De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-11-2005, 14:17
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Ik vind het toch maar raar. Bijna heel het jaar heb ik hier, buiten gwyllion die af en toe over WRC postte, nauwelijks iets van het WRC teruggevonden (prono's natuurlijk niet meegerekend).
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 15:30
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Autofan
Daar noem je ook iemand op. Leinders is zeer arrogant, zie maar in de heruitzending van pitstop.tv gisteren. Op een raceshow zal hij (Duval dus) wel anders zijn als hij daar geen druk heeft hé...
Sorry Kerel, maar Leinders arrogant noemen is echt wel bull shit.

Ik ken Bas en t is nog steeds een vd sympathiekste kerels uit de Belgische autosport.
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 20:33
Big attack's Avatar
Big attack Big attack is offline
De Paddock Regular

Ik had liever Freddy de eerste gegund,(die is altijd sympathiek), maar proficiat aan de Cois.Hopelijk vind hij nu een team voor volgend jaar
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 20:41
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

schitterend van de Swa, nen hele dikke proficiat

dat is geen makkelijke laatste dag geweest met die stevige strijd om de tweede plaats

spijtig van die derde laatste rally, waar hij tweede lag en toen een crash heeft gemaakt als ik mij niet vergis
anders had hij een schitterende serie neergezet na zijn schorsing, maar kom, het is toch allemaal mooi geweest in de laatste helft van het seizoen
Old 13-11-2005, 20:45
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Autofan
Ik vind het toch maar raar. Bijna heel het jaar heb ik hier, buiten gwyllion die af en toe over WRC postte, nauwelijks iets van het WRC teruggevonden (prono's natuurlijk niet meegerekend).
't is niet omdat er niks over WRC gepost wordt, dat er ook niet gevolgd wordt he. Verwonderen zou dat niet moeten op een overwegend circuit forum.

Als je naar de prestaties van Duval kijkt op het begin van het seizoen, zou je idd kunnen stellen dat hij een brokkenmaker is enz. Het op non-actief zetten van Duval en alles wat daar rond hangt, heeft volgens mij wel het beoogde effect gehad. Op basis van de 2de seizoenshelft moeten we toch stellen dat hij zeer verdienstelijk gereden heeft met een mooie kers op de taart.

Of zijt ge misschien de crashgeschiedenis van uwe favoriet al vergeten? Heb gisteren nog eens naar een overzicht van 1990 zitten kijken - van het ter ziele gegane Sportnet - en eentje die je daar continue met een geplooide auto zag rijden was wel een piepjonge McRae.
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 21:38
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by Mario
Ik denk dat Snijers ooit bijna de rally van San Remo gewonnen heeft, maar dat het op de valreep mis ging.
Die heeft nog voorgangers gehad.

Gaban: leider in Ivoorkust '89 toen de motor de lucht in ging
Vandewauwer: nam de leiding over van Gaban maar brak de achterbrug op 120km van de finish
Snijers: tweede in Sanremo achter lokale piloot Cunico
Thiry: leider in Corsica tot een prul van 20 euro in combinatie met een stom reglement hem uit koers haalden
Loix: zegekansen verpest door teamorders in Catalunya

Je zou zo kunnen zeggen dat we ons deel van de pech gehad hebben.
Old 13-11-2005, 22:15
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie

Klopt het niet dat we zelfs al een belgisch wereldkampioen in rally hadden? Is Pascal Gaban niet wereldkampioen geworden in GRN met een mazda?
Old 13-11-2005, 22:15
Jochie's Avatar
Jochie Jochie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake
Dat is absoluut juist, al was het naar mijn mening Ron Dennis die het zei
Stuck heeft het deze uitspraak dit jaar voor zich opgeëist tijdens de 24h!
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 22:26
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jurgen
Klopt het niet dat we zelfs al een belgisch wereldkampioen in rally hadden? Is Pascal Gaban niet wereldkampioen geworden in GRN met een mazda?
Jawel, in 1988 , dat was toen de: FIA Cup for Drivers of Production Cars

Gaban ging Jorge Recalde en Gino del Zoppo vooraf.

Maar wie deed nog beter? Gregoire de Mevius . Hij won deze cup in 1991 (Mazda) en 1992 (Nissan Sunny). Wel hierbij aanhalen dat in 91 er zo goed als geen concurentie was.

Last edited by Rasse; 13-11-2005 at 22:31.
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 22:31
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Sorry Kerel, maar Leinders arrogant noemen is echt wel bull shit.

Ik ken Bas en t is nog steeds een vd sympathiekste kerels uit de Belgische autosport.
Ik had het genoegen hem in augustus te interviewen. Ik heb er zo mijn eigen mening over die ik hier niet zal verkondigen.
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 22:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Jochie
Stuck heeft het deze uitspraak dit jaar voor zich opgeëist tijdens de 24h!
'k heb hier x-aantal Racing Lines liggen, waarin "René", zoals ze hem bij de RTBF noemen , het herhaadelijk schrijft in de editoraal. Dus lang voor de 24h van dit jaar.

Anyway, Le Weekend Sportive opende met een 5-minuten reportage over Dudu, dus in Wallonië heeft het zeker de nodige aandacht gekregen. Van de VRT of VTM 'coverage' weet ik niks, vermits niet naar gekeken.
Reply With Quote
Old 13-11-2005, 23:08
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by Rasse
Gaban ging Jorge Recalde en Gino del Zoppo vooraf.
/Muggezifter modus/

Het is Gianni ipv. Gino

Weekend sportif heeft nog beelden laten zien van z'n eerste seizoen in de Saxo, waar hij vanaf de eerste rally iedereen op een hoop reed.
Old 13-11-2005, 23:30
Rasse's Avatar
Rasse Rasse is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Juha
/Muggezifter modus/

Het is Gianni ipv. Gino

Weekend sportif heeft nog beelden laten zien van z'n eerste seizoen in de Saxo, waar hij vanaf de eerste rally iedereen op een hoop reed.
Zelfs de kleinste mug moet er door; eigenlijk is't Giovanni

Ma ge hebt gelijk zijne roepnaam is Gianni ipv Gino
Reply With Quote
Old 14-11-2005, 22:25
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by redje
Ik ben Duval eens tegengekomen op een raceshow en in vgl. met Leinders die er ook was, was Duval nog wel de sympathiekste van de hoop. Qua rijstijl moet ik m ook niet hebben, maar voor de rest is dat een goede kerel.
Het jaar waarin Swa met de Puma over de Ieperse wegen raasde, stond ie op zaterdagavond met wat teamleden een pintje te drinken aan de bar, in de tent op de markt. Hij had dan wel een pak tijd verloren met pech, maar 't is wel de enige piloot die daar ooit gezien heb in al die jaren
Reply With Quote
Old 14-11-2005, 22:54
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
'k heb hier x-aantal Racing Lines liggen, waarin "René", zoals ze hem bij de RTBF noemen , het herhaadelijk schrijft in de editoraal. Dus lang voor de 24h van dit jaar.

Anyway, Le Weekend Sportive opende met een 5-minuten reportage over Dudu, dus in Wallonië heeft het zeker de nodige aandacht gekregen. Van de VRT of VTM 'coverage' weet ik niks, vermits niet naar gekeken.
Als ik zeg dat Dudu zelfs de Zevende Dag haalde, weet je genoeg zeker. Ze hadden zelfs Guy Colsoul doen afkomen voor interview over Duval en zijn speciale karakter. Heel de dag was er toch behoorlijk wat aandacht voor die zege.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules