![]() |
|
|
View Poll Results: Wie ging in de fout ? | |||
Ferrari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 5.48% |
FIA |
5 | 6.85% |
Michelin |
31 | 42.47% |
Michelin en FIA |
14 | 19.18% |
FIA en Ferrari |
2 | 2.74% |
Michelin en Ferrari |
1 | 1.37% |
Niemand |
4 | 5.48% |
Michelin, FIA en Ferrari |
12 | 16.44% |
Voters: 73. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Half on topic nog dit uit het Ferrari kamp:
(itv.com) Quote:
|
||||
|
||||
In den tijd toen ik nog student was (en de dieren nog konden spreken) kon je, als je een examenvraag niet kon oplossen, nog altijd een andere trekken "voor de helft van de punten". Had dat geen oplossing geweest? De bridgestone teams rijden voor de volle punten, de Michelin teams mogen hun banden vervangen en rijden voor de helft van de behaalde punten?
|
|
|||
|
|||
Sennake, dat is dus de essentie van heel't verhaal vind ik...
Iedereen zoekt nu "de zondebok", maar problemen zijn er om opgelost te worden, en niet om elkaar de vinger te wijzen (zoals FIA morgen *niet* gaat doen hoop ik) Jouw oplossing is er eentje die zeker haalbaar is, en heb er nog heel wat gezien, waarvan er best haalbaar waren FIA zie ik in staat de competitie om zeep te helpen, met bovenop de punten die ferrari heeft gehaald, er af te trekken van de 7 michelin teams... Dan is het seizoen voor mij over, kijk ik zelfs niet meer.
|
||||
|
||||
@ Sennake, aan zoiets had ik ook al gedacht. Dan had Ferrari waarschijnlijk ook wel 18 punten gehaald, maar dan werd er toch nog een beetje geraced voor de toeschouwers.
|
|
||||
|
||||
Misschien hadden we de titel beter "Wie vindt er de meest elegante oplossing?" genoemd ipv naar de Zwarte Piet te zoeken. Niet dat het nu nog uitmaakt, maar opbouwende kritiek lijkt me altijd beter dan negatieve.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Binnekort op alle F1 sites near you...
Quote:
![]() ![]() Wij willen een pragmatische positivo ipv een in pak zittende droogstoppel! PS. Mag ik Bernie vervangen? Ik tegen voor 1% van zijn huidige inkomsten ![]()
|
||||
|
||||
Had het nu gewoon beginnen regenen hé ....
|
|||
|
|||
@Petter-Jan,
![]() Da's absoluut de beste da'k heb gehoord! Regen had de farce kunnen tegenhouden ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Bovendien zie ik niet echt in waarom zo een voorstel niet aanvaardbaar is voor de FIA ... Hun bekommernis was duidelijk om overtredingen op reglementen niet zonder slag of stoot te laten passeren. Ook voor Ferrari lijkt me die suggestie best te doen. Want Jordan en Minardi kloppen ze zowieso.
|
|||
|
|||
![]()
Dit komt van grandprix.com:
Quote:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ze kunnen m.i. beter de boel nu doordrijven tot op de top.
op zondag 2 races houden. Eerste met Ferrari, Jordan en Minardi, en dan de hoofdrace met de 7 andere teams met ieder 3 wagens.
|
||||
|
||||
Het is toch wel straf dat de moderne F1-wagens zo ontworpen zijn dat ze zelfs niet eens op een andere band KUNNEN rijden. Dat ze optimaal werken met Michelin-banden, ok, maar dat het gewoon onmogelijk is om met een andere band te rijden vind ik heel straf...
|
|
||||
|
||||
GPWC al in 2006?
|
|
||||
|
||||
Quote: