De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-09-2004, 20:24
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

Tickets GP Belgie 2005

Right, ik heb dus mijn tickets online besteld (en betaald met VISA) via http://www.belgium-grandprix.be/.
Bestellen voor 15/09/2004 levert een korting op van 40 %. Nu zijn er mij nog twee dingen niet duidelijk en op de site vind ik ook geen antwoord.
Ik heb Bronze GP tickets besteld aan 120 €. Op de site is het echter allemaal een beetje een warboel. Geven die bronze tickets nu wel of niet 3 dagen toegang ? De tarieven geven aan dat het om bronze gp tickets gaat; ik veronderstel dus dat ze hiermee enkel racezondag bedoelen. Klik je echter verder om te bestellen, dan worden alle tickets omschreven als 'Week-end GP'. Krijg je dan dus toch een 3-dagen pas in plaats van een ticket voor racezondag of zit hier die korting van 40% in verwerkt ?
Verder heb ik het ook nogal moeilijk met deze algemene voorwaarden :
"De gebruiker zal niet aansprakelijk kunnen gesteld worden indien hij zijn verplichtingen niet is kunnen nakomen als gevolg van een feit dat niet aan hem te wijten is of dat voortvloeit uit overmacht."
Betekent dit dat ik naar mijn centen (en mijn tickets) kan fluiten indiend de GP niet zou doorgaan ?
Lijkt me sterk maar als je het letterlijk interpreteert kom het daar wel op neer...
Old 13-09-2004, 20:46
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat je voor die 120 euro wel een weekendticket gekocht hebt. De basisprijs is 200 euro voor een bronze weekendticket in 2004 en 40% korting, dus een prijs van 120 euro.

Ik heb ook mijn tickets al besteld en ik denk dat die zin doelt op het feit dat als je bvb. ziek bent en niet kunt komen je geen terugbetaling kunt krijgen. Anders, als de GP niet zou doorgaan, zou Defourny er met onze centen van doorgaan zeker? Ik denk dat je in zo'n geval wel een terugbetaling krijgt.
Reply With Quote
Old 13-09-2004, 21:02
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Lijkt me inderdaad logisch en nu heb ik gemerkt dat de kortingen (indien besteld voor 15/09) 40 % op bronze, 20 procent op zilver en 10 % op goud zijn.
Op de site staan echter wel een paar onduidelijkheden, vandaar mijn verwarring: "U kan nu al uw tickets reserveren op onze site. Als u voor 15 september tickets reserveert , kan u profiteren van ons speciale “GP” aanbieding: 20% korting op elke plaats die u reserveert. "
Dat moet dus 40 % zijn voor de bronze tickets...

Mijn bronze tickets voor 2004 waren ook 200€ voor 3 dagen (maar die heb ik toen niet online maar wel via een vriend gekocht die verstek moest laten gaan).
Old 20-09-2004, 12:30
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Wij hebben onze bronze tickets ook besteld, nog net op tijd voor die 40% korting.
Nu nog zien dat ik kan gaan (goed studeren dus )
Old 20-09-2004, 19:51
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de GP van Belgie naar een vroegere datum zou verschoven worden volgend jaar om het europees verbod op tabaksreclame te omzeilen en omdat ze anders een afwijking op europees niveau (i.p.v. of federaal niveau) zouden moeten krijgen, wat zo goed als onmogelijk zou zijn... Vergis ik mij of gaat dat verbod in 2006 i.p.v. in 2005 in?
Old 20-09-2004, 19:57
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Op de voorlopige kalender voor 2005 staat dat de GP van België op 4 september gereden wordt, niet vroeger dus.
Old 21-09-2004, 00:29
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Die datum staat ook op de formuliertjes die tijdens de GP in Spa verdeeld zijn.
Old 16-10-2004, 19:54
S-F S-F is offline
De Paddock Rookie

Op http://www.fia.com/mediacentre/Press...131004-01.html staat dat er op 11september gereden wordt.

En niet te snel de tickets kopen want voor de vrijdag zullen denk ik weer heel veel tickets verloot worden.
Reply With Quote
Old 16-10-2004, 21:06
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Ik heb de mijne al meer dan een maand geleden besteld.
Waarschijnlijk ga ik volgend jaar ook eens naar Hockenheim, hangt een beetje af van het budget
Old 17-10-2004, 22:13
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

De vrijdag alleen volstaat niet voor mij ik heb de mijne ook al ff besteld om te profiteren van die fikse korting.
Ik hoop ook volgend jaar nog eens een GP'ke extra te doen, maar de datums van Nurburgring, Hockenheim en Magny-Cours (mocht die doorgaan) staan precies niet zo best
Old 18-10-2004, 10:27
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

gaan jullie naar de f1 om f1 te zien? Of voor t spektakel?
want dan zijn da ni de ideale circuits om spectakel te zien
Reply With Quote
Old 18-10-2004, 23:59
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Ik ga er heen om F1 te zien, als daar nog spektakel bijkomt des te beter natuurlijk. Ik vind dat ik over het algemeen niet hoef te klagen. Toch al enkele crashes en mooie inhaalacties gezien hoor en heel wat mooie herinneringen in het algemeen!
Old 19-10-2004, 18:47
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Als je een race wil volgen van begin tot eind blijf je beter thuis voor de televisie, want daar zie je alles 10 x beter dan op het circuit.
Maar die ongelofelijke sfeer, op en naast het circuit, van racefans onder mekaar zul je nooit of te nimmer ervaren voor de buis.
Het was bij mij van (de memorabele) grand prix van '98 geleden dat ik nog naar francorchamps ben geweest. Dit jaar eindelijk nog eens geweest en ik was vergeten hoe speciaal een Formule 1 grand prix weekend live meemaken wel is.
Volgend jaar zal ik er absoluut opnieuw zijn, en als het effe kan , nog een of twee grand prix er bij.
Old 20-10-2004, 11:08
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

ik hou ook van de sfeer, maar ik vind het te duur om drie uur achter nen hogen draad te zitten zoda ge foto trekken al kunt vergeten, en ge zit zo ver af da ge bijna ne verrekijker nodig hebt om te herkennen wie rijdt. Daar betaal ik geen 200 euro voor
Reply With Quote
Old 20-10-2004, 12:02
The Interceptor's Avatar
De Paddock Regular

Nu niet overdrijven he
Vrijdags zijn we bij Rivage gaan staan om daar schone (remschijf) foto's te trekken (zonder draad!). Zaterdag en zondag bij Kemmel waar ook een scherm stond. Ik heb echt geen probleem om te herkennen wie rijdt. En heb zelfs daar nog enkele mooie foto's kunnen nemen.
Voor mij persoonlijk gaat er niets boven een F1 race live meemaken. De sfeer op circuit en op de camping is gewoon niet te evenaren

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules