![]() |
|
|
||||
|
||||
Er zijn teams die zelf een wagen aan het bouwen zijn op basis van een 997.
Porsche Motorsport zal dit jaar 30 officiele 997 supercups bouwen, deze worden uitsluitend geleverd aan teams die de Porsche Supercup rijden ( de cup die in de F1 weekends rijdt ) Motorsport heeft momenteel nog geen enkele wagen geleverd |
|
||||
|
||||
Weer wat leuke zoekertjes op autosport.be:
- Penta Racing is op zoek naar piloten met een wagen. Relatie met Meijers motorsport voorbij? DTM Astra look-a-like project definitief voorbij? - Team Van Herck op zoek naar een tweede piloot voor de Mazda RX7 Turbo
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
De wagen ging normaal in het begin van het seizoen 2004 dus half maart zijn eerste meters rijden was er mij toen meegedeeld langst e-mail. Maar heb hem NOOIT gezien op het asfalt.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by ICEMAN; 24-01-2005 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het is ne Bi-Turbo. Die kan toch niet in GTB gaan rijde e?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ooit al een 1800 cc Porsche motor gezien?
|
||||
|
||||
Quote:
volg deze link
|
||||
|
||||
Heren,
In de omschrijving van de persbabbel a.s vrijdag in Luik omschrijven ze de wagen als Porsche 997 GT2-R PSI. Vanwege de R in de omschrijving dacht ik dat het om dezelfde traditie ging als bij de 996 GT3-R en zijn opvolgers RS en RSR. Aangezien de GT3 klasse van vroeger nu GT2 is geworden leek mij dat de meest logische gedachte...........na dit weekend weten we meer ![]() Vroeger had je GT1 (de Mercedes en Porsche wagens uit '97/'98) en de GT2 (Vipers, Listers e.d.) GT1 viel weg en GT2 werd GT. Daaronder hebben ze toen de GT3 klasse bedacht die men N-GT noemde. Vanaf 2005 noemen de GT weer GT1 en N-GT weer GT2..........snapt iemand het nog? ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Die biturbo's van PSI zijn al altijd gekend onder de naam GT2-R.
dus ook GTA... Is gewoon dezelfde motor in een nieuwe kas (van de 997)
|
||||
|
||||
Vwala, die van vorig jaar was toch ne 996 GT2-R. Reed die in GTB? Don't think so.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken zelfs (rode) Ferrari's met minder dan 50PK.. ![]() Mijn buurman heeft zelfs ooit de politie over de vloer gehad die op zoek waren naar een Ferrari ivm vluchtmisdrijf. Ze hadden maar een deel van de nr-plaat en waren doodleuk alle geregistreerde Ferrari's in het Antwerpse gaan opzoeken. (relatief kort lijstje natuurlijk) Na een bezoekje aan de schuur gingen de heren vrolijk lachend de deur uit....Met die Ferrari doe je echt geen vluchtmisdrijf ![]() http://www.ferrari-tractors.com/26-36.htm (het is wel niet het exacte model, maar da's niet belangrijk) En nu verder OT. Last edited by fordje; 25-01-2005 at 22:13. |
|
||||
|
||||
De overgang van Menten naar PSI lijkt me een goede keuze. Een 996 van bij AD heeft nog nooit een race kunnen winnen in de Belcar. Ik had van die van Wauters toch veel meer verwacht en zijzelf ook denk ik.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|