De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: Wat gaat Alonso doen in 2008? Nu we de uitspraak van de FIA weten.
Hij blijft gewoon bij McLaren. 6 27.27%
Terug naar Renault. 11 50.00%
Aan de slag bij Ferrari. 1 4.55%
Een ander team. 4 18.18%
Anders.... 0 0%
Voters: 22. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-09-2007, 18:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat gaat Alonso doen in 2008? Nu we de uitspraak van de FIA weten.

Wat gaat Alonso doen in 2008?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-09-2007, 18:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Zie net dat we een paar weken al zo'n poll hebben gehad. Zal de titel aanpassen. Nu we meer weten over deze kwestie kan ons inzicht veranderd zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-09-2007, 19:11
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Hij is ontevreden bij McLaren en Renault is ontevreden met de huidige wagen. Ze zullen vast wel genoeg geld willen uittrekken om Alonso in 2008 bij hen te laten rijden.
Old 25-09-2007, 20:10
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Hij gaat...F1 rijden ...

bij Toyota, met z'n buddy Trulli .
Reply With Quote
Old 25-09-2007, 20:13
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

De vraag is eigenlijk, welk team Alonso naar zo'n hoog niveau kan tillen dat ze titelwaardig zijn...

In feite kan hij een schumi doen... Toyota op zijn plaats zetten die hun budget zouden rechtvaardigen.
Old 25-09-2007, 21:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post

In feite kan hij een schumi doen... Toyota op zijn plaats zetten die hun budget zouden rechtvaardigen.
Dat kan alleen als hij de huidige management-systeem in een keer naar buiten kan gooien. Want op dat punt schijnen Toyota en Honda van hetzelfde syndroom last te hebben. Geld? Geen probleem! Kwaliteit medewerkers? Geen probleem! Echter het "corporate Japans management" schijnt die Japanners parten te spelen.

Waarschijnlijk Renault maar ik hoop eigenlijk Ferrari. Dan zal een van de twee zijn reputatie aan gort zien gaan.
Reply With Quote
Old 25-09-2007, 21:52
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Lijkt me een van de moeilijkste vragen om op te antwoorden in de F1 van de afgelopen jaren.

McLaren lijkt me onwaarschijnlijk gezien zijn verhouding met Ron Dennis en discutabele rol in het spionage schandaal ...

Ferrari lijkt me ook vrij onmogelijk. Ferrari heeft met Massa en Raikonnen al een vrij sterke driver lineup zonder ruzie in het team. Ik zie niet in waarom ze een ruziemaker als Alonso zouden binnenhalen.

Renault/Toyota zijn volgens mij serieus geinteresseerd ... Anderzijds .. wil Alonso dat wel ... Naar Renault of Toyota gaan zou willen zeggen dat hij zijn titeldoelstellingen toch voor even zal moeten begraven ... Beiden zijn niet op enkele maanden op titelniveau te krijgen.

Dan toch maar bij McLaren blijven en hopen dat hij in duel tegen Hamilton aan het langste eind trekt? De laatste weken heeft hij laten zien dat hij wat dat betreft niet hoeft te wanhopen.
Old 25-09-2007, 22:17
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Kijk eens naar het McLaren van 2006, op sterven na dood als topteam, Alonso komt erbij en hop, titelfavoriet. Toch opvallend, zou me niks verbazen als hij daar aandeel in had.
Reply With Quote
Old 25-09-2007, 22:43
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Kijk eens naar het McLaren van 2006, op sterven na dood als topteam, Alonso komt erbij en hop, titelfavoriet. Toch opvallend, zou me niks verbazen als hij daar aandeel in had.
Tuurlijk, Alonso is direct achter de tekentafel gekropen en heeft alle betrouwbaarheidsproblemen in zijn eentje opgelost

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij naar Ferrari gaat, want dan heeft hij Raikonnen naast zich. De Spaanse furie wil blijkbaar bevoordeeld worden op zijn teamgenoot, zoals bij Renault.
Reply With Quote
Old 27-09-2007, 11:13
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:

Een beetje kort door de bocht dit ...
In het begin van 2006 was McLaren inderdaad waardeloos ... tegen het einde van het seizoen was dit beeld toch wel anders. McLaren haalde toen met Raikonnen 3 overwinningen en 3 keer fastest lap in race.
Dit was natuurlijk te laat om het kampioenschap in 2006 nog te kunnen keren ... maar het herstel was toen al wel degelijk ingezet.

Bovendien is het zoals gwyllion zegt ... Alonso heeft de problemen niet alleen opgelost. Een piloot heeft een aandeel in het herstel van een team ... maar overschat dit ook niet
Old 27-09-2007, 19:24
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

Maar manneke, wie is er hier kort door de bocht? McLaren & Raikkonen hebben in 2006 geen enkele GP gewonnen, ge hebt het over seizoen 2005
Reply With Quote
Old 27-09-2007, 19:26
Neo-242's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Tuurlijk, Alonso is direct achter de tekentafel gekropen en heeft alle betrouwbaarheidsproblemen in zijn eentje opgelost

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat hij naar Ferrari gaat, want dan heeft hij Raikonnen naast zich. De Spaanse furie wil blijkbaar bevoordeeld worden op zijn teamgenoot, zoals bij Renault.
Neen de FIA heeft de betrouwbaarheidsproblemen opgelost met hun stomme motor-regeltjes... En Ferrari zal geen probleem hebben met bevoordeelde rijders, ze hebben in hun periode met Schumacher nooit iets anders gekend
Ferrari doet alles zolang ze maar winnen En nee hoor valsspelen doen ze heus niet
Reply With Quote
Old 27-09-2007, 21:28
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Maar manneke, wie is er hier kort door de bocht? McLaren & Raikkonen hebben in 2006 geen enkele GP gewonnen, ge hebt het over seizoen 2005
Hmm vergissing ... ik bedoelde eigenlijk Pole Positions

Uw conclusie dat Alonso McLaren terug naar de top heeft gebracht blijft mijns inziens kort door de bocht ... De snelheid was in de tweede helft van het seizoen 2006 meer dan aanwezig bij McLaren. Anders haal je op een half seizoen geen 3 Pole Positions in de F1.
Old 27-09-2007, 21:41
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Ferrari doet alles zolang ze maar winnen En nee hoor valsspelen doen ze heus niet

De pot verwijt de ketel

Ik denk de anti-ferrari brigade op dit forum nu maar even in eigen boezem moet kijken. De schandaaltjes die Ferrari heeft meegemaakt in hun geschiedenis zijn peanuts in vergelijking wat Ron Dennis (De Paus), Lewis Hamilton (De misdienaar) en Fernando Alonso (Judas) er in het Paragon (het vaticaan) van gebrouwen hebben.
Old 27-09-2007, 23:18
kadettc's Avatar
kadettc kadettc is offline
De Paddock Rookie

Leuk fototje gepost op Pitstop.tv
Gaat Alonso volgend jaar vliegen?

Quote:
Gert: 27/9/2007 om 19:13

Alonso naar Ferrari? Naar Red Bull, ja!
Bron: Pitstop.tv
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules