De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-02-2007, 13:32
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Heb eind vorig jaar contact opgenomen met de circuits van Barcelona en Valencia en daar wisten ze me te vertellen dat het geen enkel probleem was om de tests langs het circuit te volgen, maar dat je voor de paddock een invitatie moest hebben...vandaar. Als je weet dat de toegang tot de paddock in Francorchamps al afgesloten is een 10 tal dagen voor de GP, vrees ik toch wel dat we langs het circuit zullen moeten plaatsnemen, of niet ?
Reply With Quote
Old 28-02-2007, 12:57
gti-r's Avatar
gti-r gti-r is offline
De Paddock Rookie

Bij F1 in Spa zijn de vrijdag alle tribunes open voor iedereen.
Dat was ook zo de laatste GP. Hoe komt men te weten welke teams
komen testen?
Reply With Quote
Old 28-02-2007, 15:39
Renjupp Renjupp is offline
De Paddock Rookie

I Think all F1 Teams, because its a official Test.
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 12:20
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Ze zijn helemaal gek geworden in Spa! Als je een ticket voor de GP hebt moet je € 5,00 betalen en zonder ticket 20 a 25 Euri!!
Gaan we nu al geld vragen voor wat testwerk!!?? Jammer, ze hadden de testdagen ook kunnen gebruiken als promotie voor de GP in september. Nu wordt eens te meer benadrukt dat F1 alleen maar om geld gaat, en vooral om fans het geld uit de portomonnee te troggelen en daar zo min mogelijk tegenover te stellen.
Voor iedereen die wel gaat: achterop bij Combes, achter Blanchimont of makkelijker nog bij Kemmel kan men eenvoudig kosteloos het circuit op.
Maar Spa kennende zullen er wel weer mannen met snorren en Mechelse Herders de wacht houden.
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 12:50
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

25 € - meen je dat nu? Waar heb je dat gehaald?
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 13:09
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Als toemaatje kwamen we nog te weten dat de bezitters van een ticket wellicht (!) slechts vijf euro zullen hoeven uit te trekken om getuige te zijn van de voorafgaande F1-test. Wie op dat ogenblik nog geen ticket heeft, zou hiervoor 20 of 25 euro moeten ophoesten.
Bron: www.autosport.be
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 13:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Als toemaatje kwamen we nog te weten dat de bezitters van een ticket wellicht (!) slechts vijf euro zullen hoeven uit te trekken om getuige te zijn van de voorafgaande F1-test. Wie op dat ogenblik nog geen ticket heeft, zou hiervoor 20 of 25 euro moeten ophoesten.
Bron: www.autosport.be
Dat is natuurlijk wel slim gezien van de organisatie.

En ze mogen dan nog de prijs verlaagd hebben naar 95 voor de goedkoopste tickets, toch vind ik het nog veel geld voor hetgeen je maar ziet... Recht stuk aan de Kemmel is niet bepaald 'spectaculair' te noemen...

Ik denk ook dat hier nogal wat volk gaat op afkomen. Circuit ligt niet ver voor de buurlanden en het valt tijdens de zomermaanden.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 13:32
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

ik heb wel vertrouwen in Davignon dus voorlopig geef ik hem nog m'n steun dat alles wel goed zal uitdraaien voor spa.
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 17:15
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Het is toch normaal dat ze inkom vragen voor de F1 testen op Spa!?! Enkele jaren terug was ik in Barcelona tijdens de F1 testen, daar was het 10€ per dag inkom.

OK, dan heb je direct een terecht punt om te stellen waarom het in Spa weer meer moet kosten...

Ik ken Davignon van geen kanten, maar als die er in gelooft dat er een masse mensen 95€ gaan betalen om te wagens vol gas tegen 300 te zien voorbij flitsen... Tja, dan gelooft die nog in sinterklaas... ofwel heeft die alleen nog maar race's gezien vanop een VIP terras of van achter het glas in een loge...
Old 23-03-2007, 18:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Ik ken Davignon van geen kanten, maar als die er in gelooft dat er een masse mensen 95€ gaan betalen om te wagens vol gas tegen 300 te zien voorbij flitsen... Tja, dan gelooft die nog in sinterklaas... ofwel heeft die alleen nog maar race's gezien vanop een VIP terras of van achter het glas in een loge...
Het zat anders vroeger stampvol op de Kemmel ...........en dat tegen de toenmalige hoge prijs voor een brons-ticket. Om de opgelopen schade, qua bezoekers aantallen, van de afgelopen jaren te herstellen lijkt me dat speciale Kemmel-ticket wel een goed idee.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-03-2007, 20:26
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik ben zo iemand die in 98 nog 150 euro (6000 Bfr toen hé ) heeft neergeteld om op de Kemmel in het slijk te staan. Nooit van mijn leven nog, maar rekening houdende met de inflatie lijkt me de huidige voorgestelde prijs een koopje
Reply With Quote
Old 24-03-2007, 12:45
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Ze zijn helemaal gek geworden in Spa! Als je een ticket voor de GP hebt moet je € 5,00 betalen en zonder ticket 20 a 25 Euri!!
Gaan we nu al geld vragen voor wat testwerk!!?? Jammer, ze hadden de testdagen ook kunnen gebruiken als promotie voor de GP in september. Nu wordt eens te meer benadrukt dat F1 alleen maar om geld gaat, en vooral om fans het geld uit de portomonnee te troggelen en daar zo min mogelijk tegenover te stellen.
Voor iedereen die wel gaat: achterop bij Combes, achter Blanchimont of makkelijker nog bij Kemmel kan men eenvoudig kosteloos het circuit op.
Maar Spa kennende zullen er wel weer mannen met snorren en Mechelse Herders de wacht houden.
Wie kon dat nu niet zien aankomen? Zie mijn post van twee maand terug...
Reply With Quote
Old 25-03-2007, 02:01
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Voor mensen die een GP niet kunnen betalen is dit ideaal volgens mij,als fan zijnde,25€ en es F1 wagens aan het werk zien.
Maarrr,dat met of zonder tickets gedoe,je krijgt maar je tickets toegezonden een week of twee voor de Gp..de tests zijn een goeie twee maand ervoor,hoe bewijs je dan dat je tickets hebt,of moet je je factuur meebrengen en tonen??
Of,ik bestel op mijn naam vijf tickets voor vier vrienden,kunnen die vier vrienden dan ook binnen voor 5€?

Last edited by schumivill; 25-03-2007 at 02:05.
Reply With Quote
Old 25-03-2007, 11:52
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Ik kan er nu niet goed meer aan uit. Hoeveel gaat het mij nu kosten als ik ga kijken zonder f1 ticket voor de gp?
Old 25-03-2007, 12:11
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Ik ben zo iemand die in 98 nog 150 euro (6000 Bfr toen hé ) heeft neergeteld om op de Kemmel in het slijk te staan. Nooit van mijn leven nog, maar rekening houdende met de inflatie lijkt me de huidige voorgestelde prijs een koopje
Komaan - dat was de best GP ooit - inclusief het slechte weer....
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules