![]() |
|
|
|||
|
|||
Je kunt niet kiezen voor het Engelstalige commentaar? Ik heb hier de keuze uit Engelstalig en Nederlandstalig, al is die laatste voorlopig op uitzonderingen na bijna altijd Engelstalig.
Voor de duidelijkheid ik kom uit Nederland. |
|
||||
|
||||
voor zij die het Franstalige commentaar op motorstv ook beu zijn: http://www.facebook.com/group.php?gid=320271678473
|
||||
|
||||
ik vind de laatste maanden MotorsTV toch niet meer intressant. K ben geen moto-liefhebber, maar elke keer als ik het opzet, krijg ik MX te zien, of een zeldzame keer weg-racen. (bijna) nooit zijn het vierwielers.
|
||||
|
||||
Inderdaad en ook om die reden dat ik mijn pakket voorlopig geannuleerd heb. Ik zou het enkel weer nemen om de American Le Mans Series te zien maar die is hopelijk wel ergens online te volgen.
|
|
||||
|
||||
bwaa het is winter he. Kijk maar eens buiten het is nogal duidelijk de laatste twee dagen
![]()
|
|||
|
|||
Vergeleken met een jaar of 4 geleden is Motors TV een stuk minder interessant. Toen had je BTCC live (+ support races), NASCAR Busch (samenvattingen maar ook vaak live op zaterdagavond) en LMS live. Motors TV was toen de reden om te abonneren op digitale TV. Inmiddels zou ik Motors TV best kunnen missen want de kampioenschappen die ik volg haal ik wel van internet.
Waarom geen ARCA tijdens het seizoen? Waarom geen LOORRS tijdens het seizoen? Waarom geen samenvattingen van BTCC? Waarom Supercross uitzenden met 1 tot 2 weken vertraging? Enzovoort... Last edited by FIRE; 11-02-2010 at 17:41. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|