De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-07-2007, 22:49
IVY440's Avatar
IVY440 IVY440 is offline
De Paddock Rookie

Ben vandaag ook geweest. Gezellige drukte (maar wel beter dan met de GP zelf). Dat er maar 11 wagens rijden, maakt me zoveel niet uit, zeker als ze elk meer dan een GP afstand rijden
Morgen en donderdag terug
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 11:52
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Kan het iets vriendelijker? Alvast bedankt voor de medewerking Waarom zou Camso geen ventjes mogen tellen? Iedereen mag toch dat doen op het net wat hij of zij zelf belangrijk acht?

Afgelopen zondag heeft Camso heel wat meer ventjes (waaronder Ottooke en deze sjarel) geteld tijdens de F1 Stockcars in Warneton a € 25,00 per persoon dan deze test van 11 wagentjes. Benieuwd of drie dagen F1-testen net zoveel bezoekers trekken als afgelopen zondag
Ok, maar je moet er wel rekening mee houden dat ik altijd een negatieve reactie schrijf op een negatieve reactie M.a.w. vond ik de reactie van Camso op Raikkie ook niet echt bijzonder vriendelijk

Verder is dat inderdaad één van de redenen dat ik nooit naar de F1 ga kijken: alleen al voor de tests is een deel afgesloten, tijdens de GP moet je dan in je eigen tribune blijven zitten.
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 13:26
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Radio 1 (Sporza) meldt:

*vandaag 15.000 toeschouwers. Chaos aan de ingang en alle mensen worden vanaf nu geweigerd.
*Dixit DC over de nieuwe chicane en pitlane: "they f*cked it up".
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 13:52
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

ok, nu kunnen ze eens geld verdienen, nu weigeren ze ze...

Die chicane hadden ze moeten laten gelijk het was, want geen enkele van de nieuwe creaties was echt goed. De laatste zag er wel goed uit, maar blijkbaar problemen bij de pitentry.
Old 11-07-2007, 17:08
Xsara_VTS's Avatar
Xsara_VTS Xsara_VTS is offline
De Paddock Rookie

Vandaag ben ik dan naar Spa geweest.
Iets na 9uur was ik daar en het was toch al heel druk toen.
De auto's stonden al vóór Spa langs de kant geparkeerd.
Ik ben gewoon doorgereden tot aan de inkom, €3 betaald en was meteen binnen.
De parkings in Spa zelf waren €5

Voormiddag was er nog het meeste te zien.
Tijdens de middag-pauze heeft het water gegoten.
Ik ben dan ook iets voor 14u vertrokken.

ps: ik moet Coulthard gelijk geven ivm de chicane.
De busstop of de versie van 2 jaar geleden waren veel beter.
Old 11-07-2007, 18:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat een volk zeg op dat kleine stukje circuit, de reden waarom de helft verboden gebied was lijkt mij het ontbreken van een aantal hekken buitenkant Rivage en Stavelot.

De heren reden vrolijk door in de regen en tot laat in de middag was er altijd wel eentje op de baan. Schuiver van Massa hebben we mogen aanschouwen, uiteraard in de verboden zone

Normaal publiek mocht niet in Pouhon of binnenkant Rivage komen, waarom die ellendige vips dan wel? De toeschouwer is sowieso de gebeten hond, het gedeelte busstop - la Source is waardeloos geworden om te kijken, dan spreken we nog niet van die achterlijke hekken in Blanchimont.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 18:51
kazan's Avatar
kazan kazan is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Wat een volk zeg op dat kleine stukje circuit, de reden waarom de helft verboden gebied was lijkt mij het ontbreken van een aantal hekken buitenkant Rivage en Stavelot.

De heren reden vrolijk door in de regen en tot laat in de middag was er altijd wel eentje op de baan. Schuiver van Massa hebben we mogen aanschouwen, uiteraard in de verboden zone

Normaal publiek mocht niet in Pouhon of binnenkant Rivage komen, waarom die ellendige vips dan wel? De toeschouwer is sowieso de gebeten hond, het gedeelte busstop - la Source is waardeloos geworden om te kijken, dan spreken we nog niet van die achterlijke hekken in Blanchimont.
gisteren kon je bijna overal komen ook Pouhon en binnenkant Rivage , voor mij toch en ik was zeker geen VIP (ben daar onderweg wel een vip tentje tegen gekomen ter hoogte van Pouhon) maar aan het tunneltje aan Les Combes heb ik wel moeten terug draaien
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 19:35
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
in stavelot stond er toch redelijk wat volk, precies...
http://www.virtualtigers.com/album/a...h/MVI_0288.avi
Old 11-07-2007, 19:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
in stavelot stond er toch redelijk wat volk, precies...
http://www.virtualtigers.com/album/a...h/MVI_0288.avi
Die gast is er mooi tussendoor geglipt, de overzijde was ook verboden gebied. Al jaren loop ik tijdens mijn tour du circuit langs de karting, en tijdens een test mag dat opeens niet? We hebben ons dus niets aangetrokken van de hekken en mannen met enge honden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
F1 Spa test - Opstootjes wegens tekort aan tickets

In dichte drommen stond het publiek aan te schuiven aan de loketten in de Source, maar bij sommige toeschouwers kookte het potje over, toen bleek dat er geen tickets meer waren.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2228
Ze zijn daar weer goed bezig in Francorchamps Op zich positief nieuws dat er meer fans komen dan verwacht (wie had dat gedacht?) maar of ze tevreden klanten hebben gemaakt in Francorchamps is wat anders
Reply With Quote
Old 11-07-2007, 22:59
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular

Leuke dag gehad en mijn geduld werd beloond vooral rond 15u toen er maar liefst 9 ( negen ) auto ' tegelijk op de baan waren met als grootste spetakel de Spyker met een Sutil aan het stuur die het als enige durfde volgas op het natte wegdek naar boven te rijden op de Raidillon .
Wat een lef heeft deze gozer in de regen .
Je hebt er natuurlijk altijd die dan ook nooit tevreden zijn met wat ze vandaag gezien hebben maar ja als er dan een druppel uit de lucht valt zijn ook aan het klagen en dan bolt men ( om 14u ) het af .
Nogmaals F1 op testdays is geduld hebben .
En voor € 20 euro vond ik dit meer dan waard bovendien ben ik zonder wachten met de aankoop van onze tickets vlot binnen geraakt , voor de genodigden die gratis of goedkoop binnenkwamen was de voormiddag al om zeep door het lange wachten .
Het enige woordje van kritiek is dat er soms fotografen op de meest onmogelijke momenten voor je komen staan met hun kolosale toestellen en die je dan bekijken in de zin van wil jij eens aan de kant gaan want mijn foto's zijn het belangrijkste .
Ik heb niets tegen deze mensen maar dient er ook rekening worden gehouden met gewone burgers die komen kijken

Mvg
Old 11-07-2007, 23:03
alainpiot alainpiot is offline
De Paddock Rookie

er was een gedeelte van de baan in het verboden gedeelte dat te dicht tegen de toeschouwers komt. Daarom is vanaf 13u dinsdag het achterste gedeelte als verboden bestempeld.Men gaat voor de gp een oplossing proberen te vinden, anders zal het ook dan verbden terrein zyn. Langs les combes was er geen enkelprobleem om binnen te komen vandaag, en parking in overschot(gratis)
Reply With Quote
Old 12-07-2007, 09:14
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Al jaren loop ik tijdens mijn tour du circuit langs de karting, en tijdens een test mag dat opeens niet? We hebben ons dus niets aangetrokken van de hekken en mannen met enge honden
Als we de reacties op pitstop.tv mogen geloven, zijn er weer (legitieme!) toeschouwers quasi in elkaar geslagen omdat ze weigerden weg te gaan voordat de sessie gedaan was. Hoe durven ze...

Quote:
Originally Posted by alainpiot View Post
er was een gedeelte van de baan in het verboden gedeelte dat te dicht tegen de toeschouwers komt. Daarom is vanaf 13u dinsdag het achterste gedeelte als verboden bestempeld.Men gaat voor de gp een oplossing proberen te vinden, anders zal het ook dan verbden terrein zyn.
Voor toeschouwers vind ik de gevaarlijkste plaats in een open wheels race nog altijd de hoofdtribune. Als daar eentje een Visoke naar links doet ligt die er tussen. Kijk maar naar de beelden van de crash in '98: daar kaatst een wiel terug van een van de rode pijlers.
Reply With Quote
Old 12-07-2007, 09:45
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Dit was mega!
Ik heb zowaar een geheime ingang gevonden om midden in de paddock te geraken, waar ik uiteraard dankbaar gebruik van heb gemaakt. Aan Les Combes en Blanchimont staat security met honden, en ik wandel gewoon de paddock van de F1 binnen zonder juiste pas, en ik kom geen mens tegen om mij tegen te houden. Het kan toch mooi zijn...

Alle coureurs gezien behalve Alonso, dus mijn verzameling handtekeningen is fors bijgevuld. En Massa heeft mijn Ferrari-vlag getekend, das nu al de vijfde naam die er op staat.
Mijn dag zal waarschijnlijk nog beter kunnen zijn geweest, maar ik zou ni echt weten hoe.
Reply With Quote
Old 12-07-2007, 16:15
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Ok, maar je moet er wel rekening mee houden dat ik altijd een negatieve reactie schrijf op een negatieve reactie M.a.w. vond ik de reactie van Camso op Raikkie ook niet echt bijzonder vriendelijk

Grog-O,
ik begrijp niet waarom U zich op de pik getrapt voelt.
Er staat een foto met als commentaar: "Ongelooflijk veel volk" en ik tel op deze foto ongeveer 80 personen; dan heb ik mijn bedenkingen en dan denk ik dat ik dit ongelooflijk aantal mag relativeren. Tenzij dit "ongelooflijk" sarcastisch bedoeld was.
Wat mijn onvriendelijke commentaar op Raikkie betreft ??????
Ik neem aan dat Raikkie Raikönen is.
Ik herinner mij niet enige commentaar op Raikönen gegeven te hebben.
Ofwel hebt U het over de verkeerde piloot; ofwel begin ik aan Altzheimer te lijden.
En overigens ... wilt U alleen vriendelijke commentaar zien op dit forum? Waarom niet ineens weer de censuur invoeren?
In dit geval zal de administrator het eerste slachtoffer zijn. Dit zou spijtig zijn, want ik vind veel van zijn opmerkingen pittig, puntig, de vinger op de wonde leggend. Ik geniet er bijna altijd van.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules