De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
  #16  
Old 01-03-2010, 18:06
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Mijn glazen bol heeft weer eens goed werk geleverd

Zie http://sport.turbomagazine.be/index.php?pg=news&id=3340
Naar wat ik deze middag vanuit Parijs vernam is er zelfs sprake van de hele handel gewoon op te doeken voor 2010...
Reply With Quote
  #17  
Old 03-03-2010, 19:08
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Naar wat ik deze middag vanuit Parijs vernam is er zelfs sprake van de hele handel gewoon op te doeken voor 2010...
Daar heb ik ook al meerdere geruchten van gehoord.
__________________
Reply With Quote
  #18  
Old 04-03-2010, 20:42
papi papi is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2010
Location: zonhoven
Posts: 23
fia gt 2

wat gebeurd er dan met de race in zolder. hopelijk komen de gt3,s in de plaats . toch veel leuker.
Reply With Quote
  #19  
Old 05-03-2010, 13:57
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Het nieuws is definitief: http://sport.turbomagazine.be/index....d=3386&lang=Nl en mogelijk GT3 in plaats van GT2 in Zolder

Last edited by joost; 05-03-2010 at 13:58.
Reply With Quote
  #20  
Old 05-03-2010, 22:22
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Aarschot
Posts: 326
Quote:
Originally Posted by joost View Post
mogelijk GT3 in plaats van GT2 in Zolder
Feest. Ik kijk er al naar uit.
Reply With Quote
  #21  
Old 05-03-2010, 22:59
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
En waar gaan de GT2-teams nu naartoe? LMS?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #22  
Old 05-03-2010, 23:46
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
GT Open lijkt me waarschijnlijker
Reply With Quote
  #23  
Old 06-03-2010, 10:25
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Jakke.be View Post
Feest. Ik kijk er al naar uit.
GT2 is en blijft toch leuker dan GT3 ...
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 06-03-2010, 14:36
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
GT2 is en blijft toch leuker dan GT3 ...
Volledig mee eens! Noch GT1, noch GT3 (over GT4 zullen we maar zwijgen...) kan op tegen het niveau dat GT2 neerzette het afgelopen jaar.

Gaat Prospeed nu LMS doen?? In dat geval zouden we ons wel eens aan ALMS-achtige GT2-battles kunnen verwachten .
__________________
Reply With Quote
  #25  
Old 06-03-2010, 21:44
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Volledig mee eens! Noch GT1, noch GT3 (over GT4 zullen we maar zwijgen...) kan op tegen het niveau dat GT2 neerzette het afgelopen jaar.

Gaat Prospeed nu LMS doen?? In dat geval zouden we ons wel eens aan ALMS-achtige GT2-battles kunnen verwachten .
Ik hoop dat Prospeed LMS gaat doen, ik heb ze alvast gezien op de foto's van Endurance info voor de LMS testdag in Paul Ricard.
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 07-03-2010, 10:21
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Diest
Posts: 266
Ik vraag mij af waarom Ratel niet gewoon GT2 als topcategorie behouden heeft voor zijn WK. Nissan, Ford en Lambo hadden net zo goed een GT2 wagen kunnen ontwikkelen ipv de huidige GT1, Aston Martin heeft al een GT2 met de Vantage en hij zou er gelijk Porsche en Ferrari kunnen bij hebben. En met wat geluk ook Corvette en BMW...
Reply With Quote
  #27  
Old 07-03-2010, 14:21
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
hij zal misschien gedacht hebben dat GT2 teams de verre verplaatsingen niet zouden kunnen betalen?
__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 07-03-2010, 15:07
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
Ik hoop dat Prospeed LMS gaat doen, ik heb ze alvast gezien op de foto's van Endurance info voor de LMS testdag in Paul Ricard.
Ik zie ze wel LMS doen want de koelvinnen voor het koelingssysteem dat in LMS verplicht is zijn, in tegenstelling tot vorig jaar, nu wel aanwezig . Kan natuurlijk ook al voor Le Mans zijn maar toch .
__________________
Reply With Quote
  #29  
Old 07-03-2010, 19:45
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ik zie ze wel LMS doen want de koelvinnen voor het koelingssysteem dat in LMS verplicht is zijn, in tegenstelling tot vorig jaar, nu wel aanwezig . Kan natuurlijk ook al voor Le Mans zijn maar toch .
Over welke koelvinnen gaat het dan? Zeker dat het niet gewoon om de bodywork upgrade gaat van 2008 (zoals ze vorig jaar grotendeels reden dus) naar die van 2009/2010 ? (als je die vooraan bedoelt, op de motorkap die geen motorkap is )
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 08-03-2010, 17:29
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Integra View Post
Over welke koelvinnen gaat het dan? Zeker dat het niet gewoon om de bodywork upgrade gaat van 2008 (zoals ze vorig jaar grotendeels reden dus) naar die van 2009/2010 ? (als je die vooraan bedoelt, op de motorkap die geen motorkap is )
Ik bedoel inderdaad die op de 'motorkap' . Als ik mij goed herinner waren die vinnen toch voor het koelsysteem dat door de ACO verplicht werd voor gesloten wagens. Volgens mij is dat één van de redenen waarom Prospeed vorig jaar geen zulke motorkap gebruikte?
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.