![]() |
|
|
||||
|
||||
Ah ja??? Zoals in 2003, zeker? Zal hij dan een volledig seizoen met hem rijden? En ik neem aan dat Kuismanen weer de Viper zal inzetten...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ookal weet ik dat ze in het verleden met andere merken wagens hebben gereden. Yvonne |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
oops my mistake
|
||||
|
||||
Voor wat staat PSI nu?
|
|
||||
|
||||
Het staat wel inderdaad voor Porsche System Innovation. Dus Yvonne had het wel degelijk juist.
![]() |
|
||||
|
||||
PSI staat wel degelijk voor Porsche System Innovation..
Getuige dit stukje tekst van Markus Palttala : "PSI comes from words Porsche System Innovation and so reflecting our long relationship with Porsche as manufacturer and it's also very suitable for our Porsche road car tuning department." Yvonne |
|
||||
|
||||
Turbomagazine.be meldt het volgende:
Nous, on ne va pas se plaindre, d'autant qu'en Belgique aussi, les projets de Red Bull sont nombreux, comme on aura le plaisir de le découvrir très bientôt... Bouvy blijft Red Bull dus behouden. |
|
||||
|
||||
OK, in dat geval ben ik helemaal niet meer weg te slaan bij PSI!
![]() ![]() En toch de 997...tzal toch ff wennen worden in't begin... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vraag mij nu af wie de AD Biturbo gaat besturen in 2005. Iemand al enig nieuws over de plannen van AD? Blijft Verbergt verderrijden op de Porsche?
|
|
|||
|
|||
Wat ik al een tijdje wist, maar ik mocht dit niet posten doordat ik beloofd had om te zwijgen, bevestigd Pitstop nu zo goed als zeker. Fred Bouvy zal samen met PSI in de Belcar aantreden met een Porsche 997 GT2 BiTurbo. Pitstop legt zelf de samenwerking tussen Bouvy en onze Jos Menten. Dit is wel nog niet zeker.
Bouvy - Menten een zeer snel duo op een zeer snelle wagen. Weer een topfavoriet erbij voor 2005. Het lijstje blijft maar aangroeien. Maar als Jos Menten nu samen met Bouvy op de Porsche van PSi gaat rijden is dit wel een groot verlies voor AD Sport. Normale wijze zal AD Sport een Porsche prepareren voor de broers Wauters. Maar verder is voor iedereen nog een groot ? Gaan ze al hun aandacht zetten op het bouwen en ontwikkelen van huin eigen wagen waarmee ze enkele Rallyraids mee gaan rijden en daarna willen doorverkopen? Belcar 2004 hadden we het duo Menten - Verbergt maar nu Menten weg is zit Verbergt weer zonder wagen. Gaat deze zich dan helemaal concentreren op het BTCS? Er volgt meer de komende dagen. Hou de autosportsites in het oog. Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
...Menten: "Na twee jaren in de Belcar bij AD Sport vond ik het tijd om eventjes andere lucht op te snuiven. Met AD Sport en Albert Vanierschot ben ik in goede verstandhouding uiteen gegaan. Ik ben hen dankbaar, want AD Sport is voor mij een zeer goede leerschool geweest voor wat betreft de endurance racerij. Ik heb onder de vleugels van AD diverse podiumplaatsen behaald en ben daar fier op." "Maar ik ben ook jong en ambitieus. Dus richt ik ook mijn blik op de toekomst. In 2004 was er reeds een overeenkomst met PSI Motorsport omtrent de 24 Uren van Spa. Jammer genoeg konden we toen de strijd niet aangaan, wegens een probleempje met het FIA GT reglement. En nu is er dus de overeenkomst voor het Belcar seizoen 2005, waar ik samen met Fred Bouvy de Porsche 997 GT2 de sporen zal geven. PSI is een goed Porsche team en ik hoop dan ook om samen met Fred voor de nodige spanning te kunnen zorgen in het Belcar Kampioenschap 2005." Bron: www.racingworld.be Last edited by Mistery; 22-01-2005 at 09:55. |
|
||||
|
||||
is dat dan een primeur, die 997? of gaat een ander kampioenschap met die eer lopen?
|
|