De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #91  
Old 15-06-2010, 22:30
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
De ongelofelijke tijden die in koers gereden zijn door de LMP1's. Ondanks de aanpassingen om de wagens trager te maken is er 3:19 gereden in koers. Hetzelfde geldt voor de GT2's die tegenwoordig onder 4:00 draaien als het moet.
Misschien waren de weersomstandigheden dit keer wel ideaal voor dergelijke prestaties.
Reply With Quote
  #92  
Old 15-06-2010, 22:45
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ondanks de aanpassingen om de wagens trager te maken is er 3:19 gereden in koers.
Ja, maar dan wel door de wagens die stuk voor stuk hun motor opbliezen...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #93  
Old 15-06-2010, 23:03
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Ja, maar dan wel door de wagens die stuk voor stuk hun motor opbliezen...
Nee nee die peugeots hebben gewoon bp olie maar er zat nog wat zand in
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #94  
Old 16-06-2010, 11:26
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Nee nee die peugeots hebben gewoon bp olie maar er zat nog wat zand in
Toch niet Peugeot gebruikt Total:
Reply With Quote
  #95  
Old 16-06-2010, 11:31
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Een feit dat hier niet vermeld wordt is het interview met Davidson over de crash van de Corvette die aan de leiding reed in GT2: http://www.youtube.com/watch?v=kU70l_cQ2do#t=0m40
Dit getuigt van weinig respect voor de tragere klassen.

Last edited by gwyllion; 16-06-2010 at 11:32.
Reply With Quote
  #96  
Old 16-06-2010, 12:59
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Een feit dat hier niet vermeld wordt is het interview met Davidson over de crash van de Corvette die aan de leiding reed in GT2: http://www.youtube.com/watch?v=kU70l_cQ2do#t=0m40
Dit getuigt van weinig respect voor de tragere klassen.
Wauw, dat getuigd van weinig respect en nog minder de spirit van endurance racen. Dit is niet het soort piloot dat Le Mans gaat winnen. Misschien moet hij eens een zitje in GT2 versieren volgend jaar. Eens kijken of hij dan nog evenveel noten op zijn zang heeft.
__________________
Reply With Quote
  #97  
Old 16-06-2010, 13:11
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Davidson heeft al eens deelgenomen in een Aston Martin DBR9. In http://www.autosport.com/news/report.php/id/84435 zegt hij:
Quote:
I ended up on the racing line, it was a passing move on the inside. The GT cars can make your life difficult there - they don't like you to pass them in the Porsche Curves - I know that because I was the same when I was in a GT car here. But they don't need to, we're so much faster and it's so easy to do, just stay on the outside.
Reply With Quote
  #98  
Old 16-06-2010, 13:29
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
ik dacht dat vooral in endurance het vooral de taak is van de snellere wagen om in voorbij de tragere te geraken, en die trager niet zozeer verplicht is om die snellere door te laten (door van de lijn af te gaan, remmen, etc...)

en als't zo "easy to do" is, waarom moet er dan een crash op volgen, Ant?
__________________
Reply With Quote
  #99  
Old 16-06-2010, 13:52
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Voordien had Davidson trouwens de Ferrari van Alesi eraf gereden: zie http://www.youtube.com/watch?v=wdvGrTiwPCI#t=1m11 en http://www.youtube.com/watch?v=Bvv5q8ebwAQ#t=0m31
En nadien is hij zo de pits in gereden: http://www.youtube.com/watch?v=n0ozSI6KeR8

Last edited by gwyllion; 16-06-2010 at 13:59.
Reply With Quote
  #100  
Old 16-06-2010, 14:14
mazdafreak mazdafreak is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2007
Location: ///////////
Posts: 6
ik vraag me af wat het eigenlijk kost om deel te nemen aan le mans. Ik heb ergens een zoekertje zien staan voor de 24u van Spa met een 997 RSR voor
30 000 euro/ piloot. Wat zouden mannen als Machiels en Van Splunteren betalen bij Prospeed?
Reply With Quote
  #101  
Old 16-06-2010, 15:11
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by mazdafreak View Post
ik vraag me af wat het eigenlijk kost om deel te nemen aan le mans. Ik heb ergens een zoekertje zien staan voor de 24u van Spa met een 997 RSR voor
30 000 euro/ piloot. Wat zouden mannen als Machiels en Van Splunteren betalen bij Prospeed?
Ik wil en kan de rekening van Prospeed niet maken maar ik gok dat ze wel een centje overhouden aan de 24 Uren. Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen om pay drivers te hebben. Prospeed/Porsche Centre Liège blijft ten slotte een bedrijf als een ander dat ook winst moet maken om te blijven bestaan.
__________________
Reply With Quote
  #102  
Old 16-06-2010, 15:35
Renjupp Renjupp is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2006
Location: Aachen
Posts: 120
Hy.
Some of my pics are online:
24h LM http://www.endurance-fans.de/index.p...2_itemId=33659
Group C: http://www.endurance-fans.de/index.p...2_itemId=33853







have fun.
Reply With Quote
  #103  
Old 16-06-2010, 20:29
mazdafreak mazdafreak is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2007
Location: ///////////
Posts: 6
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ik wil en kan de rekening van Prospeed niet maken maar ik gok dat ze wel een centje overhouden aan de 24 Uren. Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen om pay drivers te hebben. Prospeed/Porsche Centre Liège blijft ten slotte een bedrijf als een ander dat ook winst moet maken om te blijven bestaan.
nee, natuurlijk neem ik ze het niet kwalijk. Een groot deel van de coureurs in le mans zijn gentlemen drivers. Ik zou gewoon eens willen weten wat die mannen er tegen aan smijten
Reply With Quote
  #104  
Old 17-06-2010, 13:41
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by mazdafreak View Post
ik vraag me af wat het eigenlijk kost om deel te nemen aan le mans. Ik heb ergens een zoekertje zien staan voor de 24u van Spa met een 997 RSR voor
30 000 euro/ piloot. Wat zouden mannen als Machiels en Van Splunteren betalen bij Prospeed?
Welke Porsche was dat?
Reply With Quote
  #105  
Old 17-06-2010, 19:45
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Welke Porsche was dat?
De blauw-witte met nr 75, ze eindigden 21ste algemeen en 7de in de GT2-klasse
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.