View Single Post
Old 01-07-2008, 02:09
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Als ja 3 rondjes Zolder aan 58 km/h rijdt en de koploper 60km/h wint deze laatste 15 seconden.Iemand die 58 km/h rijdt gaan ze zeker geen zwarte vlag geven.
Sorry ik vind het maar niets.
Tja dat kan, dat jij het maar niets vindt. En wat is jouw alternatief? Ik bedoel: het is ontzettend eenvoudig om welke werkwijze dan ook te bekritiseren. Je bedenkt gewoon een nogal onwerkelijk scenario en merkt op dat het dan misschien niet goed gaat. OK, jij hebt je punt gemaakt en je kan nu weer doorgaan met achterover leunen. Iedereen moet immers vooral doen waar hij in uitblinkt.

Ik zie vanuit eigen ervaring de gigantische voordelen, ernaar kijkend als marshal en als rijder, en ben er zeer tevreden mee. Ik deel die mening met talloze Nederlandse marshals, een stevig aantal Engelse marshals (de die-hards die ervoor naar Dubai gaan), ongeveer 900 actieve rijders in Nederland en enige tientallen deelnemers aan de Dubai 24. Ondertussen leun jij nog wat verder achterover.

Ik werk er wel aan mee c.q. onderga het met tevredenheid; jij wijst het af en doet er uit blije overtuiging niet aan mee. Zijn we fijn allebei tevreden en kunnen we overgaan tot de orde van de dag.