De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-11-2005, 23:31
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie

BTW Kristof, het was het jaar met zijne Focus (2002)[/QUOTE]

Juist ja. Ik ben 't levende bewijs dat alcohol de hersencellen aantast
Reply With Quote
Old 17-11-2005, 11:38
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Op pitstop.tv staat een interview met Duval: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10254

Veel heeft hij niet echt te zeggen; hij herhaalt zich constant in zijn antwoorden.
Reply With Quote
Old 18-11-2005, 09:42
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by raceboy
Om hem nu ineens "de beste Belgische autopiloot te noemen sinds Jacky Ickx is ook weer overdreven he"
Vond ik ook, maar voor een keer dat ze eens een artikel over autosport brengen. Ge ziet dat ze niet veel autosportcultuur hebben daar .

Wat de uitleg van Duval betreft, in dat artikel stond ook dat die mens buiten met autootjes rondrijden echt niet veel kan. Niet of nauwelijks naar school geweest, zo arrogant als maar kan, dus van een ander bijleren of naar een ander luisteren zal hij ook niet veel doen. Ik ken en volg hem niet, dus ik weet niet in hoeverre dit klopt.

Anderzijds heb ik maar weinige F1-piloten zinnige dingen (tout court ) weten zeggen over als het eens niet over autosport gaat. Topsporters zijn misschien zo met hun sport bezig dat ze geen tijd en/of zin hebben zich nog voor iets anders te interesseren (bijvoorbeeld hoe het er in de wereld rond hen aan toe gaat). Ik heb de indruk dat dit ook voor veel autosportfans opgaat.
Old 18-11-2005, 18:24
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Realistisch gezien heeft Duval weinig kans op een zitje volgend jaar.
  • Ford kiest normaal voor Martin (en Gronholm).
  • Mitsubishi zal Galli 1ste piloot maken en Rovanpera/Panizzi inzetten op de 2de wagen (gravel/asfalt).
  • Solberg is zeker bij Subaru. Ik gok dat Atkinson en Sarrazin ook een contractverlenging krijgen.
  • De deelname van Skoda is nog niet zeker.
Duval moet echt hopen dat Citroen een grote sponsor voor hem vindt om de 3de Kronos Xsara te besturen.
Hirvonen heeft een contract voor 3 jaar getekend bij Ford. De fabriekszitje worden een stuk schaarser.

Martin zal wel bij Subaru of Mitsubishi terecht kunnen, aangezien zijn loon volgend jaar door Peugeot betaald zal worden (hij heeft nog contract met Peugeot voor volgend jaar). Gardemeister is ook nog altijd op zoek naar een zitje.

Last edited by gwyllion; 18-11-2005 at 20:09.
Reply With Quote
Old 27-11-2005, 16:27
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

De eerste zege is nu een feit, maar de onzekerheid voor volgend jaar is ook nog steeds een feit.

Ik ondekte net deze site > http://www.steunfrancois.be/. Ongetwijfeld van een groote fan...

Volgens mij zal het geld dat al dan niet gevonden zal worden weer alles gaan beslissen wat Dudu volgend jaar gaat doen (en dus ook z'n carriëre...

De kans die hij krijgt bij Skoda(privé team), kost dat Dudu ook geld? of kan hij daar voor rekening van Red Bull rijden?

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules