![]() |
|
|
||||
|
||||
United Autosports zet 2 Audi R8's in.
De team-eigenaars Zak Brown en Richard Dean delen een wagen met Mark Blundell en Eddie Cheever, Stefan Johansson is voorlopig de enige naam op de andere. bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/84279
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De volledige line-ups: ° Blundell - Cheever - Brown - Dean ° Johansson - Li - Patterson - TBA Last edited by Grig-O; 12-06-2010 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Een (waarschijnlijk onvolledige) startlijst voor de komende 24h van Spa
GT2 2x Prospeed (Lieb, Westbrook, Holzer...) 2x IMSA (Lietz, Long, Narac, Pilet...) 1x BMS Scuderia Italia (Dumas, Ragginger...) 3x Vitaphone (VdPoele, Bartels, Bertolini, Bruni, Melo...) 1x AF Corse (Waltrip, Kaufmann, Cadei...) 2x CRS Racing (Kirkaldy, Mullen...) 1x JMW Motorsport (Bell, Turner...) Totaal: (volgens Ratel) 12 GT National 2x Schnitzer Motorsport (Alzen, Müller, Müller, Lamy, Werner...) 3x WRT (Kumpen, Longin, Franchi, Mollekens, Bouvy, Lemeret...) 2x United Autosports (Cheever, Blundell, Johansson, Li, Brown, Patterson, Dean...) 1x Black Falcon 1x Phoenix Racing (Fässler...) 1x VDS (vdStraten, Al-Azhari, Close, Qvik) 1-2x Level Racing (Muytjens, Brody, Ladas...) 1x JetAlliance GT3 1x GDL Racing (De Lorenzi, Borghi...) 2x Prospeed 2x Mühlner 1-2x Trackspeed 1x Kessel Racing 1x Schubert Motorsport 2x Marc VDS (Martin, De Doncker, Leinder, Maxwell, Palttala, Kuppens, Baguette) 1-2x AMR Barwell (Renard, Wauters, Van Hooydonk, Verbergt...) 2x Gulf Team First (Giroux, Goethe...) 1-2x Argo Racing (Kox, Hayek, Heyer...) 1x Gravity Racing 1x Preci Spark 2x Sport Garage GT4 1x Rhesus Racing (Meijer...) 1x Jota Sport (Dolan, Hancock...) 1x Barwell Motorsport 1x DVB Racing 1x 'Duits team'... 1x RJN Motorsport 1x Corvette 1x Ginetta 1-2x Speedlover 2x JMB Racing Last edited by Grig-O; 30-06-2010 at 19:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
En ja, bepaalde journalisten/websites zullen dan weer beginnen over kwaliteit i.p.v. kwantiteit.........pfff, ik wil gewoon bomvolle velden zien want de charme van het endurance racen zitten hem nu eenmaal in de "kleine deelnemer" ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Misschien is het een idee om de 24 uren mee te laten tellen voor het EKGT3 kampioenschap,teams zijn verplicht om minimaal 1 auto in tezetten dan begin je al me een basis van ongeveer 18 auto's.
De rest aangevuld met de GT2 uit de LMS en Open GT de GT4 deelnemers en natuurlijk andere GT3 deelnemers uit andere nationale kampioenschappen. Last edited by tarzancorner; 18-06-2010 at 10:21. |
|
|||
|
|||
als je het gaat laten meetellen voor een kampioenschap, zou je ook verwachten dat het dan de topklasse van de race is. Door GT2 dan toe te laten, heb je dat niet.
Is dat trouwens ook niet ooit eens voorgesteld voor de 24u van Zolder toen men van de belcar een gt3 kampioenschap maakte.
|
||||
|
||||
Quote:
volgend jaar zoals men dit jaar eigenlijk ook wilden. Of wordt de GT2 alleen nog toegelaten in de LMS,met de vele fabrieks teams in de LMS GT2 kunnen deze wel eens gaan kiezen voor de LMS aangezien dit kampioenschap volgen jaar wereldwijd wordt en Le Mans meetelt. Dat er met de 24 uren van Spa wat veranderd moet worden is nu wel zeker misschien toch een open 24 uren ala de Nordschleife ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Er komen zo meteen al wat namen bij, nieuwe press release op de officiële site...
![]() EDIT: Kreeg vandaag een mailtje binnen van RACB, blijkbaar toch een Spyker aan de start. Last edited by Grig-O; 18-06-2010 at 20:17. |
|
|||
|
|||
press release
waar kan ik die press release vinden want de voorlopige entry lijst kan ik niet bekijken die is bij mij voorledig wit
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Lémeret op een Ferrari van Vitaphone, volgens Endurance-Info, Baguette bij Marc VDS.
Ook zet Gulf Racing First 2 Lambo's in. (RACE) Last edited by Grig-O; 25-06-2010 at 12:44. |
|
|||
|
|||
Is er al wat meer duidelijk over de mogelijke deelname van Corvette in de GT2? Of kunnen we deze naam nu wel definitief doorstrepen? Het zou een mooie strijd kunnen worden.
Ik vraag me tevens af hoe het programma van de 24h er uit gaat zien. Ik had begrepen dat de Fia GT1 Qualy race op zaterdag wordt gehouden en de Champ race, na de 24 uren. Als de 24h normaalgesproken pas om 16.00 zou eindigen, wordt het wel een latertje voor diegene die nog een stukje moeten terugrijden naar huis. Allicht wordt de 24h vervroegd? |
|
||||
|
||||
Oei oei. Check eens de timing op de officiële site!
![]() |
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd denk ik dat die Corvette GT2 geen FIA homologatie zal krijgen. De gebruikte motor maakt gebruik van directe injectie en geen enkele van de straat-Vettes bezit deze technologie ... In principe dus niet toegelaten ...
|
|