De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
Old 31-07-2010, 21:14
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Omdat ik geen tv heb, maar wel een pc met internet
Old 31-07-2010, 21:49
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Wat met beamer #78?
Reply With Quote
Old 31-07-2010, 22:26
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Ahzo, momenteel zenden ze fietsen uit, dus exqi is toch niet echt optimaal
Reply With Quote
Old 31-07-2010, 22:48
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

voor de 78 blijkbaar was er een motorprobleem
Reply With Quote
Old 31-07-2010, 23:54
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
Ahzo, momenteel zenden ze fietsen uit, dus exqi is toch niet echt optimaal
Ligt blijkbaar niet aan Exqi. Francorchamps heeft maar x uren iemand ingehuurd voor productie.

Kunnen ze dan niet gewoon een paar webcams op het net gooien? Dat vind ik een beetje jammer, gelukkig is er nog live timing.

Top 4 in zelfde ronde na bij 6Hr rijden! Niet slecht

Phoenix Racing met Kumpen goed bezig.

Laten we met zijn allen nog een regendansje doen
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 05:02
Renjupp Renjupp is offline
De Paddock Rookie

Good morning,

some new pics are online.

Saturday

have fun.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 09:30
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Jammer van opgave Kumpen en VdPoele deze morgen Heeft de wedstrijd wat onthoofd.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 09:34
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Ook jammer van opgave van The Goos!
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 09:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Qua veiligheid gaat het weer nergens over, waarom mag die WRT Audi met een gebroken ruit blijven doorrijden? Ruitenwissers doen het niet meer, Lemeret die op Motors TV bevestigd dat ze de rechter apex niet meer zien in een bocht..............dus ook niet een wagen aan de rechtervoorzijde van de wagen?

Raar allemaal......

Beelden en commentaar op Motors TV zijn overigens een leuk ontbijt
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 11:09
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Het blijft toch nog spannend voor de overwinning. Mooi race gezien gisteren tot 's avonds. Foto's op www.motorsportshooters.com.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 11:21
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Longin volgens Joost Custers, en Longin heeft het ook in het interview zelf gezegd, op Exqi niet mals voor Kumpen ivm het uitvallen van beide wagens!

Last edited by RKG; 01-08-2010 at 11:22.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 23:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Niemand een reactie over BMW in het laatste uur? Dat was wel een aparte ontknoping van deze wedstrijd. Gaat een good old Porsche alsnog met de algemene winst strijken.

Dit jaar niet live bij de koers geweest, alleen wat uurtjes gezien via Motors TV. Heel eerlijk, ik heb de GT1's niet gemist en het verschil tussen GT2, GT3 en GTN kan ik op TV ook niet ontdekken. Hoorde dat de nieuwe GT2 van Ferrari ergens rond de € 800.00,- gaat kosten? Dan is dan toch weer op het oude nivo van de GT1? Wat zijn we dan opgeschoten?

Kan er niet 1 uniforme GT-klasse ontwikkeld worden? Waarbij je via een technische simpele ingreep een verschil maakt tussen internationale series en nationale series?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-08-2010, 23:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Qua veiligheid gaat het weer nergens over, waarom mag die WRT Audi met een gebroken ruit blijven doorrijden? Ruitenwissers doen het niet meer, Lemeret die op Motors TV bevestigd dat ze de rechter apex niet meer zien in een bocht..............dus ook niet een wagen aan de rechtervoorzijde van de wagen?

Raar allemaal......
Uit de persbabbel:
Quote:
En nochtans kende ook die wagen een moeilijk begin. « Tijdens mijn eerste stint vloog er in Blanchimont een projectiel in mijn voorruit », blikte Stéphane Lémeret terug. « Ik heb zelfs geen idee wat het precies was, maar de hele rechterkant was gebarsten. Dit belemmerde ons zicht behoorlijk, vooral dan in de bochten naar rechts. »

In overleg met de piloten, besliste het team echter gewoon door te gaan. Verre van evident en bij momenten moesten de rijders dan ook een heroïsche strijd leveren. « Midden in de nacht, in de gietende regen, zonder ruitenwisser en met een beperkt zicht, is best ingewikkeld », aldus Kurt Mollekens. « Bij momenten vroeg ik me zelfs af of ik de muur aan de binnenkant van de Source niet zou aantikken. Maar we slaagden er alle vier in door te gaan en bovendien dezelfde chrono’s te draaien dan die van onze concurrenten. »
Je kunt het lezen zoals je wilt maar ze geven toe dat het geen veilige situatie was.

Quote:
Omdat echter het gat in de voorruit groter en groter werd, besloot de koersleiding om veiligheidsredenen in te grijpen en verplichtte het team van voorruit te wisselen. De WRT-mecaniciens realiseerden dit huzarenstukje in minder dan 8 minuten…
De koersleiding heeft mijn inziens toch heel wat uren boter op hun hoofd gehad! Een mooi voorbeeld hoe het nivo in deze sport hard achteruit gaat. Of speelde er andere belangen mee?

Een gebarsten voorruit is per definitie gevaarlijk. Niet alleen voor de coureur achter het stuur maar ook voor alle andere gebruikers op het circuit. Daar hoef ik waarschijnlijk geen plaatje voor uit te tekenen.
Reply With Quote
Old 02-08-2010, 21:08
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

Quote:
Niemand een reactie over BMW in het laatste uur?
Ja toch wel ! ik voelde een euforie s'middags, maar wist na vele jaren naar de 24 uren te gaan kijken, dat het nooit gedaan is (en te denken dat de bmw al gewonnen had )voor ze over de streep en afgevlagd zijn .
Toen ik de bmw op beelden eraf zag gaan ,sloeg de euforie om in een soort onthoogeling ,met de porsche op de loer was de rekening al vlug gemaakt .De 79 kon de verloren tijd niet meer goed maken en weg was de overwinning .
Ik had BMW zo graag zien winnen na enkele jaren er niet meer bij geweest te zijn !
bmw en spa was een van de redenen waarom ik met een beemer ben gaan rijden .
Reply With Quote
Old 02-08-2010, 21:41
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Uit de persbabbel:

Je kunt het lezen zoals je wilt maar ze geven toe dat het geen veilige situatie was.

De koersleiding heeft mijn inziens toch heel wat uren boter op hun hoofd gehad! Een mooi voorbeeld hoe het nivo in deze sport hard achteruit gaat. Of speelde er andere belangen mee?

Een gebarsten voorruit is per definitie gevaarlijk. Niet alleen voor de coureur achter het stuur maar ook voor alle andere gebruikers op het circuit. Daar hoef ik waarschijnlijk geen plaatje voor uit te tekenen.
wel Mark nu ben ik het met je eens. Als ze die vooruit kunnen veranderen in 8 minuten (dat is wat? 3 rondjes en nog wat?), en het gebeurt in de eerste stint... waarom dan niet meteen vervangen? ik heb rond 12,30 op zondag even op exqi gekeken, en toen reden ze óók met die kapotte ruit, en er werd gezegd dat ze regelmatig effectief de muur in de source mee hadden. dat had erger kunnen aflopen...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules