![]() |
|
|
||||
|
||||
Mag ik hieronder verstaan dat Spa nog altijd een competitief GT2-veld over de vloer zal krijgen, maar aangevuld met G2's en eventueel S1's, en dat dit dus kan zorgen voor kwantitatieve boost?
Wat gebeurt er dan met GT2-teams zoals Prospeed, BMS, Beechdean? Allen richting GT Open? Last edited by Grig-O; 24-02-2010 at 19:54. |
|
|||
|
|||
S1 niet, dat was toch al duidelijk? FIA GT2 (of desgevallend alle GT2's)-GT3-GT4-GT Nationaal.
|
|
||||
|
||||
'k Heb dat artikel inderdaad gelezen, maar dacht dat er mss verandering in zou komen nu de 24h een 'open' race wordt.
![]() |
|
||||
|
||||
Dat ze er maar een soort "all-comers race" van maken, net zoals die van de Nordschleife.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En moet het dan ook niet overzichtelijk blijven voor het publiek? Dat is één van de redenen waarom de Procar van '99-'00 zo bekritiseerd werd meen ik me te herinneren...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Terug naar de 24 uur: Twee teams met een Audi R8 LMS Evo hebben deze wedstrijd specifiek op het programma staan. Mooi overzicht waar deze wagens terug te vinden zijn: http://www.autosport.nl/news/19841/d..._de_markt.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Naast de bevestiging van Black Falcon (autosport.be) met wss Keneth Heyer, schreef la DH maandag dat de FIA de nieuwe M3's aanvaardt heeft! De kans dat Schnitzer naar Spa komt bestaat dus weer..
![]() |
|
||||
|
||||
De Audi R8 LMS die terug zou deelnemen, is dat dan dezelfde versie als vorig jaar? Dat was toch geen GT3, wat mogen we het dan zelf noemen, GT2? Waarom kan Audi zo gemakkelijk een 'speciale' versie laten starten, terwijl BMW absoluut de aanvaarding van de FIA nodig heeft?
Deelname BMW is trouwens bevestigd: http://sport.turbomagazine.be/index.php?pg=news&id=4006 Wat gaan we nog zien in GT2? Prospeed? Iemand zin om een lijstje te maken? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Grig-O; 08-05-2010 at 19:57. |
|
||||
|
||||
'k Weet niet of het de gewoonte is, maar toen Thomas Bastin vanmiddag over de Spyker praatte, voegde hij er dit aan toe: "Het zou toch wel mooi zijn deze wagen aan de start te zijn in de 24h van Spa!", net alsof hij iets meer wist.
Nu niet dat Spyker potten zou breken, maar welkom zijn ze zeker! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat de organisatie de Corvettes GT2 kunnen overhalen om te komen.
Dat zou mij iig wel overhalen om naar Spa af te reizen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Grig-O; 24-05-2010 at 15:24. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is de wedstrijd dit jaar te zien op 2BE? Het logo is namelijk te zien op da affiche van de race...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|