![]() |
|
|
||||
|
||||
Wees maar voorzichtig.
Als je met een verbouwde auto thuiskomt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mijn aanwezigheid zal afhangen van het programma van moeder de vrouw.
![]() Heeft ze nu toch net toevallig die dag geen bezoekje aan de dochter gepland zeker. ![]() ![]() Donderdag ga ik alleszins naar Carrera motors bij Gent. Ze gaan daar de Johny deftig sporen en uitwegen op de 4 wielen. Ik ben benieuwd naar het verschil achteraf.
|
||||
|
||||
kan jammmer genoeg niet komen. ben nog aan een project bezig dat over 2 weken op een beurs moet staan en het zal maar heel nipt zijn om dit klaar te krijgen. volgende keer hoogstwarschijnlijk ben ik erbij.
greetz |
|
|||
|
|||
Hey,
GM RACING bevestigt hierbij ook deelname aan deze dag ....en liefst droog weer, Andy, is dit een optionele bijdrage ? ![]() Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal hoogstwaarschijnlijk ook nog eens komen; het is van april geleden (wat ook de eerste maal was) en het kriebelde toch al lang om nog eens te komen
![]() Nog even een vraagje (ik heb ze al eens gesteld maar ben ze vergeten ![]() Ik dacht aanmelden, niet ? En om welk uur dan best ? Kwestie dat er geen te grote wachtrij is he. |
|
||||
|
||||
Gewoon aanmelden @ The Wheels .
De wachtrij is grootst tussen 13h en 14h . |
|
|||
|
|||
Quote:
( voorzie wel een borg van 100 euro ) greetz |
|
||||
|
||||
Lap! Moet weer eens lukken, donderdag en zaterdag zon in Zolder en voor morgen geven ze regen!
![]() Tot morgen beste mede-Eranners! ![]()
|
|||
|
|||
Regen ??? haal maar boven die paraplu, Andy
![]() Juist wil ik voor m'n 50 Eurootjes per uur extra bij deze paraplu een mooie pitsdame (liefst donkerbruin harig), een glaasje champagne en nog enkele toastjes met kaviaar, is dit haalbaar denk je ? ![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Lijkt me hartstikke leuk . . .
Ik ben al tevreden met de regen . . . See you @ Wheels 4 Foster ! |
|
||||
|
||||
Je kan ons ook verwachten morgen, met de rode 325i van '87 nog wel.
Regen of droog, speelt geen rol, liefst even droog voor af en opladen van de auto. ![]() CU Giovanni
|
||||
|
||||
Opnieuw een mega Eran Day !
Eerst een burger @ Wheels , lekker vrij rijden , en het laatste uurtje : ode aan de driftvreugde ! Fantastisch gewoon ! Wat een geslaagde dag ! |
|
||||
|
||||
Het was gisteren inderdaad de moeite! De (helaas al weer) laatste Eran-dag was weer eens een succes. De driftdag op 03/12 kan ik er niet bij zijn...
![]() Het was wel een zeer aangename verrassing om een spiksplinternieuwe M6 te zien: prachtwagen! Die Beemer heeft mijn stem voor motorgeluid van de dag. ![]() De volgende maanden ga ik wel eens bekijken wat ik aan mijn Hondaake ga verbeteren. Het remsysteem staat al zeker op de agenda en misschien de tapijten ook maar eens verwijderen. Dus, aan diegenen die ik niet meer in persoon ga zien: Tot volgend jaar! ![]() Aan de mensen van Eran: Dank voor alle fun die ik tijdens mijn 1ste jaar op circuit mocht hebben. Goe bezig!!! ![]()
|
||||
|
||||
kheb gisteravond nog verslag uitgebracht aan mijn collega racers enne schrijf ons al maar op voor volgend jaar,zijn er volgend jaar datums gepland in het weekend of op brugdagen???? want er zijn een paar zelfstandigen tussen die moeilijk kunnen sluiten op weekdagen(tis voor bijna compassie te hebben hé met die mannen
![]() ik heb ze gisteren allemaal opgebeld & hun laten 'meegenieten' van het geluid ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|