![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
[Round 11] 2007 Hungarian GP
Wel, ik zie hier maar één positief punt in: de mensen die na het vertrek van MS zonder antiheld gevallen zijn (mezelf incluis), hebben iemand nieuw om te haten...
|
#2
|
||||
|
||||
En dat is?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Fernando Alonso!
![]() Op het moment dat Alonso mocht vertrekken uit de pit voor z'n laatste snelle ronde, bleef hij zowat 10 seconden langer staan zodat Hamilton geen snelle ronde meer kon maken... Nogal gedurfd... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Ron Dennis escorted Borra straight to FIA officials after the end of the session in anticipation of their investigation.
It is believed that Borra, despite the fact that the lollipop was raised and mechanics were ushering the Spaniard's car out of the pit box, gave Alonso a signal when enough time had elapsed so as to cause team-mate Hamilton to run out of time to complete his out lap in the dying minutes of qualifying. bron f1-live.com |
#5
|
||||
|
||||
Heb MS veel rare dingen zien doen op het circuit maar dit was weer eens iets nieuws . Even je teammate ophouden zodat die geen snelle ronde kan rijden .
Dit was echt laag . ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Er is een officieel onderzoek begonnen. Wat was de straf ook alweer voor MS in Monaco vorig jaar? Dat mag hier ook toegepast worden.
|
#7
|
||||
|
||||
Kunnen ze sancties opleggen zonder dat er een klacht komt van de "tegenpartij" in gevallen als dit?
Serieus respect voor Hamilton zijn reactie, klasse. |
#8
|
||||
|
||||
Alonso was zo afstandelijk, totaal geen begrip voor Hamilton zijn situatie. Het kon hem echt geen bal schelen. Zelfs geen woord over gerept.
Het was hem dus gelukt om Hamilton te hinderen, mission accomplished - de lozer
__________________
www.ddv-graphics.com |
#9
|
||||
|
||||
Hamilton had eerder een teamorder genegeerd door voor Alonso te starten in Q2. Ik dacht dat teamorders niet meer mochten? Ben benieuwd naar een eventuele straf.
|
#10
|
||||
|
||||
Teamorders mogen niet duidelijk zijn tijdens een race
![]() Alonso & Hamilton doen elkaar den duvel aan, Alonso deze keer wel iets te duidelijk ![]() |
#11
|
||||
|
||||
Het wordt belachelijk. Alonso naar plaats 6 (random keuze denk ik?) en McLaren mag morgen geen punten verdienen als constructeur.
|
#12
|
||||
|
||||
Jammer,dit berooft volgens mij de spanning in de race...
Ron Dennis legt trouwens de schuld bij Hamilton,dus een coureur afbreken zonder het fijne ervan te weten vind ik niet echt terecht... Het is gebeurd in de kwalif,dus de straf moet toegekend worden in de kwalif (plaatsen verliezen),niet in de race (constructeurspunten)...
__________________
![]() |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
En miljoenen kijkers konden meekijken..... Werd Alonso opzettelijk te lang binnen gehouden? Dat zullen we nooit weten. Wat als Alonso stilvalt bij het opnieuw vertrekken? iedereen dan: jammer voor Hamilton maar het blijft een mechanische sport. end of story Wie stond er voor de laatste stop op de pole? Hamilton. Is het dan niet logischer dat je Alonso geen kans meer geeft? Was men dan zo zeker dat Alonso de pole zou pakken? Alonso verklaarde dat hij als de lollipop omhoog ging nog gevraagd heeft of de juiste banden erop zaten. Voor de meesten niet geloofwaardig, wat te begrijpen is maar al je goed opgelet hebt zal je ook gezien hebben dat Alonso met de hardere compound reed, Hamilton met de zachte. Dus dit "zou" best kunnen. Temeer omdat Hamilton voor hem was vertrokken en in principe ook terug als eerste moest binnenkomen....... De sancties???? één woord: belachelijk waarom: tactiek en strategie worden wederom onder de noemer TEAMORDERS geplaatst. En dan moeten ze daar nog tot middernacht over "vergaderen". Dat Hamilton kalm bleef kan er ook op duiden dat hij misschien wel wist dat hij niet gedaan had wat was afgesproken..... Want als Alonso direct was vertrokken, dan nog had Hamilton er alles moeten hebben uitgeperst om op tijd over de start-finish te gaan. De oplossing: Laat de mannen zaterdagochtend een lotje trekken. Lewis jij rijdt vandaag met compound X en mag X rondjes rijden, Fernando jij rijdt vandaag met compound XX en mag Y rondjes rijden, Felippe jij........, Kimi jij..... En owé diegene die het anders doet.....want meedoen is belangrijker dan winnen Maar allé, iedereen content want Hamilton vertrekt als eerste ![]() ![]() Wat ik mij nu afvraag: stel dat Mclaren 1 en 2 wordt krijgen de 3de en de 4de dan die constructeurspunten?
__________________
--------------- ![]() BSmodels |
#14
|
||||
|
||||
neenee, toch ni volgens het gewoonterecht. Nu is het al eerder voorgekomen dat ze dat compleet veranderen, dus wie weet krijgt Spyker vandaag punten als verdienste omdat ze zo mooi uit de weg van de rest zijn gegaan.
|
#15
|
||||
|
||||
Nu overdrijven ze. Als Hamilton zometeen wint, mag er niemand van McLaren mee op het podium om de trofee van constructeurs te ontvangen
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|