![]() |
|
|
||||
|
||||
Autosport demo's in steden en dorpjes, hoe lang gaat het nog goed?
Een van de grootste demo's m.b.t. autosport in Steden is naar alle waarschijnlijkheid Bavaria City Racing Rotterdam. Al jaren op de kalender maar dit jaar liep het even anders:
http://www.youtube.com/watch?v=IHHbSOX0vZE&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=MamzJ...layer_embedded Mijn grote vriend Strous die daar zogenaamd reed in een vers ingevlogen Indycar. Volgens mij gewoon een Indycar van de vorige generatie die eigendom is van rijke Duitser of Brabantse supermarkt tycoon, zie zo'n wagen ook weleens voorbij komen in de BOSS GP. Tijdens de demo krijgt ie toch een aardige tik van onze Allard. Om met de woorden te spreken van een ooggetuige: Nou die Kalff maakte een Jumbo sprong. Wat een Kalf he? ![]() Wie er nu fout is? Ik ben niet op de hoogte van de briefing, was het toegestaan om daar een rondje te draaien? Maakt ook niet uit of het Kalf of Strous is, we hebben te maken met open wheels dus zo'n wagen kan makkelijk de lucht ingaan bij een dergelijke actie. Voordat je het weet lig je zomaar tussen het publiek, dan zijn de gevolgen niet te overzien. De algemene pers duikt er vol op. Zie de berichtgeving van de Telegraaf van afgelopen weekend. Eerst nieuws over een gewonde NL rallyrijder in Duitsland, dan een bericht over crash bij een stockcar race in Groningen en ze sluiten af met een dode tijdens een Dragster race in Drachten. Nieuws over DTM in Zandvoort? Minimaal te noemen....... Dus, zijn die demo's in steden een promotie voor de autosport of een tikkende tijdbom onder het voortbestaan van de autosport? Wellicht dat diverse organisatoren en deelnemers met deze gedachte rekening kunnen houden ![]() PS: als het gaat om bezoekersaantallen, ze roepen dat er 550.000 man aanwezig waren. Ik daag iedereen uit om mij te overtuigen van mijn ongelijk als ik roep die er nooit geweest kunnen zijn! ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 24-08-2010 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Het dallara indycar chassis in deze vorm gaat dan ook al mee sinds 2003 en zal er na dit jaar nog een jaartje bijdoen.
|
||||
|
||||
uit de reacties op het eerste filmpje
Quote:
|
||||
|
||||
er ging wel meer fout
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Wat wil je ook als een ticket 77.60€ kost en voor kinder onder de 12 ergens in de 40€. |
|
|||
|
|||
Bij het lezen van dit topic moest ik denken aan onderstaande stukje van autosport fotograaf Frits van Eldik. Het gaat over een demo van Chagin in z'n Kamaz tijdens het Bavaria City Racing evenement in Moskou:
Quote:
Youtube filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=flV6Q...eature=related Kijk er is natuurlijk niks mis met dit soort evenementen, het is zelfs goede promotie, echter organisatie en deelnemers moeten de veiligheid wel in acht nemen. Last edited by FIRE; 26-08-2010 at 17:23. |
|
||||
|
||||
Dat filmpje op You Tube is hallucinant. Als je die idioot met zijn truck in Rotterdam loslaat, vallen er gegarandeerd doden!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|