![]() |
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat Felipe Massa zijn wagen in de prak heeft gereden?
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...hotoAlbumId=42 |
|
||||
|
||||
Die is bij mijn weten stilgevallen. Ik heb niet direct iets miszien aan de wagen toen die binnengebracht werd.
|
|
||||
|
||||
Leggen ze die rode doek niet alleen over de auto als die schade heeft?
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is een standaardprocedure. Bij Coulthard werd dat ook gedaan toen zijn Red Bull op Kemmel stilviel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Leuk je hier ook te zien, hahaha! Ter verduidelijking van wie ik ben: volgende keer wel afdrukken hé als diene handtekeningjager zo schoon poseert met Barrichello ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer voor de mensen die niets hebben gekregen, maar ook logisch. De ene keer heeft een rijder tijd en krijg je alles, de andere keer lukt het echt niet omdat hij nu eenmaal moet gaan rijden. Ook, als je alleen staat krijg je een mooie handtekening (Coulthard nam tijd om er "Red Bull" bij te schrijven, De la Rosa wachtte geduldig tot ik een nieuwe stift had gevonden omdat de eerste niet schreef), als een coureur bestormd wordt zijn het rappe krollekes. Kwestie van geluk hebben. |
|
|||
|
|||
Nog 1 misterie. Wat zijn die vreemdsoortige pods die bovenop de Williams staan sedert woensdag?
Alexander Wurz (Williams) main straight |
|
||||
|
||||
Daar zit teamapparatuur in. Camera's, sensoren en dergelijke. Niks om je zorgen over te maken. Die dingen zie je vaker tijdens tests.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En ook toen Bourdais zijn wagen stilviel (tegen het einde van de dag) ging er direct een doek overheen. Massa heeft 's avonds wel enkele foutjes gemaakt in Roma. 1 keer verremde hij zich maar kon nog op de baan blijven. De volgende ronde was het prijs. Hij reed te veel naar links en begon te remmen met het linkerachterwiel op de natte witte lijn. Hij mistte de apex en kwam met de 4 wielen op de curbs / strook kunstgras bij het uitsturen van Roma. Hierdoor ging de wagen volledig rond en schoof Massa van de baan. Hij kwam tot stilstand in het gras, met zijn achtervleugel op 10 cm van de vangrail. Spijtig dat ik mijn fototoestel 2 ronden hiervoor in de koffer van mijn wagen had gelegd... |
|
||||
|
||||
Ohja voor de mensen die het nog niet zouden weten: De politie (uw vriend), waakt over uw veiligheid op Spa-Francorchamps!!
![]() Deze heren hebben meermaals lekker tijdens de werkuren F1 staan kijken. Op deze foto nog rustig, later op de dag zelfs achter de hekken bij de baanposten en duidelijk zonder haast ![]() Een collega van me had zelfs een foto van deze heren terwijl ze rustig vlak achter de vangrail fotootjes aan het maken waren. 't Is maar dat u weet waar uw belastingsgeld zoal naartoe gaat hé ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Of hoe Chanoch Nissany toch nog zijn stempel op de F1 gedrukt heeft. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Roma is de bocht die je op punt 15 ziet.
![]() Afbeelding van Wikipedia Is het nog iemand opgevallen dat er een drank- / eetstalletje de naam Kemel draagt? Ja, ik begon al te twijfelen of het nu Kemmel of Kemel moest zijn, maar op de Wiki tekening is het toch duidelijk dat er iemand in Spa een serieuze kemel heeft gemaakt ![]() Last edited by Ottooke; 14-07-2007 at 15:31. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|