||||
|
||||
trouwens onterecht afgekeurde goal m.i.
niet? lange was gewoon in een kopduel zoals er 13 in een dozijn zitten
|
||||
|
||||
Was idd geen fout, de vraag is of die bal er zo makkelijk zou ingegaan zijn, had de scheidsrechter niet gefloten. Ik denk niet dat je dit een afgekeurd doelpunt kunt noemen, wel een serieuze dreiging naar de knoppen gefloten.
|
|
||||
|
||||
Ik was gisteren euhm... woest
![]() Ik vond dit trouwens ook een serieuze aanslag van dat scheidsrechterstrio op mijn prono ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Real Madrid - Genk 2-0 (bij ruststand)
Een gelukdoelpunt in de 45ste minuut en een tactisch sterk doelpunt in de 46ste minuut. Genk was de hele eerste helft moedig bezig, Casillas flaterde enkele keren grandioos maar de laatste 2 minuten van de eerste helft deden Genk de das om. 2de helft moet nog komen, maar na deze opdoffer zie ik Genk niet veel meer terugdoen....
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 25-09-2002 at 22:19. |
|
||||
|
||||
eem ze staan nochtans voor in uw stand
|
||||
|
||||
hoezo ?
![]()
|
||||
|
||||
en momenteel al 6-0 ! H0h0 ! Doelpuntenfestijn
![]() Ach ja....het 'dream team' tegen een Belgisch landskampioen, wat had je verwacht ?
|
||||
|
||||
Tussenstand PRONO na 2 speeldagen;
1. Maarten 9ptn 2. Beemer 5ptn 3. Oneliner 5ptn 4. tsjolder 5ptn 5. flugel 2ptn |
|
||||
|
||||
een poging voor wat meer punten te scoren
![]() Galatasaray - Club Brugge 1/2 (please Sollied wel met 5 verdedigers spelen hé, anders gaat mijne prono naar ![]() Lok. Moskou - Barcelona 0/3 AEK Athene - Real Madrid 0/3 RC Genk - AS Roma 1/1 (en nu geen 2/2 he manne ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|