![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vond het raar dat er hier niks werd over gezegt. Wie is de favoriet volgens jullie?
Heb vandaag voor de eerste keer een echte cours gezien. Rest van de dagen was altijd maar het zelfde verhaal. Vluchters laten gaan en dan juist voor de finish inhalen om daar na een masse sprint te doen. De aankomst in Gent was wel mooi. De knecht verslaat zijn "baas". Ik hoop dat deze tour eentje word zonder doping schandalen. Maar goed dat we dit niet hebben in de autosport ![]() |
|
||||
|
||||
Ik volg de tour niet echt (autosport volgen neemt al genoeg van mijn tijd in
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tot nu toe al iedere aankomst gezien.
Ik schakel altijd in voor de laatste 30 km. Al mooie sprints gezien, met gisteren Boonen die zen eerste ritzege in de Tour 2007 pakt. Boonen zit nu ook lekker stevig in het groen. Als eindwinnaar hoop ik op Klöden of Vinokourov. 2 renners die zeker verdienen te winnen. En geen spoor van doping in de autosport? Roep maar niet te luid ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
Last edited by guntha; 14-07-2007 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als fervent rittensporter kan ik uiteraard geen fietsen dulden in het rittensportdraadje ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ondanks de valpartij van Vinokourov blijft hij voor mij favouriet.
|
|
||||
|
||||
Als hij de bergen overleeft.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoe zit het feitelijk met Pereira Sio? Is zo stil rond hem geweest dit jaar. Geen goede vorm? Lijkt mij toch nog altijd een kanshebber om voor de 2e keer op rij de Tour te pakken.
Voor de rest Kloden, Vino ... Spijtig van de vele schandalen, Di Luca ... Piepoli ... enz
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat ze hem nog eens 20 minuten zullen cadeau doen zoals vorig jaar...
|
||||
|
||||
Toch een echte berggeit die Rasmussen. Vorig jaar won hij ook al een echte bergrit. Geel, rit en bolletjes trui is een mooie beloning.
|
|
||||
|
||||
En een andere vaststelling die niet onbelangrijk is: Vino blijft kopman bij Astana ondanks dat Klöden hem los uit het wiel reed op de laatste beklimming. Klöden wachtte Vino dan maar op wanneer hij uit het peleton gereden werd. Maar de allergrootste verrassing vind ik toch Christophe Moreau. Die kerel was goed in de Dauphiné, maar hij heeft zijn uitstekende vormpijl blijkbaar kunnen vasthouden.
|
|||
|
|||
Prachtige etappe vandaag
![]() Quote:
Moreau heeft inderdaad goed gereden. Op het moment is het moeilijk te zeggen wie de Tour gaat winnen. Rasmussen heeft erg goed gereden maar zal in de tijdritten in totaal een minuut of 8 aan de broek krijgen, dus als hij de Tour wil winnen zal hij tijdens de bergritten opnieuw in de aanval moeten. |
|
||||
|
||||
Rasmussen kan normaal toch nog een redelijk tijdrit rijden. Als hij zich maar niet aanstelt zoals 2 jaar geleden ...
Over Pereira Sio, hij was vandaag toch al maar voor Vino ...
|
||||
|
||||
Ik vond het meest interessante feit van de etappe toch het 'verhaal Rogers'. Tot in de afdaling van de Col de Rosseler (of zoiets
![]() ![]()
|
|