![]() |
|
|
|||
|
|||
Als die draad zo wordt doorgetrokken naast het voetgangerspad tot aan Stavelot dan verliezen ze daar toch honderden, zoniet duizenden staanplaatsen? Leuk voor de mensen die 130 euro hebben uitgelegd voor een bronze ticket......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik blij dat ik vooral liefhebster ben van GT-racing. Daar kan je nog steeds aan menselijke prijzen in de paddock vertoeven, een praatje slaan met piloten en teams...en kan je de race overal rond het circuit volgen. En er zijn nog veel meer voordelen tov de F1, maar dat zijn er teveel om op te sommen. ![]() Begrijp me niet verkeerd, ik kijk heel graag naar de F1, maar het is de hele circus eromheen die me nogal stoort. |
|
|||
|
|||
Denk ook dat die press-jasjes ergens uitgedeeld werden, heb verschillende jonge snaken (eigenlijk nog kinderen) zien zondlopen in de pitlane met zo'n ding aan. Maar een fototoestel hadden ze niet...
|
|
|||
|
|||
Wat de guest en VIPS betreft, dit is inderdaad een gegeven dat zeer goed opviel tijdens de testdagen. Bomma , bompa , madamme met hoge hakken, heren in Boss-kostuum (pas op , heb respect voor iedereen) die gewoon niets
snappen van het wereldje...het kennerspubliek moest uit de paddock blijven om zogezegd de teams niet te storen, maar het waren de teams zelf die deze leken uitnodigden. Heb er zelfs eentje gezien die een handtekening vroeg aan een Red Bull teamlid die in overall rondliep....deze mensen kijken ook naar niks of niemand, zullen ook voor niks of niemand opzij gaan. Ook niet voor een Ferrari medewerker die met een kar banden van de Bridgestone tent kwam... En dan ook nog te weten dat ze allemaal een rondleiding kregen in de pitlane en een bezoek mochten brengen aan de garage van het team door wie ze uitgenodigd waren. Jawadde !! Volg de F1 al meer dan 30 jaar, maar als je dat allemaal ziet heb ik veel zin om me een andere hobby te zoeken, iets waar men iedereen gelijk voor de wet behandeld...dat kan in dit wereldje jammer genoeg niet meer gezegd worden. Dan waren de F1 races in Zolder eind jaren 70, begin jaren 80 andere koek. Daar liep je van 's morgens tot 's avonds in de paddock rond, werden er geen garages afgesloten met panelen, liepen de piloten gewoon rond en maakten tijd voor een babbel, en kon je geen onderscheid maken ts VIP en gewone bezoeker.... Tijden veranderen....of ligt het misschien aan mij... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Er zitten weer een aantal topfoto's tussen zeg, vooral van Insanity en Neo. Die van Ottooke ook, alleen een beetje jammer van die compressie.
Hier zijn nog wat foto's van donderdagmiddag: #1 ![]() #2 ![]() #3 ![]() #4 ![]() #5 ![]() #6 ![]() #7 ![]() Hier staan er nog wat meer. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
Iemand enig idee wat voor nut die vergrote T-cam op de Williams heeft? Op deze foto is de voorkant ervan te zien: ![]()
|
|||
|
|||
vanaf stavelot tot busstop is al van als het circuit af is, verboden terrein geworden . zeer goede plaatsen weg, niet alleen voor F1. Ja wie al bronzen kaarten heeft scheurt zyn broek. Geef my maar gratis inkom !!! maar dit is top secret.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Goede morgen, Nog enkele foto's - Met sportieve groeten, Patrick (Davin) www.racing-pictures.be ![]() ![]() Shot at 2007-07-19 ![]() Shot at 2007-07-19 ![]() Shot at 2007-07-19 ![]() Shot at 2007-07-19 |
|
|||
|
|||
Formula One Testing Days - 10, 11 & 12/07/2007 - Spa-Franorchamps
|
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Mensen die toch nog geïnteresseerd zouden zijn in de foto's van F1-Club, die ik genomen heb, kunnen terecht op volgende links: http://www.f1-club.be/spatest/fotoov...hp?dag=dinsdag http://www.f1-club.be/spatest/fotoov...p?dag=woensdag http://www.f1-club.be/spatest/fotoov...?dag=donderdag Alle foto's zijn beschikbaar in hoge resolutie, een voorbeeldje: ![]() Last edited by Mark; 27-07-2007 at 09:19. |
|
||||
|
||||
Allez, na Stephneygate doet Ferrari er duidelijk alles aan om gevoelige informatie geheim te houden
![]()
"In China, there are so many Wings and Wongs, that we are afraid somebody might wing the wong number" - uit een klachtenboek Last edited by Jimbo; 27-07-2007 at 09:14. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|