![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat durf ik te hopen, tenzij ze hun wagen aan de kant laten staan voor een potje voetbal!
![]() |
|
||||
|
||||
Hamilton mag van start gaan na een laatste controle door Gary Hartstein en zijn duitse collega. Benieuwd welk wonder Hamilton kan verrichten vanaf plaats 10......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
op het einde van de Porsche Cup, kwamen er zwaar dreigende wolken aan...
|
||||
|
||||
Quote:
En voor de duidelijkheid: met baanpost bedoel ik een plaats waar de vlaggen getoond worden. Niet de personen die langs de baan staan. Die personen (marshals) verspreiden zich meestal over hun sector (tussen 2 baanposten in). Maar als je dan nog aan de overkant van de baan staat duurt het even voor je ter plaatse bent (en met een brandblusser sleuren vertraagt ook). Verder beperkt de FIA/Bernie Ecclestone ook het aantal marshals per post waardoor er tijdens een F1 wedstrijd minder marshals langs de baan staan dan bij een Belcar race! |
|
||||
|
||||
...en rijdt desondanks aan de leiding van de GP!!!
|
|
||||
|
||||
Amai, van een start van de GP gesproken!!
![]() Ik vond de rode vlag toch niet overbodig, in tegenstelling tot wat ze op Sporza zeiden. ![]() |
|
||||
|
||||
de rode vlag was goed.. in sommige bochten lag een vijver.. !!
nu is het weer zonnig.. maar zal het heel de koers zo blijven.. ?? ![]() |
|
|||
|
|||
Gaan de Nederlandse media Winkelhock nu opnieuw neermaaien?
![]() Mooi voor Winkelhock.... Albers zit thuis te balen. |
|
||||
|
||||
Wat een race !
Gooi alle regelementen in de vuilbak ze worden toch niet toegepast ! ![]() |
|
||||
|
||||
WAT EEN GP !!!
echt alles gezien deze race.. hier zal toch wel heel wat van bij blijven.. wat een beelden.. redbull op podium, winkelhock aan de leiding, massa en alonso zowel op als naast het circuit !! , schumacher op het podium,.. oké ik had liever massa zien winnen voor alonso en kimi zoals het lange tijd was. maar op zo n gp kan je toch nix hebben.. meer van dat ![]() |
|
|||
|
|||
moest fia zyn natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Het wegplukken van Hamilton zal wel weer onder de "gevaarlijke positie" clausule geplaatst worden, zoals toen MS door een man in strandkleding terug op weg werd gezet. Er mag mij echter wel iemand komen uitleggen waarom de race 2h06' geduurd heeft. Bij mijn weten is er geen enkele omstandigheid die dit toelaat. Nog iets?
|
|
||||
|
||||
Dat de race 2u06 minuten geduurd heeft is, als je het zo bekijkt, niet volgens de regels. Maar het reglement zegt duidelijk dat als een race onderbroken is (in dit geval circa 25 minuten) de tijd van de onderbreking bij die 2 uren geteld wordt. Kortom: de periode van een rode vlag telt niet mee, maar wordt achteraf gewoon aan de "totale racetijd" toegevoegd, zoals dus nu het geval was. Als de race dus drie uur onderbroken wordt, dan is de totale racetijd iets van een 4u35m (= 3u onderbreking + circa 1u35 echte racetijd)
Ik heb ook even het reglement nagekeken en daarin wordt gezegd dat als een rijder zijn wagen zelf kan starten (lees: de motor nog loopt) nadat hij door marshals uit een grindbak werd getrokken, dan mag hij terug meedoen aan de race. Last edited by bluelite; 22-07-2007 at 18:45. |
|
||||
|
||||
ik heb het reglement ook nagelezen
![]() artikel 41.4 zegt onder meer dat de timing niet wordt stopgezet, en de race ook niet gestopt wordt (suspended race)
|
||||
|
||||
Je moet artikel 5.3 eens lezen en dan vooral de laatste zin.
De tijd wordt inderdaad niet gestopt, omdat die naderhand bij de echte racetijd wordt toegevoegd en dan is het belangrijk om te weten hoelang de wedstrijd onderbroken blijft. Echter heeft de periode van de onderbreking geen enkele invloed op de echte racetijd (wanneer er dus geracet wordt). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|