View Single Post
Old 24-08-2010, 10:58
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mattiallemakki View Post
Als men 60 wagens uit de DSC wil aantrekken moet er nog veel gebeuren. De wedstrijden in de DSC duren nu één uur en kunnen makkelijk door een piloot verreden worden. Om een 24u te rijden dien je minimaal 3 piloten te hebbben. Waar haal je er 180 vandaan?
Ik zeg niet dat men 60 deelnemers uit de DSC moet aantrekken, als ze er 30 uit DSC en/of British GT (of de Britcar, die hebben zeker ervaring met 24u races)zouden kunnen overhalen zou het al een succes zijn. Welk team moet niet op zoek naar extra piloten voor een 24 uurs race?

Quote:
Er wordt gesuggureerd dat een wedstrijd van een uur niet zoveel verschil maakt met een 24u, ben van mening dat daar toch een degelijk groot verschil inzit kwa, organisatie planning en zeker ook in budget.
Ik vind niet meteen waar het staat dus veronderstel ik dat je het stuk in mijn post bedoelde...

QUOTE=JCE.72 De DSC zou dit bvb. als alternatief voor de nevenraces bij de truckrace kunnen aanbieden (lees: de nevenwedstrijd bij de truckrace niet laten doorgaan), al zijn 1u of 24u racen een wereld van verschil en spelen er misschien nog andere commerciële belangen mee.QUOTE

... en daar lees ik duidelijk dat 1 of 24u een wereld van verschil is, inderdaad omwille van de zaken die jij aanhaalt.

Quote:
DSC teams zullen niet in grote getale richting zolder komen. Er zijn er nu toch ook geen gekomen....
Klopt, maar als er punten te verdienen zijn die voor hun kampioenschap tellen zou het wel eens anders kunnen zijn.
Reply With Quote