![]() |
|
|
||||
|
||||
Coureurs roepen om meer veiligheid, NASCAR zwijgt vooralsnog!
De oorzaak? Bekijk dit filmpje met de finish van Talladega:
Dat had in een potentie kunnen uitgroeien tot een Le Mans 1955 drama ![]() ![]() Quote:
Quote:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
een vergelijkbare crash heb ik veel jaren geleden meegemaakt in Daytona bij de Trucks. Geoff Bodine werd toen in de catchfence gekatapulteerd.
NASCAR zal wel actie ondernemen om de wagens beter beneden te houden.
|
||||
|
||||
Fuck man, dat publiek heeft toch wel effe chance gehad. Stel je voor!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Edwards hier eigenlijk juist pech had dat hij op de motorkap van Newman terechtkwam en zo gekatapulteerd werd
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Een herhaling van '55 (dus een wagen in het publiek) zie ik niet snel gebeuren omdat de hekken reeds hoog zijn. Het grootste gevaar is onderdelen van de wagens die het publiek invliegen. Dus ik zou de onderste ring van de tribunes verwijderen. Gisteren heb ik de Truck race in Kansas zitten kijken en daar is tussen de oval en tribunes meer ruimte. Na 2 jaar kan de COT nog niet echt een succes genoemd worden. |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat Edwards in de fout gaat; Keselowski is reeds binnendoor en hij doet toch nog de deur dicht. Doet mij denken aan het duw en trekwerk van Jeff Gordon en Jeff Burton voor de 1 million dollar final voor Gordon.
Toch wel ongelooflijk hoe sterk deze auto's zijn en ook de fence (stalen kabels, ik schat 4cm dik). A.J. ik was er ook bij bij het ongeval van Jeff Bodine; toch nog andere koek dan nu in Talladega, want er vloog er nog een in volle snelheid op de auto van Bodine, zodat de motor en de achteras eruit vlogen. Bij dit ongeval werden trouwens enkele toeschouwers gewond door brokstukken, maar niets ergs. |
|
|||
|
|||
Wel, ja Edwards laat inderdaad een gaatje maar het is een natuurlijke reflexs om dit te dichten zeker met de finish in zicht.
Aan 300 km per uur is er geen tijd om er even over na te denken. Toch weer raar dat hij wat lucht nam in het begin. Mooi en spectaculair en die gasten kruipen eruit zoals niets. Maar de laatste tijd zie je niets anders dan last lap crashes. |
|
|||
|
|||
"Nascar zwijgt ...."
Wees ervan overtuigd dat Nascar in het vuistje lacht, want de wat opgedroogde dollar stroom zal ongetwijfeld een nieuwe push krijgen. Want wat wil het publiek meer dan spektakulaire crashes waarbij de piloot uit de auto kruipt alsof er niets gebeurd is |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Leuke klapper: De coureurs hebben een andere visie over de jacht naar Dollars Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Waarom moeten deze spannende finales (of moet ik voor Talladega het woord loterij gebruiken) altijd verpest worden door een non finish ? Laat ze voor mijn part nog een paar keer herstarten green,white,chequered tot dat er niet meer genoeg zijn om er mekaar uit te rijden en we eindelijk er een hebben, welke effectief op volle snelheid over de meet gaat.
Mij is opgevallen dat de tribunes aan de overkant slechts voor 20% bezet waren. Newman vindt dat de fans er geen bal aan hebben aan deze restrictor plate races. Hij mag zeker niet in mijn naam spreken, want ik vind deze races juist beter dan de andere. Wat is zijn voorstel dan? Zonder restrictor plates? Plaats dan nog 2 spoilertjes aan de deuren en ze gaan vanzelf beginnen vliegen, want boven de 350km/uur gaan ze zeker. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|