![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() trouwens enorm subtiel " ik ben eraf getikt door een Ford Mondeo" ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wie reed er eigenlijk met de Z3 van G&A?
|
||||
|
||||
KENIS Guino/LUMBEECK Wim
|
|
|||
|
|||
Prachtige race! En een welverdiende overwinning voor de SRT Corvette.
GLPK heeft op donderdag en vrijdag enkele kleine problemen gehad maar dit heeft Bert al gezegt op verschillende autosport sites. Een paar rake klappen zijn er uitgedeeld tijdens de race: Prachtige BMW van Severich en co met versnellingsbakproblemen en is niet van start gegaan Nog verschillende wagens die niet van start zijn gegaan waaronder de Mazda RX7, Marcos LM600, Venturi... Bouvy-Menten in 't grind in de eerste linkse en staken van de race Wauters-Wauters in 't grind tussen Sterrenwacht en Kanaalbocht maar kon race verder rijden Cook-Pele rechtdoor in de chicane en race stopgezet in de box Problemen voor Muytjens-Verhoeven Moore die met zijn BMW het grind ook eens ging opzoeken op dezelfde plaats als de broers Wauters De TT van TTRacing die er snoeihard is afgegaan achter de sacramentsheuvel De Gillet Vertigo in de eerste linkse ... Weet er iemand waarom de nieuwe wagen van Brother Racing er nog niet was? Mvg |
|
||||
|
||||
en niet alleen dat, ook de vertigo heeft de bmw een licht tikje gegeven in de chicane waardoor dave binnen moest met een kapotte band en wat lichte schade vooraan dus een stop extra moeten doen voor de verplicht piloten wissel
|
||||
|
||||
Op hibn.tv staat een filmke en het begint met Scapa die een wiel aan het vastzetten is...
|
|||
|
|||
Bij de foto van niki_mks ziet dat de reclame van Red Bull niet gelogen is, nl Red Bull geeft je vleugels.
![]() ![]() ![]() Fredje heeft het weer eens kapot gekregen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog nooit gehoord van een 2.1 Turbo van Porsche in een vorig leven !!! Alles kan zolang je maar in de configuratie van het reglement blijft . Met spotieve groeten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |