![]() |
|
|
||||
|
||||
Is duidelijk geen gemakkelijke hoor... Keep it up Nismo !
|
||||
|
||||
Mooie liverie
![]() |
|
||||
|
||||
Zondagavond is het me dan eindelijk gelukt om alle decals op de karrosserie te plakken. Nu een paar daagjes laten staan, dan de solresten wegpoetsen met compound en dan kunnen we de vernis gaan spuiten.
|
||||
|
||||
Knap werk man
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Knap, knap!!!
|
|
||||
|
||||
Enkele decals lijken me niet 100% strak te zitten. De Playstation op het dak, de Ripcurl achteraan en de www.publiaplic op de bumper vooraan. Vergis ik mij of is er wat silvering opgetreden. Lijkt me raar want de ondergrond blinkt toch genoeg...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Of is er een andere oplossing om dit alsnog weg te krijgen???
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat het zal verdwijnen bij het vernissen. Zou zelfs nog wat kunnen verergeren, vrees ik. Zijn ook die decals met SOL gezet?
|
|
||||
|
||||
Ik heb bij alle decals sol gebruikt. Bij de decals op het dak valt dit het meest op. Ik ben er nog eens met sol overheen gegaan, maar ik zie geen verbetering. Hopelijk wordt het bij het vernissen niet erger.
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik de karrosserie dan maar gepoetst met Tamiya-polish om de solresten te verwijderen.
Daarna ze goed stofvrij geblazen met perslucht om dan een eerste vernislaag aan te brengen. Ik was toch wat bang omdat zoals Guido al aangaf dat de silvering van sommige decals wel eens kon verergeren bij het vernissen. Nadat de vernis een paar uurtjes had staan drogen, ging ik de karrosserie eens bekijken naar het resultaat. De silvering van sommige decals is niet verergerd, integendeel, ik heb zelfs de indruk dat het zelfs verminderd is, oef ![]() Morgen ga ik een 2de laag aanbrengen en dan zien we wel hoe het afloopt.
|
||||
|
||||
Dat is goed nieuws. Ziet er inderdaad al veel beter uit!
|
|
||||
|
||||
Vandaag een 2de laag vernis aangebracht en het ziet er steeds beter uit.
|
||||
|
||||
Gaat inderdaad helemaaal goed komen.
![]() |
|
||||
|
||||
En het is ook allemaal goed gekomen. Even overwoog ik om de 2de vernislaag te schuren omdat er een appelsieneffect te zien was, maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Vanmorgen heb ik dan een 3de laag vernis gespoten en ik ben tevreden over het resultaat. Nu kan de karrosserie een aantal dagen uitharden alvorens ze verder afgewerkt kan worden.
Ziehier het resultaat na 3 lagen vernis. ![]() En nu ga we feesten. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, vind het zelf ook een zeer mooie livery voor een impreza. Het is eens iets anders dan het gebruikelijke blauw
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|