![]() |
|
|
||||
|
||||
Die Zakspeed Viper GTS-R niet meer terug te vinden op die lijst...?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als je die deelnemerslijst bekijkt gaat het weer een schoon koerske zijn denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Toch een vreemde beslissing van Zakspeed.
|
|
||||
|
||||
De zakspeed viper GTS-R moest dacht ik zoveel gewicht meer meezeulen en zoveel hoger gelegd worden, dat die niet meer competitief zou kunnen zijn door de huidige regels... spijtig!
![]() |
|
||||
|
||||
Dat ze dan maar naar de demec komen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel belachelijk dat de betere auto's verslagen mogen worden door veel goedkopere auto's ...
![]() Last edited by Integra; 30-04-2009 at 20:42. |
|
|||
|
|||
Maar Zakspeed heeft nu toch een GT3 ipv de GTR-S?
|
|
||||
|
||||
je kan ook zeggen ze niet willen dat "old-timers" het winnen van modern materiaal...
|
||||
|
||||
De nieuwe Raeder Ford
![]() Last edited by PorscheGT; 01-05-2009 at 11:25. |
|
|||
|
|||
Nice!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb het vooral algemeen op de 997 RSR vs 997 GT3 S.
![]()
|
||||
|
||||
Op 20832.com staat een album van vandaag, hier de liveries van de R8's, knappe bakken toch
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nog een van de Raeder Ford GT ![]() Hopelijk krijgen we een even spannende koers als de vorige ![]() |
|
||||
|
||||
Het was weer een schitterende race vandaag. De Audi's konden goed mee met Manthey .. Helemaal op het einde gebeurde er toch iets vreemd, Basseng rijdt in de R8 aan de leiding in de laatste ronde en reed toen bij het opkomen van de rechte lijn gewoon de pits in, waardoor Manthey(die net achter hem reed) de koers won .. Weet iemand hier iets meer van? De omroepers wisten ook niet echt wat daar gaande was, zonder brandstof of zat er meer achter?
In ieder geval, mede dankzij de Tourenwagen Revival, was het een schitterende raceday! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|