View Single Post
Old 01-07-2008, 17:34
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Frank 490 View Post
Tja dat kan, dat jij het maar niets vindt. En wat is jouw alternatief? Ik bedoel: het is ontzettend eenvoudig om welke werkwijze dan ook te bekritiseren. Je bedenkt gewoon een nogal onwerkelijk scenario en merkt op dat het dan misschien niet goed gaat. OK, jij hebt je punt gemaakt en je kan nu weer doorgaan met achterover leunen. Iedereen moet immers vooral doen waar hij in uitblinkt.

Ik zie vanuit eigen ervaring de gigantische voordelen, ernaar kijkend als marshal en als rijder, en ben er zeer tevreden mee. Ik deel die mening met talloze Nederlandse marshals, een stevig aantal Engelse marshals (de die-hards die ervoor naar Dubai gaan), ongeveer 900 actieve rijders in Nederland en enige tientallen deelnemers aan de Dubai 24. Ondertussen leun jij nog wat verder achterover.

Ik werk er wel aan mee c.q. onderga het met tevredenheid; jij wijst het af en doet er uit blije overtuiging niet aan mee. Zijn we fijn allebei tevreden en kunnen we overgaan tot de orde van de dag.

Ik weet niet dat dit een onwerkelijk scenario is hoor.
Kijk ook eens naar de site van raceresults dan kun je zien dat er wagens tijdens code 60 meer als 15 seconden per ronde verliezen!!De gelukzakken rijden rondjes van 4.03(ronde Zolder is 4 minuten aan 60km/h)Er zijn er enkele die 3.59 dat kan nog door de beugel,maar dan de auto's die 4.17 en langer over een ronde doen,en dat meerdere toeren.Rij daar maar eens achter als favoriet.
Een alternatief is misschien dubbel geel zwaaien enkele posten voor de interventie,diegene die daar dan nog voorbij vlammen als zotten stop and go.Als ze deze regel volhouden zullen de hardleerse ook wel geleerd zijn.
Trouwens het geval van de sc in Francorchamps is een spijtig geval van omstandigheden.Misschien hier ook de sc uitrusten met een rood-groen licht achterop de lichtbak met oranje knipperlicht.Zo weten de achterliggers dat ze doormogen.
Een racefan die achterover gaat hangen.
Reply With Quote