![]() |
Eindelijk een Belgische zege in WRC?
Zou het er dan toch eens van komen? Met nog 8 proeven te gaan staat de Swa 24s voor op McRea. Hij zal het in ieder geval kunnen gebruiken indien hij aan de slag wil blijven op het hoogste niveau.
We duimen alvast! |
Ik hoop het voor hem. Als hij het nu nog verprutst, dan kan hij het voor de rest van zijn leven wel vergeten.
Al moet ik toegeven dat ik het niet echt een topprestatie kan noemen, om te winnen in een rally zonder Loeb, Gronholm, Martin, Solberg, ... Maar dat is mijn mening. |
Quote:
|
Die toppers zijn toch allemaal aan de start gekomen ... dus winnen zonder die mannen mag je het eigenlijk niet noemen hé ... dan kan je de prestatie van vele winnaars gaan relativeren
Als Duval het wint is het een sterke prestatie, gene zever! |
om een rally te winnen moet je eerst aan de finish staan, en daar zijn de toppers niet in geslaagd, en ze zijn nu ook niet uitgevallen met mechanische pech, dus een overwinning in die context is zeker verdiend.:applaus:
ik ben geen duval tegenstander maar had voor die 1e belgische overwinning toch liever onze freddy gezien. |
Ik hoop van niet, zie liever McRae winnen.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Ik kan dit alleen maar betreuren, alhoewel ik zelf geen echte Duval-fan ben hoop ik toch hevig op een eerste Belgische WK-overwinning in de rallysport. |
Ik ben geen Belg. ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(ocharme dat beestje eigenlijk :() |
Quote:
|
Quote:
Maar soit Gronholm, Loeb en Solberg zijn in mijn ogen toch de 3 snelste van het moment en die zijn in Australië al uit wedstrijd. |
All times are GMT +2. The time now is 14:15. |