De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-01-2006, 23:52
Philken's Avatar
Philken Philken is offline
De Paddock Rookie

ik heb me ook goe geamuseerd,kwist nie dat mijn beemerke zo hard ging....spijtig dat het geluid evenredig was beemerke staat al bij DRX voor een andere uitlaat.....dan nog nieuwe remmen & de voorspoiler herstellen & z'is klaar voor den 28e...

Last edited by Philken; 14-01-2006 at 23:55.
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 01:16
opelpower's Avatar
opelpower opelpower is offline
De Paddock Rookie

wij hebben ons weer goed vermaakt het was weer een geweldige eran dag
ben benieuwd naar de foto's

en de 28ste zullen we er zeker weer bij zijn
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 11:09
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Enkele foto's van gisteren. Voor de driftfoto's moeten jullie bij drifting zijn!

Meer in het fotoalbum van www.auto-sport.nu

Zoek je jou wagen op foto? En staat hij niet hier en niet op www.auto-sport.nu laat dan snel iets weten en ik zoek hem zo snel mogelijk. De kans bestaat wel steeds dat ik de wagen, spijtig genoeg, niet op foto heb.

Mvg...

Last edited by Thomaske; 15-01-2006 at 11:15.
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 11:38
Remy's Avatar
Remy Remy is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Mooie foto's Thomas...

Het was weer een zeer geslaagde middag, Thanx Eran!!
Zelf heb ik m'n laatste veranderingen aan de auto mooi kunnen uitproberen op de plaatselijk -toch wel- zéér gladde baan!

Foto's zijn ook weer te vinden op de site van Oliver Wegen
Klik HIER voor de directe link naar de foto's

Vriendelijke groet en tot 28 Januari.
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 11:45
E30 Racing's Avatar
E30 Racing E30 Racing is offline
De Paddock Rookie

Op de site van Oliver Wegen staan ook weer heeeeeel veel foto's!

http://ring.wegen.de/ -> Foto Galerie

Danke an Oliver Wegen!

Edit: Remy was me net voor...
Old 15-01-2006, 13:39
R.T. R.T. is offline
De Paddock Rookie

Inderdaad, fijne, mooie en vooral koude èn gladde ERAN-dag. Voor mij de eerste keer ERAN, met de sierra....nog veel werk aan de winkel.... op naar 28 januari... CU
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 14:53
Pascal Pascal is offline
A4993

Leuk om de vertrouwde gezichten opnieuw te zien. Maar toch ook heel wat nieuwe gezichten en "nieuwe" auto's gezien. Bvb één of andere Lada, die naar 't schijnt 11 jaar had stilgestaan en op Eran aan een tweede carriere begon.

En "last but not least" : een paddocker aan de start !!! Hij zal het zelf wel komen uitleggen, denk ik...

Tot binnen 2 weken...

C U
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 16:44
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Het was weer een leuke dag. Toch weer een 8-tal nieuwelingen die hun eerste stappen gezet hebben op circuit Zolder. Tijdens het vrij rijden zagen we weer tal van oude bekenden. Het circuit lag er glad bij maar ondanks dat bleef de schade toch beperkt. De drifters waren ook weer sterk vertegenwoordigd. De driftschool loopt, euh schuift op wieltjes, mede dankzij Joep de Kort en zijn instructeurs zoals Wilco Van Esch en Mike De Bruyn.
Het laaste uurtje was wederom het driftuurtje op het circuit. Jammer van de koprol van de BMW in de grindbak van de eerste linkse.

Verder even melden dat er één van de cursisten slaagde voor zijn clubman licentie en de beste van de nieuwelingen in de circuit experience was Peter Vrancken met zijn Corsa.

tot over twee weken waar we weeral wat zon besteld hebben...
Old 15-01-2006, 18:05
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by A.J.
Jammer van de koprol van de BMW in de grindbak van de eerste linkse.
Hoe valt de schade mee? En kan je me zeggen om welke BMW 't precies gaat?

Ik ben rond iets na 4 vertrokken omdat we nog naar een feest moesten gaan. Heb ik spijt

Tot 28 januari met pak en zak en zeker de camera gepakt!

Mvg...
Reply With Quote
Old 15-01-2006, 18:24
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally Posted by Pascal
... En "last but not least" : een paddocker aan de start !!! Hij zal het zelf wel komen uitleggen, denk ik...
De Paddocker aan de start was ik dus. Nadat ik al lange tijd aan het zeggen was dat ik wilde deelnemen kreeg ik de Circuit Experience cursus van de Kerstman cadeau. Nog even een auto regelen bij Paddocker Dirtdevil en ik kon gaan rijden.
Ik had op voorhand niets openbaar gemaakt omdat ik geen ramptoeristen wilde lokken De ramp was echter uitgebleven. De (terechte) angst die ik had voor het weer in januari werd gecompenseerd door het vertrouwen dat ik in de wagen kreeg gedurende de dag. De Corsa bleek een gemakkelijk te besturen auto te zijn die duidelijk de limiet aangaf.
In de voormiddag was het op sommige plaatsen zeer glad. Ik heb dan ook rustig gereden en was zeer gelukkig dat er straatbanden onder de Corsa lagen.
Tegen de middag kwam de zon tevoorschijn en werd het circuit beter berijdbaar. Namiddag ben ik dan nog even de baan op geweest. De zon had de gladde plaatsen laten verdwijnen en ik ben (letterlijk) een versnelling hoger gaan rijden. Wat gaat de tijd snel voorbij als je je amuseert... Tot mijn verassing zijn uitstapjes in de grindbakken uitgebleven. Het missen van het rempunt in de Jacky Ickx lostte ik op door de pitlane in te rijden. Een slippertje in de eerste chicane had ik vrij snel weer onder controle zodat ik op de baan kon blijven en direct kon doorrijden.

Bij deze wil ik graag de mensen bedanken die dit mogelijk gemaakt hebben. Dank u wel Kerstman voor het duwtje in de rug. Dank jullie wel ook aan alle medewerkers van ERAN en de baanposten die de koude hebben getrotseerd. Ook nog een bedankje aan de andere Eranners die de trage Corsa niet van de baan hebben geduwd

Quote:
Originally Posted by A.J.
...de beste van de nieuwelingen in de circuit experience was Peter Vrancken met zijn Corsa. ...
Nu MOET ik nog eens komen rijden... Het zal met alle plezier zijn dat ik nog eens ga komen. Nogmaals bedankt!
Old 15-01-2006, 23:43
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular

't Was weer enorm leuk en gezellig .
Ongelooflijk goed geamuseerd !
Vond het een eer om Jan Heylen ' bijna ' te kunnen volgen .
Klein verschil : ikke met M Power en Jantje met de Mini . . .
Ook de VW Phaeton ging vrij vlot . . .

Food @ The Wheels achteraf was ook toppie !
Reply With Quote
Old 16-01-2006, 02:44
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

En hier zijn onze beloofde fotookes ...

terug te vinden op http://users.skynet.be/autosport/

Een voorsmaakje:

Veel plezier ermee

Helaas kunnen we op 28 januari niet komen maar zeker tot een volgende ERAN-Day !!

Last edited by insanity; 22-01-2006 at 14:57.
Reply With Quote
Old 16-01-2006, 11:53
LeonM LeonM is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Pascal
Bvb één of andere Lada, die naar 't schijnt 11 jaar had stilgestaan en op Eran aan een tweede carriere begon.
Ah, dat was ik. Met deze Lada heb ik eind jaren 80, begin jaren 90 rallys gereden. In aug. 1994 had ik er voor het laatst mee gereden. Ik heb toen deelgenomen aan een rallycross opendeur dag te Arendonk. De laatste week van 2005 heb ik hem nog maar eens "boven" gehaald, om er in 2006 "iets" mee te gaan doen. Ideale test dus zo'n trackday, ik heb een uurtje probleemloos gereden, alleen effekes de zwarte vlag gehad wegens geluidsoverschrijding.
28 januari zal ik proberen terug bij te zijn, maar dan met mijn Ford Anglia, althans als de motor op tijd klaar heb.

Last edited by LeonM; 16-01-2006 at 11:56.
Reply With Quote
Old 16-01-2006, 15:00
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

Ik heb mij ook super geamuseerd.
Maar sinds de driftchallenge, vertrekken aan de start/stop lijn, had ik het remmen voor de eerste linkse afgeleerd. Met als gevolg dat ik steeds weer veel te hard aankwam aan de eerste linkse (te overmoedig).
Ik heb de zaterdag ook nog eens effe lijntjes gereden. niet gemakkelijk als je het voorbije jaar alleen maar dwars door de eerste linkse bent gegaan. heb wel gemerkt dat mijn schokdemper rechtsvoor gaar is.
Met twee weken ben ik er weer. Hopelijk weer met mooi weer.
mvg
Yves
Reply With Quote
Old 16-01-2006, 21:53
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

'Allo, mag ik die toffe foto's van mijn voituur ook op mijne website plaatsen? Zal er een linkje bijsteken
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules