![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Weet er trouwens iemand of er bevestiging is dat Vosse opnieuw aan de zijde van Fred zal rijden? |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by FIRE; 20-01-2005 at 18:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik geef ook de voorkeur aan de 996. |
|
||||
|
||||
hehe, nu hebben ze bij porsche dus een probleem:
de ene porsche-fan wilt ovale koplampen, de andere ronde... zal de 998 één ronde en één ovale hebben?
|
||||
|
||||
Ik gok op ne 996 RSR Bi-Turbo. Der was sprake van om te zien als die motor erin zou passen.
@ Belle: Ik denk niet dat het Vosse gaat worden. Ik gok (pure gok ze) op Paltalla. Last edited by ICEMAN; 20-01-2005 at 20:14. |
|
|||
|
|||
Als het Vosse nu eens niet zou worden, en dat denk ik ook net zoals ICEMAN. Rijdt deze jongen dan nog in de Belcar en zoja met wie dan wel. Wie kan er snelle rijders gebruiken?
SRT heeft juist Hart binnengehaald. Waar Vosse nu heen. Terug naar Kuismannen alleen voor de 24u en de 6u races? Mvg |
|
||||
|
||||
RTM is ook nog een mogelijkheid als ze deelnemen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En wie kan er snelle rijders gebruiken? Wel Markus kan die gebruiken maar jammer genoeg kan hijzelf haast geen budgetten inbrengen... Want Vosse/Palttala zou ook wel een topcombinatie zijn. Hopelijk denken ze er bij PSI ook zo over. Maar Leo heeft natuurlijk wel al getekend... Hopelijk blijft Vosse toch Belcar rijden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Belle; 20-01-2005 at 20:25. |
|
||||
|
||||
K denk de Bi-Turbo & diene voor in de GTB. Alleen oppassen voor de muren.
![]() |
|
|||
|
|||
Er was in het RTM kamp spraken van twee wagens in te zetten. Betreft de wagens van de Belcar Masters.
Mvg |
|
|||
|
|||
Het zou echt wel spijitig zijn als we Vosse niet meer zouden zien in de belcar
![]() |
|
||||
|
||||
Er gaat een gerucht rond dat Gillet zou verkocht zijn... Kan iemand dit bevestigen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vosse zo goed als zeker bij Kuismanen.