![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Allez, ik ben weer eens in de kosten gejaagd...
![]() Eens kijken waar ik kan bestellen. Van welk merk neem ik ze best? Tom |
|
||||
|
||||
Allez vooruit (nog) eens een update!
Ik heb in het weekend eens tijd gevonden om nog wat te bouwen. Ook heb ik moeten wachten tot de bestelde gordels hier waren, voor ik verder kon. Ik heb een setje van Studio27 besteld en ben er eigenlijk wel tevreden van. De racestoel werd gestoffeerd met het gekende poeder. Daarna werden de decals en gordel toegevoegd. Toen dit achter de rug was, werd de zetel nog wat gedrybrushd, met dit als resultaat. Ik ben tevreden met het resultaat. Zeker omdat het mijn eerste race-stoel is die ik zo maak. Ook het dashboard werd aangepakt. Het werd gespoten met X18. Daarna werden de wijzerplaat-decals toegevoegd. Toen deze droog waren, heb ik wat druppeltjes vernis in over de decals gedaan om de glaasjes te simuleren. Het stuur werd ook gedeeltelijk van het stoffeer-poeder voorzien. Hierna werd alles gedrybrushd. De rolkooi werd in X1 gespoten. Daarna heb ik met maskingtape die 'moeskes' gesimuleerd en geschilderd met XF1. De moeskes werden ook nog gedrybrushd na droging van de verf. Ook enkele interieuronderdelen werden geschilderd en gemonteerd. Alles samengevoegd ziet het er als volgt uit. Hier moeten wel nog wat decals gezet worden en hier en daar nog wat bijstipwerk. Last edited by Tom21; 19-01-2009 at 10:47. |
|
||||
|
||||
Ook de body werd al van een aantal decals voorzien.
Langzaam maar zeker komt deze Porsche dichter bij de eindmeet. Alleen met de velgen zit ik nog in te denken hoe ik dat ga aanpakken om de harten goud te maken. De tamiya X12 schildert helemaal niet fijn, dus moet een andere oplossing vinden. Maar daar zullen we wel uit geraken hoop ik ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Meestal gebruik ik X-31 titanium-goud voor de velgen en dat ziet er zo uit:
Let wel, dees zijn vuil gemaakt met de sminkdoosjes van Tamiya. Voor de rest ziet er alles weer properkes gebouwd uit. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-01-2009 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Thx Johny!
Ik zat ook al aan die X31 te denken. Deze kleur schildert veel beter en mooier. Hebt ge smoke rond de boutjes gedaan? Tom |
|
||||
|
||||
Yes my friend.
|
||||
|
||||
Thx
![]() Ik heb ook veel boutjes, daarmee ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Ziet er al leuk uit!
|
|
||||
|
||||
De kuipzetel met de gordeltjes ziet er zeer goed uit, de body met decals idem dito ! Mooie porsche
|
|
||||
|
||||
Thx!
Allleen spijtig dat er gisteren een decal naar de kl...n is gegaan. Moe tik nog een oplossing voor zien te vinden. Tom |
|
|||
|
|||
@Tom: welke decal mis je? Ik heb die porsche een aantal jaar terug ook gemaakt en ik heb nog een aantal decals toen niet gebruikt. Misschien zit degene dat je nodig hebt er nog tussen...
Voor de rest, schoon model, ziet er veel beter uit dan wat ik er toen van heb gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
Die achterste finishvlag is mislukt. Maar ik ben van plan deze eraf te doen en dan de nr 35 uitvoering te maken. Dan moet ik de voorste witte circel waar de STP inkomt nog hebben. Ook moet ik deze decals eraf krijgen zonder de lak te beschadigen.
Alvast bedankt Ik hoor het wel of je de decals nog hebt he ![]() Tom |
|
|||
|
|||
Die witte cirkel heb ik niet meer. De finishvlag voor op de achterste wielkasten heb ik wel nog, ik heb 'm toen met de strepen gemaakt.
Grtz Frederik
|
||||
|
||||
Omdat die decal naar de haaien is, heb ik besloten om geen race-buitenkant van de porsche te gaan maken. Ik wil hem Pearl White spuiten met misschien een rode streep (zoasl de RS versie dat heeft) En dan hier en daar een paar decals erop, maar daar ben ik nog niet helamaal uit.
Hij gaat dadelijk de remolie in en dan kan ik hem opnieuw beginnen spuiten. Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|