![]() |
|
|
||||
|
||||
johny zevert miss veel maar wilt altijd mensen helpen en tips geven
en een goeie uitleg duurt lang he ![]()
|
||||
|
||||
Het zag er mij weer een plezante bedoening uit zoals gewoonlijk. Bij deze wil ik iedereen die een prijs heeft gewonnen feliciteren. Het zijn echte pronkstukken.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Is dat dan niet gewoon '1342'?
|
|
||||
|
||||
Is dat met of zonder Franse slag?
![]()
|
||||
|
||||
Monsieur le Président, U stelt me teleur. U heeft - alle respect ten spijt - mijn thread niet goed gelezen. De correcte ontstekingsvolgorde staat op het motorblok vermeld, getuige de laatste foto van post nummer 148 in mijn thread.
Maar het zij U vergeve. Een mens - ook een voorzitter - wordt al wat ouder en kan tenslotte niet alles onthouden, nietwaar? ![]() Met andere woorden: gijlie gaat me ni liggen hebben zé manne ... ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb liever een 1664...
![]() Proficiat aan iedereen! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En tja, als ik niet eens door had dat het hier een zescilinder betreft kon ik de ontstekingsvolgorde met slechts 4 cijferkes nooit correct hebben natuurlijk. Ik had al moeite met het onthouden van de ontstekingsvolgorde van mijn Honda MT50, en dat was slechts een 50cc ééncilinder ![]() 142635 lijkt me voor een zescilinder eerder normaal, maar ik heb nog nooit een zespitter gehad natuurlijk... ![]() Last edited by Sennake; 02-05-2012 at 17:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Guy de onstekingsvolgorde is 153624, want het is een 6 in lijn.
Maar ik betwijfel of ie dan loopt. Want het benzinefilter zit ook aardig verstopt. ![]()
|
|