![]() |
|
|
|||
|
|||
Heb eind vorig jaar contact opgenomen met de circuits van Barcelona en Valencia en daar wisten ze me te vertellen dat het geen enkel probleem was om de tests langs het circuit te volgen, maar dat je voor de paddock een invitatie moest hebben...vandaar. Als je weet dat de toegang tot de paddock in Francorchamps al afgesloten is een 10 tal dagen voor de GP, vrees ik toch wel dat we langs het circuit zullen moeten plaatsnemen, of niet ?
![]() |
|
||||
|
||||
Bij F1 in Spa zijn de vrijdag alle tribunes open voor iedereen.
Dat was ook zo de laatste GP. Hoe komt men te weten welke teams komen testen? |
|
|||
|
|||
I Think all F1 Teams, because its a official Test.
|
|
||||
|
||||
Ze zijn helemaal gek geworden in Spa! Als je een ticket voor de GP hebt moet je € 5,00 betalen en zonder ticket 20 a 25 Euri!!
![]() Gaan we nu al geld vragen voor wat testwerk!!?? Jammer, ze hadden de testdagen ook kunnen gebruiken als promotie voor de GP in september. Nu wordt eens te meer benadrukt dat F1 alleen maar om geld gaat, en vooral om fans het geld uit de portomonnee te troggelen en daar zo min mogelijk tegenover te stellen. ![]() Voor iedereen die wel gaat: achterop bij Combes, achter Blanchimont of makkelijker nog bij Kemmel kan men eenvoudig kosteloos het circuit op. Maar Spa kennende zullen er wel weer mannen met snorren en Mechelse Herders de wacht houden. |
|
||||
|
||||
25 € - meen je dat nu? Waar heb je dat gehaald?
|
||||
|
||||
Als toemaatje kwamen we nog te weten dat de bezitters van een ticket wellicht (!) slechts vijf euro zullen hoeven uit te trekken om getuige te zijn van de voorafgaande F1-test. Wie op dat ogenblik nog geen ticket heeft, zou hiervoor 20 of 25 euro moeten ophoesten.
Bron: www.autosport.be |
|
||||
|
||||
Quote:
En ze mogen dan nog de prijs verlaagd hebben naar 95 voor de goedkoopste tickets, toch vind ik het nog veel geld voor hetgeen je maar ziet... Recht stuk aan de Kemmel is niet bepaald 'spectaculair' te noemen... Ik denk ook dat hier nogal wat volk gaat op afkomen. Circuit ligt niet ver voor de buurlanden en het valt tijdens de zomermaanden. |
|
||||
|
||||
ik heb wel vertrouwen in Davignon dus voorlopig geef ik hem nog m'n steun dat alles wel goed zal uitdraaien voor spa.
|
||||
|
||||
Het is toch normaal dat ze inkom vragen voor de F1 testen op Spa!?! Enkele jaren terug was ik in Barcelona tijdens de F1 testen, daar was het 10€ per dag inkom.
OK, dan heb je direct een terecht punt om te stellen waarom het in Spa weer meer moet kosten... Ik ken Davignon van geen kanten, maar als die er in gelooft dat er een masse mensen 95€ gaan betalen om te wagens vol gas tegen 300 te zien voorbij flitsen... Tja, dan gelooft die nog in sinterklaas... ofwel heeft die alleen nog maar race's gezien vanop een VIP terras of van achter het glas in een loge... |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben zo iemand die in 98 nog 150 euro (6000 Bfr toen hé
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor mensen die een GP niet kunnen betalen is dit ideaal volgens mij,als fan zijnde,25€ en es F1 wagens aan het werk zien.
Maarrr,dat met of zonder tickets gedoe,je krijgt maar je tickets toegezonden een week of twee voor de Gp..de tests zijn een goeie twee maand ervoor,hoe bewijs je dan dat je tickets hebt,of moet je je factuur meebrengen en tonen?? Of,ik bestel op mijn naam vijf tickets voor vier vrienden,kunnen die vier vrienden dan ook binnen voor 5€?
![]() Last edited by schumivill; 25-03-2007 at 02:05. |
|
||||
|
||||
Ik kan er nu niet goed meer aan uit. Hoeveel gaat het mij nu kosten als ik ga kijken zonder f1 ticket voor de gp?
|
|
||||
|
||||
Komaan - dat was de best GP ooit - inclusief het slechte weer....
|
|